Hop til indhold

Recommended Posts

Var lige i Gentofte og havde lige lyst....

Hvem gemmer sig mon der? Det gør Sara :x men kun et par dage endnu, ØV

Jeg havde taget JA hatten på, og vil forgude hende uanset hvordan hun så ud i den virkelige verden, uden smarte foto Apps.

Det gav et godt resultat og hun lukkede mig ind i hende favn.... Og ind i hendes mund, som var beklædt med en piercing i tungen :biggrin: Vildt fantastisk. Kunne mærke en gensidig kemi.

Hendes billeder ér præcis hende. Hendes bryster er lige mig :P Meget naturlige, lige én til hver hånd og har sikkert været benyttet flittigt af en sød baby. Det tænder mig voldsomt :oops: Hun var absolut ikke bange for, at vise sin slanke krop frem og var meget kælen og våd!

Gid hun var her for evigt (Det synes min bankrådgiver nok ikke)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Altid Positive skrev, for 11 minutter siden:

Var lige i Gentofte og havde lige lyst....

Hvem gemmer sig mon der? Det gør Sara :x men kun et par dage endnu, ØV

Jeg havde taget JA hatten på, og vil forgude hende uanset hvordan hun så ud i den virkelige verden, uden smarte foto Apps.

Det gav et godt resultat og hun lukkede mig ind i hende favn.... Og ind i hendes mund, som var beklædt med en piercing i tungen :biggrin: Vildt fantastisk. Kunne mærke en gensidig kemi.

Hendes billeder ér præcis hende. Hendes bryster er lige mig :P Meget naturlige, lige én til hver hånd og har sikkert været benyttet flittigt af en sød baby. Det tænder mig voldsomt :oops: Hun var absolut ikke bange for, at vise sin slanke krop frem og var meget kælen og våd!

Gid hun var her for evigt (Det synes min bankrådgiver nok ikke)

Hun har længe været på min liste. Nu det vidst på tide!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jakoblaursen skrev, for 2 timer siden:

@Den Altid Positive fedt!! 

Uha, jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre lidt om hvad der gjorde det blowjob så fantastisk?

Dybde, sug, savl, tungebrug.. hvad gjorde det til dit bedste ever:)??

Lige præcis det hele.

Og fantastisk øjenkontakt :ph34r: samtidigt med det lækreste bløde bryst i hver hånd. For ikke at forglemme en fræk 69'er efter jeg måtte stoppe hende :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest jackson666

god anmeldelse, du har vækket min nysgerrighed for et besøg...  Flot pige på fotos, håber det holder irl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...