Guest HrFlint Skrevet 28. Maj Som del af min misbrugsbehandling har jeg slettet min profil herinde, da den bidrager til af fastholde mig i noget, jeg ikke ønsker. Derfor vil det være rart med en mere resolut handling fra adm’s side end de flere uger, der åbenbart skal gå før ens profil slettes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chef123 Skrevet 28. Maj Ja det er ikke ok hvis laver en fejl så ryger man ud med samme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 28. Maj Enig, men det er desværre en opgave der ligger ved admin og han har vidst nærmest smidt tøjlerne herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2413 Skrevet 28. Maj @Administrator der er post til dig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 29. Maj HrFlint skrev, for 16 timer siden: Som del af min misbrugsbehandling har jeg slettet min profil herinde, da den bidrager til af fastholde mig i noget, jeg ikke ønsker. Derfor vil det være rart med en mere resolut handling fra adm’s side end de flere uger, der åbenbart skal gå før ens profil slettes. Har du overvejet at lade være med at at logge ind og slette Eroguide.dk som din startside i browseren? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chef123 Skrevet 29. Maj Arne Jensen læs nu hvad manden skriver,det er bare ikke ok at når man ønsker at slette sin profil ja så skal den slettet… hvis du ønsker at spærre dit dankort så skal det vel også bare gøres….hvad hvis ens profil bliver hacket. prøv lige at finde en piger der vil ha besøg af en der er hacket og kan skriver alt muligt pis her inde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skilgannon 465 Skrevet 29. Maj chef123 skrev, 1 time siden: Arne Jensen læs nu hvad manden skriver,det er bare ikke ok at når man ønsker at slette sin profil ja så skal den slettet… hvis du ønsker at spærre dit dankort så skal det vel også bare gøres….hvad hvis ens profil bliver hacket. prøv lige at finde en piger der vil ha besøg af en der er hacket og kan skriver alt muligt pis her inde Den vigtige forskel er jo at det ene er et produkt du betaler for og som kan misbruges handler voldsomt. Det her er gratis og kan højest misbruges til lidt trash talk. At han gerne ville have det slettet betyder jo ikke at andre står i en voldsom situation, han må sgu tage ansvar for sit eget liv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest HrFlint Skrevet 30. Maj lille_peter skrev, den 28.5.2024 at 18:10: @Administrator der er post til dig! Jeg fandt en mail i kladder, hvor der står Please del Mailen er stillet til eroguide. Den har jeg så sendt. Men den var så ikke at finde i hverken indbakke eller i spam - så er det sgu svært at komme ud. Som du kan se i den tråd, hvordan nogen finder det nødvendigt at skrive, at det er din egen fejl, er et maget godt eksempel på, hvordan dette Forum kan virke fastholdende herunder nedbryde folks evne til at sætte sig ind i andres situation. Jeg håber du snart får mig slettet - tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2413 Skrevet 30. Maj HrFlint skrev, for 3 timer siden: Jeg fandt en mail i kladder, hvor der står Please del Mailen er stillet til eroguide. Den har jeg så sendt. Men den var så ikke at finde i hverken indbakke eller i spam - så er det sgu svært at komme ud. Som du kan se i den tråd, hvordan nogen finder det nødvendigt at skrive, at det er din egen fejl, er et maget godt eksempel på, hvordan dette Forum kan virke fastholdende herunder nedbryde folks evne til at sætte sig ind i andres situation. Jeg håber du snart får mig slettet - tak Jeg kan se at du har misforstået mit indlæg. Jeg er IKKE administrator. Jeg har kun tagget ham for at gør ham opmærksom på din tråd og ønske om at forlade EG. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg