Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er sexuel nysgerrig og havde bestemt mig for at skulle prøve lidt massage af en feminin trans / ladyboy.

Efter igennem længere tid at have fulgt lidt med her på siden, endte jeg med at besøge Mabel som er i hovedstadsområdet for tiden.

https://annoncelight.dk/showad/356052

Mabel er i min optik en tilpas køn og feminin trans. Jeg kom af med tøjet og lagt ned på maven hvorefter en faktisk ret god massage gik igang - det kunne hun godt finde ud af.

Der var hele tiden god fokus på lidt pirring og det gjorde hun også ret lækkert - og så var det super frækt at mærke hendes lem mellem ballerne.

Om på maven og hun fremviser en stiv pik som jeg får lov at prøve at sutte på - min første gang med en sådan i munden og det var både frækt, men også noget “uvant”. Jeg får lidt guidance og det går fint - om i en 69’er og mere guf…

Jeg nærmer mig udløsning og stopper hende - det er for tidligt at skyde kanonen af.

Hun hopper ned mellem mine ben, finder gummi frem og jeg tænker “shit”… den er egentlig ikke specielt stor - måske en smule mindre en gennemsnittet, men hey… jeg har aldrig fået en baghyler før.

Ærligt, det gjorde sgu lidt nas i starten, men hun var meget forsigtig og efter et par minutter gik det fint og jeg blev knaldet i flere positioner.

Vild oplevelse som jeg godt kunne finde på at gentage engang igen… Jeg vil fortsat foretrække selskab med rigtige kvinder, men det var en spændende og intens afveksling.

Jeg tror ikke hun er i hovedstads området så meget længere så skynd jer hvis i skal nå det…

Del dette indlæg

Link til indlæg

tak fin din anmeldelse.

valgte du halv eller hel time? Mødte du hende i en pricat lejlighed eller på en massage klinik?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja jeg har prøvet den trans er par gang helt enig i der er vigtig hun er meget feminin. Jeg kunne godt fine på at test hind her.

jeg prøve for et par måneder siden en trekant med en kvinde og en trans fuck det var en vild oplevelse også noget jeg rigtig gerne vil gør igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Andhol skrev, for 11 timer siden:

Hvor har du fundet kvinden/transen? Lyder som et megafrækt set-up.

Også interesseret i at høre hvilken trans der gerne vil være med i en trekant. Jeg har spurgt alle dem jeg har været sammen med igennem årene, idet jeg har en fræk veninde der gerne vil være sammen med mig og en trans, og de har alle unde undtagelse sagt nej. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mødte selv Mabel forleden - første gang med en ladyboy og hold da kæft hvor var det frækt. Bestemt en oplevelse som skal gentages og gerne med Mabel.

Mabel er pæn og feminin med en fin lille pik, som hurtigt bliver stiv. Fik først en fræk omgang massage inden vi suttede pik på hinanden. Første gang jeg havde en sådan i munden...det kræver nok mere øvelse ;-) Liggende på ryggen med benene i vejret og en pude under bagdelen...og så var jeg klar til at blive bollet. Hun var ganske forsigtig i starten, men da jeg var klar, så gav hun den gas, samtidig med at hun spillede min pik...jeg kom hurtigt...og meget kraftigt!

Legede så lidt med hendes pik og hun spurgte om hun måtte kneppe mig igen...og så kom vi begge en gang til.

Glæder mig til at se Mabel igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...