Guest Grækeren Skrevet 12. Februar, 2014 http://www.voksenlisten.dk/annabell Billederne på hendes profil er ikke af hende, annoncen er ren fup, og er der kun for at forfølge pigen på billederne Pigen på billederne annoncerer i travbladet, og kan træffes privat/diskret i Randers. RANDERS PRIVAT DISKRET Knaldfræk storbarmet slank dansk skønhed tilbyder alt blidt og græsk. 07.00 - 20.00. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 12. Februar, 2014 Synes efterhånden at den voksenlisten. Er mere og mere snyd og bedrag. Og mange har falske billede lyder det til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fyr9000 308 Skrevet 12. Februar, 2014 Kunne ellers være lækkert hvis hvis man kunne få en aftale med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 12. Februar, 2014 Er hun ved os i Nordjylland? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Februar, 2014 Hende på billedet er 60.. agtig i virkeligheden, mega træt , og ider ingenting. jo hun er meget sød og sutter godt. men det er vist også det. Jeg betalte 900 for en halv time, og hun var der nok sammenlagt i 10 min. øv! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Angath Skrevet 14. Februar, 2014 woot .. hvorfor i alverden lod du hende ikke gå igen? Hvis der troppede en 60 årig op på mit dørtrin, kan jeg godt love at hun fik lov at gå igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexHooked 22 Skrevet 17. Februar, 2014 (edited) Kunne ellers være lækkert hvis hvis man kunne få en aftale med hende 1179_500.jpg Han annoncere i eb hvor hun starter tidlig morgen i Randers , så du kan sagtens få en aftale med hende .... Har besøgt hende og det er hende på billederne , selvom billedet er pudset lidt af ... Men hun lækker nok Vh Sh Redigeret 17. Februar, 2014 af SexHooked Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg