Hop til indhold

Recommended Posts

Le fiss'carl skrev, for 5 timer siden:

Tror det er AO klubber, men er ikke sikker

AO = Alt uden

Men du kan sikkert godt få en gummitut på 

“På Lavitas hjemmeside står der “- Absolut Tabu sind Fragen nach: dem Privatleben der Frauen, Service ohne Kondom und Treffen ausser Haus.

l

Læser ikke det som AO hus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nåja, det havde jeg ikke lige set

Underligt at andre skal bestemme hvad man taler med pigerne om og at man ikke må træffe dem uden for huset

Det må godt nok blive kedeligt for nogle at få en hel dag til at gå i klubben

Del dette indlæg

Link til indlæg
Le fiss'carl skrev, den 1.6.2024 at 12:04:

Tror det er AO klubber, men er ikke sikker

AO = Alt uden

Men du kan sikkert godt få en gummitut på 

AO er forbudt i Tyskland efter proatitutionslovgivningen. Hvordan de håndhæver den ved jeg ikke. Er der en kontrollant med på Zimmer? Er der en embedsmand, der sammenholder antal kunder med antal brugte kondomer?

Ja, mange spørgsmål som nok ikke umiddelbart hører hjemme i denne tråd. 
I Osnabrück kender jeg kun Hauptbahnhof. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peter69 skrev, den 1.6.2024 at 08:12:

Takker tænkte på denne 

https://club-yasmin.de

Og

http://www.clublavita.de

Mest La Vita lyder god… men hvad er erfaringen fra jer

Lavita i Wallenhorst var tidligere det man kaldte flat-rate. Man betalte et sted mellem 100-150 euro også var der mere eller mindre sex ad-libitum. Mener tysk lovgivning satte en stopper for det koncept. Jeg har været på La Vita for et par år siden efter dette skift og det er ikke noget jeg ville anbefale. Det var meget slidt i alt fra bade faciliteter til værelserne, pigerne var rimelig umotiverede og sad bare i sofaerne og stirrede på en. Jeg havde en omgang til 25 euro også kørte jeg igen og satte kursen mod Harmony syd for Hamborg. Det er nogen år siden så måske har det ændret sig, men jeg tvivler altså. 

Yasmin kender jeg ikke desværre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

La Vita her helt fint. Det er også billigt. 25 euro for 20 min på zimmer. 1 euro for en sodavand og et godt udvalg af piger. Men regn med at de vil forsøge at sælge dig ekstraservice....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...