lingamer 95 Skrevet 26. Maj, 2024 https://annoncelight.dk/showad/382628 Efter et kig på billederne, bestilte jeg en tid hos Bee, som jeg syntes så lækker ud. Da jeg kom ind i huset, blev jeg så præsenteret for Bee. Nej det er da ikke hende, tænkte jeg. Men blev overrasket over at hun havde en lille tatovering som på et af billederne. Det var altså nok hende (Bee) alligevel. Jeg kunne se, at jeg bare var kommet 20 år, og også en del kilo, for sent. Ja, så er det man skal gå igen!! Men som den optimist jeg er, tænkte jeg, at hun jo kunne være en positiv overraskelse. Det var hun så heller ikke. Det som var aftalt med 'mutter' på dansk, var Bee ikke med på. Jeg tog mit tøj og gik et kvarter før tid. Stedet bør have retvisende billeder og ordentlig kommunikation. Kan derfor hverken anbefale pigen, eller stedet. 1 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 359 Skrevet 26. Maj, 2024 Klippet ud af annoncen: "Jeg har diskret adresse" Diskret. Det er nok det sidste, jeg vil kalde stedet. Sjældent har jeg følt mig mere nøgen på vej ind/ud. Du er totalt udstillet i hele kvarteret 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylmer 111 Skrevet 26. Maj, 2024 lovingboobs skrev, for 5 minutter siden: Klippet ud af annoncen: "Jeg har diskret adresse" Diskret. Det er nok det sidste, jeg vil kalde stedet. Sjældent har jeg følt mig mere nøgen på vej ind/ud. Du er totalt udstillet i hele kvarteret Jeg giver dig ret, men det der i min bog er det mest komiske er, at de har sat et alm. blåt P-skilt op i højre side af indkørslen, så kunder og andre kan se, hvor de skal parkere. Det tror jeg da også de nærmeste naboer undrer sig lidt over…… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2545 Skrevet 26. Maj, 2024 (edited) lingamer skrev, for 3 timer siden: Ja, så er det man skal gå igen!! Ja, dem der ikke gør det holder gang i falske billeder og beskrivelser. lingamer skrev, for 3 timer siden: Stedet bør have retvisende billeder og ordentlig kommunikation. Tja det kan åbenbart betale sig, at lokke liderlig mænd i fælden.......... Desværre For fremtidige søgninger. https://annoncelight.dk/profile/Chmphu Redigeret 26. Maj, 2024 af lille_peter 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1419 Skrevet 27. Maj, 2024 lille_peter skrev, for 8 timer siden: Ja, dem der ikke gør det holder gang i falske billeder og beskrivelser. Tja det kan åbenbart betale sig, at lokke liderlig mænd i fælden.......... Desværre For fremtidige søgninger. https://annoncelight.dk/profile/Chmphu Fordi én eller flere boykotter uretvisende billeder eller beskrivelser, ændrer det INTET. Der kommer aldrig fælles fodslag i den retning fordi....ja, vi mænd er liderlige. Det kan simpelthen ikke lade sig gøre i praksis. Det er med GP'er som med alt andet her i verdenen der skal sælges....manipulation, snyd og bedrag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingamer 95 Skrevet 27. Maj, 2024 Jeg er meget enig med big3lover udsagn: Fordi én eller flere boykotter uretvisende billeder eller beskrivelser, ændrer det INTET. Men man kan jo protestere ved at lave en anmeldelse af pigen/stedet. Alle der har læst tråden, vil sikkert søge videre. Så vil der blive et stort frafald af potentielle kunder, og det er meget mere effektivt til at stoppe snyd og dårlig service. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 27. Maj, 2024 -Men i det mindst er det hende på billederne -at de så er ældre, og hun er tunger nu... Det er en del som gør som hun/dem... Men at mutter sælger noget pigen ikke er med på -burde have konsekvenser... -Og om ikke andet lede til en forhandling, hvor man afprøver, om man kan mødes -så begge er tilfredse/ikke føler sig snydt! Og vel og mærke -før man betaler -ellers må man gå igen... Vil gerne give pigen en chance for, at tilbyde netop det hun har -som er helt specielt -om det så ikke helt er det jeg har bestilt ved mutter -betyder mindre -hvis jeg kan mærke pigen er fair, og interesseret i at give mig en god oplevelse...;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vexxer 92 Skrevet 27. Maj, 2024 (edited) Præcist som da jeg var forbi stedet for lang tid siden. Uengageret pige, som ikke vidste hvad man havde bestilt. Jeg havde heldigvis bestemt på forhånd, at jeg ikke ville snydes - så hellere tage den akavede og dårlige stemning, der følger med. Redigeret 27. Maj, 2024 af vexxer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1419 Skrevet 28. Maj, 2024 lingamer skrev, for 20 timer siden: Jeg er meget enig med big3lover udsagn: Fordi én eller flere boykotter uretvisende billeder eller beskrivelser, ændrer det INTET. Men man kan jo protestere ved at lave en anmeldelse af pigen/stedet. Alle der har læst tråden, vil sikkert søge videre. Så vil der blive et stort frafald af potentielle kunder, og det er meget mere effektivt til at stoppe snyd og dårlig service. Jo du har fuldstændigt ret. Men det jeg mener er bare, at det jo fortsætter uanset om hun mister kunder. For de mister jo ikke alle kunder. Det er jo ikke alle der er på eroguide, og så er vi lige vidt. Det flytter nogle kroner rundt i systemet, men dybest set stopper det aldrig - desværre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 28. Maj, 2024 Slowman skrev, for 22 minutter siden: Jeg er normalt ok med at forhandle priser og ydelser, men altså ikke når det handler om købesex. Jeg forventer at pigen ved hvad der er aftalt og leverer det. Jeg vil ikke diskutere med pigen hvad jeg må og ikke må. Det er hende der sætter grænserne. Er jeg ikke tilfreds, når vi er færdige gør jeg opmærksom på det på en høflig måde og giver ikke drikkepenge. Er jeg tilfreds har jeg en ting med ved næste møde eller giver drikkepenge lidt afh af hvad jeg fornemmer vil være mest velkomment. Og så giver jeg altid meget ros og komplimenter under akten, hvis der er grund til det. Du er skøn, det er dejligt osv. -Jeg vil da helle ikke diskutere med pigen (er en killer for lyst) Men jeg vil helle ikke finde mig i, hvad som helst -man fornemmer hurtig om, man kan komme i mål eller ej -og går heller, hvis mavefornemmelsen ikke er god. Men i de tilfælde, hvor det du/jeg forventer ikke er som forventet/aftalt... -fordi mutter ikke har informeret/afklaret det med pigen inden jeg kommer -fordi hun er ligeglad, bare de får penge i kassen -det kan pigen jo ikke gøre for -hvis det ikke er fordi hun er lige så ligeglad...ggg Jeg har både prøvet hvor det blev en udmærket oplevelse -fordi jeg gav mig tid til, at tale med pigen -inden vi gik i gang -også også, hvor hun slet ikke gad at høre på, hvad jeg sagde og det derfor blev træls... Desværre er det sket en udvikling, hvor jeg ikke kan være med længere -følelsen af man er en ATM fylder for meget... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg