Advarsel 2793 Skrevet 26. Maj Jeg skal nok logge af igen, men I er nødt til at skrive i advarslen, hvad det er for et (eller flere) indlæg den gives for. Det giver ikke mening bare at skrive en sur kommentar. Det er @Stapler der helt konsekvent ikke forstår det. 2 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1458 Skrevet 27. Maj Du må gerne være mere konkret end det, @Advarsel. Jeg kan se at du ikke har fået nogle advarsler i lang tid - så de kan ikke være dig det drejer sig om. Du kan eventuelt sende mig en PM med link til den advarsel det drejer sig om - så skal jeg kigge på det så hurtigt som muligt. Det er ikke min opfattelse at folk ikke forstår de advarsler de får, da vi ikke har voldsomt store problemer med gengangere - og hvis vi har gengangere får vi typisk mange rapporter på disse og så handler vi naturligvis derefter. Så umiddelbart er det min opfattelse at folk forstår de advarsler de får og at de virker efter hensigten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 27. Maj Sorry, det er mit alter ego @Bebop der har fået en måneds karantæne. Denne anden profil har jeg ikke pga en udelukkelse, men pga [lang og kedelig historie, der også handler om en advarsel] Mit problem er at du skrev "hold dig til emnet". Det er meget sandsynligt, at jeg ikke har gjort det i en tråd, der var afsporet, men når der ikke er en henvisning til præcis tråd/tråde så har jeg svært ved at lære, hvornår det overskrider eller ikke overskrider grænsen for advarsler. Pædagogikken i straffen fungerer altså ikke. Igen, jeg logger ud med denne profil. Loggede ind for at svare her, da jeg læste med uden at logge ind ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1458 Skrevet 28. Maj (edited) Hm Du har fuldstændigt ret. Det er min fejl. Din kommentar: "Denne tråd minder om vitsen om århusianeren, der tjekkede om blinklyset på bilen virkede: "Nu virker det! Nu virker det ikke! Nu virker det! Nu virker det ikke! Nu virker det! Nu virker det ikke! Nu virker det! Nu virker det ikke! Nu virker det! Nu virker det ikke!"" I en efterlysning med emnet "Isabella 18" Jeg har fejlagtigt troeet at det var åbenlyst at det var en afsporing og intet havde med Isabella at gøre. Jeg skal bestræbe mig på at gøre det mere tydeligt næste gang. Det jeg burde have skrevet var: "når nogle beder om en efterlysning om "Isabella 18", skal dit svar ikke være en vittighed, der ikke hjælper brugeren videre." Jeg beklager og takker for dit feedback. Redigeret 28. Maj af Stapler 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 809 Skrevet 28. Maj Stapler skrev, for 2 timer siden: Hm Du har fuldstændigt ret. Det er min fejl. Din kommentar: "Denne tråd minder om vitsen om århusianeren, der tjekkede om blinklyset på bilen virkede: "Nu virker det! Nu virker det ikke! Nu virker det! Nu virker det ikke! Nu virker det! Nu virker det ikke! Nu virker det! Nu virker det ikke! Nu virker det! Nu virker det ikke!"" I en efterlysning med emnet "Isabella 18" Jeg har fejlagtigt troeet at det var åbenlyst at det var en afsporing og intet havde med Isabella at gøre. Jeg skal bestræbe mig på at gøre det mere tydeligt næste gang. Det jeg burde have skrevet var: "når nogle beder om en efterlysning om "Isabella 18", skal dit svar ikke være en vittighed, der ikke hjælper brugeren videre." Jeg beklager og takker for dit feedback. Respekt for en admin der lytter til kritik 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg