nelson 49 Skrevet 26. Maj Oplevelse med Anastasya i marts http://www.anastasya.dk Havde besøgt Anastasya et par gange før. Skrev før jeg tog afsted at jeg ville prøve at aflægge min ”meget normale hilsen”, altså indtage en noget mere underdanig holdning ved ankomst, end hej hej og kram. Ringer noget nervøst på klokken. I ventetiden repeteres ”husk at knæle, husk at knæle”. klak klak lyder det og døren åbnes. Jeg hilser som jeg havde tænkt—Og hun kommanderer: “Get up the stairs” – ”take pants down” –”bend over at the chair”.. Som sagt, så gjort… Bøjet over stolen regner slagene ned over ballerne, I mens jeg overvejer hvad det er jeg har kastet mig ud i, for på stolen ligger en gigantisk dildo, som jeg har set en fyr blive bollet med på Anastayas OF. Helt klart milevidt over hvad jeg tænker er muligt. Stemningen er høj og jeg får rejsning. Efter et stykke tid kommanderes tøjet af og i mellemtiden har hun monteret en strap-on der skal suttes. I mens ryger hun en smøg. Jeg får lov til at glæde af gløden og åbner på kommando munden så hun kan bruge mig som askebæger. Det er nu blevet tid til at skifte tøj. Røde strømpesokker, stiletter og lakkjole. Således dresset op bliver jeg lagt på knæ på sengen og pegget et stykke tid. ”you want it bigger?”- Ja tak. Lets do it. I mens jeg får afmonteret stiletterne, placeres en dildo på midten af sengen. Gudskelov ikke den fra stolen, men virkelig bred. Det kommer ikke til at gå, men surprice – det gør det faktisk – langsomt, laangsomt ned over den. Kører op og ned på den og det føles vanvittigt godt. I mens spiller hun min pik, jeg er i den 7. himmel og særligt da hun kigger mig dybt i øjnene og jeg kan se hendes øjne funkler og glimter som stjernerne. Færdig med det – Tøjet ryger – og jeg spændes fast til sengen, måske får brystvorterne eller pikken en tur med lidt electro, det er jo et stykke tid siden, men i hvert fald får jeg et handjob og kommer BIG time. I den efterfølgende snak fortæller hun, at hun ikke havde troet jeg kunne komme ned over dildoen på sengen, så der blev vi begge overraskede. Anastasya bruger god tid på aftercare og det har, de gange jeg har været forbi, været virkelig sexy, grænseflyttende (på den gode måde), hyggeligt, vedkommende og lærerigt fra ankomst til jeg er gået ud ad døren igen. Som gæst er man også velkommen med de mere normale ønsker og hvis looket er vigtigt, er hun flottere end billederne viser. Jeg skal helt sikkert besøge hende igen, når hun kommer tilbage fra ferie. /N 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kadd 57 Skrevet 26. Maj Nogle der ved om hun besøge jylland en gang I mellem! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
whipit 169 Skrevet 26. Maj kadd skrev, for 6 timer siden: Nogle der ved om hun besøge jylland en gang I mellem! Hun har været i Kolding eller Horsens tror jeg , men jeg tror ikke hun var glad for faciliteterne.Så jeg tror ikk hun har planer. kh W 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sissyslut 13 Skrevet 27. Juni nelson skrev, den 26.5.2024 at 07:46: Oplevelse med Anastasya i marts http://www.anastasya.dk Havde besøgt Anastasya et par gange før. Skrev før jeg tog afsted at jeg ville prøve at aflægge min ”meget normale hilsen”, altså indtage en noget mere underdanig holdning ved ankomst, end hej hej og kram. Ringer noget nervøst på klokken. I ventetiden repeteres ”husk at knæle, husk at knæle”. klak klak lyder det og døren åbnes. Jeg hilser som jeg havde tænkt—Og hun kommanderer: “Get up the stairs” – ”take pants down” –”bend over at the chair”.. Som sagt, så gjort… Bøjet over stolen regner slagene ned over ballerne, I mens jeg overvejer hvad det er jeg har kastet mig ud i, for på stolen ligger en gigantisk dildo, som jeg har set en fyr blive bollet med på Anastayas OF. Helt klart milevidt over hvad jeg tænker er muligt. Stemningen er høj og jeg får rejsning. Efter et stykke tid kommanderes tøjet af og i mellemtiden har hun monteret en strap-on der skal suttes. I mens ryger hun en smøg. Jeg får lov til at glæde af gløden og åbner på kommando munden så hun kan bruge mig som askebæger. Det er nu blevet tid til at skifte tøj. Røde strømpesokker, stiletter og lakkjole. Således dresset op bliver jeg lagt på knæ på sengen og pegget et stykke tid. ”you want it bigger?”- Ja tak. Lets do it. I mens jeg får afmonteret stiletterne, placeres en dildo på midten af sengen. Gudskelov ikke den fra stolen, men virkelig bred. Det kommer ikke til at gå, men surprice – det gør det faktisk – langsomt, laangsomt ned over den. Kører op og ned på den og det føles vanvittigt godt. I mens spiller hun min pik, jeg er i den 7. himmel og særligt da hun kigger mig dybt i øjnene og jeg kan se hendes øjne funkler og glimter som stjernerne. Færdig med det – Tøjet ryger – og jeg spændes fast til sengen, måske får brystvorterne eller pikken en tur med lidt electro, det er jo et stykke tid siden, men i hvert fald får jeg et handjob og kommer BIG time. I den efterfølgende snak fortæller hun, at hun ikke havde troet jeg kunne komme ned over dildoen på sengen, så der blev vi begge overraskede. Anastasya bruger god tid på aftercare og det har, de gange jeg har været forbi, været virkelig sexy, grænseflyttende (på den gode måde), hyggeligt, vedkommende og lærerigt fra ankomst til jeg er gået ud ad døren igen. Som gæst er man også velkommen med de mere normale ønsker og hvis looket er vigtigt, er hun flottere end billederne viser. Jeg skal helt sikkert besøge hende igen, når hun kommer tilbage fra ferie. /N Nice beskrivelse tak! får mega ståpik af at bare læse den hun er okay med at man er i pige/ludertøj og hvad gav du for sådan en omgang ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nelson 49 Skrevet 28. Juni Nice beskrivelse tak! får mega ståpik af at bare læse den hun er okay med at man er i pige/ludertøj og hvad gav du for sådan en omgang ? Sidst mødte jeg op delvist på/afklædt - fin reaktion på det - Forestiller mg at du lyder til at møde mere "dressed up" end jeg gjorde. Spørg hende ;) Hun angiver ikke selv priser, så derfor ikke. Men priserne er absolut rimelige. Jeg har betalt fast takst for en tidsenhed. spørg hende ;) Hun svarer kort og præcist pr sms. God fornøjelse /N 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 29. Juni Sissyslut skrev, den 27.6.2024 at 08:30: Kunne du ikke nøjes med at kommenter, træls af hele teksten står der en gang mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sissyslut 13 Skrevet 1. Juli Pite skrev, den 29.6.2024 at 08:45: Kunne du ikke nøjes med at kommenter, træls af hele teksten står der en gang mere. Ved ik hvordan man gør haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 1. Juli Sissyslut skrev, for 36 minutter siden: Ved ik hvordan man gør haha Man kan enten vælge, at slette i tråden, eller bruge "Svar på dette indlæg" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg