Hop til indhold
Guest HrFlint

Uacceptabel lang tid før ens bruger er slettet

Recommended Posts

Guest HrFlint

Som del af min misbrugsbehandling har jeg slettet min profil herinde, da den bidrager til af fastholde mig i noget,  jeg ikke ønsker. Derfor vil det være rart med en mere resolut handling fra adm’s side end de flere uger, der åbenbart skal gå før ens profil slettes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest chef123

Ja det er ikke ok

hvis laver en fejl så ryger man ud med samme

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig, men det er desværre en opgave der ligger ved admin og han har vidst nærmest smidt tøjlerne herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
HrFlint skrev, for 16 timer siden:

Som del af min misbrugsbehandling har jeg slettet min profil herinde, da den bidrager til af fastholde mig i noget,  jeg ikke ønsker. Derfor vil det være rart med en mere resolut handling fra adm’s side end de flere uger, der åbenbart skal gå før ens profil slettes.

Har du overvejet at lade være med at at logge ind og slette Eroguide.dk som din startside i browseren?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest chef123

Arne Jensen 

læs nu hvad manden skriver,det er bare ikke ok at når man ønsker at slette sin profil ja så skal den slettet…

hvis du ønsker at spærre dit dankort så skal det vel også bare gøres….hvad hvis ens profil bliver hacket.

prøv lige at finde en piger der vil ha besøg af en der er hacket og kan skriver alt muligt pis her inde

Del dette indlæg

Link til indlæg
chef123 skrev, 1 time siden:

Arne Jensen 

læs nu hvad manden skriver,det er bare ikke ok at når man ønsker at slette sin profil ja så skal den slettet…

hvis du ønsker at spærre dit dankort så skal det vel også bare gøres….hvad hvis ens profil bliver hacket.

prøv lige at finde en piger der vil ha besøg af en der er hacket og kan skriver alt muligt pis her inde

Den vigtige forskel er jo at det ene er et produkt du betaler for og som kan misbruges handler voldsomt.

Det her er gratis og kan højest misbruges til lidt trash talk. At han gerne ville have det slettet betyder jo ikke at andre står i en voldsom situation, han må sgu tage ansvar for sit eget liv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest HrFlint
lille_peter skrev, den 28.5.2024 at 18:10:

@Administrator der er post til dig!

Jeg fandt en mail i kladder, hvor der står

Please del

Mailen er stillet til eroguide. Den har jeg så sendt. 
Men den var så ikke at finde i hverken indbakke eller i spam - så er det sgu svært at komme ud. 

Som du kan se i den tråd, hvordan nogen finder det nødvendigt at skrive, at det er din egen fejl, er et maget godt eksempel på, hvordan dette Forum kan virke fastholdende herunder nedbryde folks evne til at sætte sig ind i andres situation. 

Jeg håber du snart får mig slettet - tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
HrFlint skrev, for 3 timer siden:

Jeg fandt en mail i kladder, hvor der står

Please del

Mailen er stillet til eroguide. Den har jeg så sendt. 
Men den var så ikke at finde i hverken indbakke eller i spam - så er det sgu svært at komme ud. 

Som du kan se i den tråd, hvordan nogen finder det nødvendigt at skrive, at det er din egen fejl, er et maget godt eksempel på, hvordan dette Forum kan virke fastholdende herunder nedbryde folks evne til at sætte sig ind i andres situation. 

Jeg håber du snart får mig slettet - tak

Jeg kan se at du har misforstået mit indlæg. 

Jeg er IKKE administrator. 

Jeg har kun tagget ham for at gør ham opmærksom på din tråd og ønske om at forlade EG.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...