Lady Cherie 5801 Skrevet 12. Februar, 2014 Nu ved jeg godt at Admin vil korse sig og det samme vil moderator og Org...(et eller andet kan ikke lige stave til det ) Men et forum der hed: "pigernes oplevelser..,".....nu alt efter hvilken en the, man drikker kan man jo kalde det hvad som helst... Men et sted hvor pigerne kan skrive om feks. dagens oplevelse...sjove, som sure...dumme eller rare....eller bare om de der oplevelser der bare presser på for at få luft, noget man har lyst til at skrige ud i rummet.....men da man har naboer så nøjes man med at hviske.....men et sted hvor man kan få afløb for sin vrede og glæde....sure citroner og søde jordbær Tanker der er små og store....ting der går gennem hovedet...ting der bør skrives og ikke glemmes.. hvor små de så end er Tanker der er tænkt over, giv dem en chanche Tanker der kan få mod eller medspil 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jesper 1968 Skrevet 12. Februar, 2014 God ide, var/er der ikke noget lignede på VL ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Februar, 2014 Hej Cherie, jeg korser mig nu slet ikke over dit forslag, vi vender det internt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 12. Februar, 2014 det kunne da være en god ide, kunne da være sjovt at læse pigernes oplevelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 12. Februar, 2014 God ide, var/er der ikke noget lignede på VL ? Hej Jesper Der var et ligne forum på vl...et sted hvor man kunne losse dagens sjove , dumme glade oplevelse af.... eller en af de der oplevelser,...den her har jeg lyst til at dele med jer....elller hvad siger I til den her oplevelse? Oplevelser i denne branche kan jo være sjove, rare, sørgelige, ubehagelige, onde eller et eller andet. Har vi et sted hvor vi kan skrive om vores oplevelser, kan vi også skrive om hvad der sker bag døren....døren som du aldrig som gæst kommer bagved.... Døren der siger til dig....hertil og ikke længre. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansen,8000 59 Skrevet 12. Februar, 2014 Lyder som en hønsegård Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 12. Februar, 2014 Lyder som en hønsegård HANSEN....det svar forstår jeg ikke... Kan du uddybe det??? GRUNDIGT, for mig? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 12. Februar, 2014 Lyder som en hønsegård det kan da ikke blive være end den børnehave der tit er herinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 12. Februar, 2014 For min skyld ingen alarm. Det kan da godt være spændende at læse lidt om, hvad der sker bag gardinet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 12. Februar, 2014 Meningen er nok, at det skal være et rent tøseforum. Er det ikke rigtigt forstået? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr nsj 339 Skrevet 12. Februar, 2014 det kan da ikke blive være end den børnehave der tit er herinde Egentlig sjovt lige netop den udtalelse kommer fra dig !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr nsj 339 Skrevet 12. Februar, 2014 Synes det er en fremragende ide Lady Cherie kommer med ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 13. Februar, 2014 Meningen er nok, at det skal være et rent tøseforum. Er det ikke rigtigt forstået? Ellers kunne de jo bare skrive i "Hyggesnak" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansen,8000 59 Skrevet 13. Februar, 2014 HANSEN....det svar forstår jeg ikke... Kan du uddybe det??? GRUNDIGT, for mig? Hej Cherie Mener selvfølgelig at i skal ha et forum hvor i kan tale om alt fra stikkeopskrifter til piske mm uden der er en hane der blander i hønsenes snak Kramm 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 13. Februar, 2014 Lyder som en hønsegård Der er da INGEN der tvinger dig til at læse det, ligesom jeg springer forums med eks. sm og trans over. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mia Z 109 Skrevet 13. Februar, 2014 Nu ved jeg godt at Admin vil korse sig og det samme vil moderator og Org...(et eller andet kan ikke lige stave til det ) Men et forum der hed: "pigernes oplevelser..,".....nu alt efter hvilken en the, man drikker kan man jo kalde det hvad som helst... Men et sted hvor pigerne kan skrive om feks. dagens oplevelse...sjove, som sure...dumme eller rare....eller bare om de der oplevelser der bare presser på for at få luft, noget man har lyst til at skrige ud i rummet.....men da man har naboer så nøjes man med at hviske.....men et sted hvor man kan få afløb for sin vrede og glæde....sure citroner og søde jordbær Tanker der er små og store....ting der går gennem hovedet...ting der bør skrives og ikke glemmes.. hvor små de så end er Tanker der er tænkt over, giv dem en chanche Tanker der kan få mod eller medspil Super ide! Måske endda et lille lukket forum.......eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2257 Skrevet 13. Februar, 2014 Som jeg forstår Cherie, så er der tale et åbent forum. Måske således, at det kun er de lyserøde der kan oprette nye tråde ?!? (men alle har mulighed at lave indlæg/kommentarer i de eksisterende tråde). Et sådan forum, er helt ok med mig. PS. diskussionen om et lukket forum udelukkende til de lyserøde kører> i en anden tråd.., Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 13. Februar, 2014 Det bør da være et åbent forum. Ellers bliver der for meget – undskyld udtrykket – loge over det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 14. Februar, 2014 jeg tænker nu det kunne være sjovt bare at være fluen på væggen. altså at kun pigerne kan poste og svare tråde... et lille smugkig ind i hønsegården tænker jeg kunne være rigtig sjovt. måske med mulighed for at like indlæggene. tænker at hvis det er åbent for alle, kan man som nævnt tidligere jo bare smide det under hyggesnak. dette sker jo så bare ikke, så muligvis ville en dedikeret tråd opfordre/gøre det nemmere for pigerne, var der endelig noget der lagde op til det, er det jo rimelig nemt at inddrage alle ved at rykke over i "generel debat". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg