Rejsenetværk 9605 Skrevet 30. Maj Jeg har forsøgt at opnå selskab i eget netværk til denne koncert uden held. Kalender https://www.drkoncerthuset.dk/kalender/ DE SKØNNESTE KOR JORDEN RUNDT PÅ 80 MINUTTER KONCERTSALEN LØRDAG DEN 15. JUNI 2024 KL. 14.00 KONCERTSALEN LØR 15. JUNI 2024 KL. 17.00 Der er få billetter tilbage og jeg har nu købt en billet i den dyreste kategori til koncerten lørdag den 15/5 kl 14. Vi kommer ganske vist ikke til at sidde sammen hvis I vil med, men jeg tænker at vi kan starte sammen til en god brunch et eller andet sted inden koncerten. Eksempelvis kl 11 og sådan at vi kan være i forhallen til DR koncerthus kl 13:30 Det er klart at endelig aftale om tid og sted til brunch mm får blive på PB, men I kan da skrive her i tråden hvis I har købt billet. Brunch bliver på chancen for os, da jeg ikke bestiller bord til nogen på tro og love her på EG som jeg ikke kender godt i forvejen. Venlig hilsen Rejsenetværk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledelsen 565 Skrevet 30. Maj Du har skrevet 15/5 mn tænker du mener 15/6 ellers er dit opslag lidt for gammelt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9605 Skrevet 30. Maj Ledelsen skrev, for 12 minutter siden: Du har skrevet 15/5 mn tænker du mener 15/6 ellers er dit opslag lidt for gammelt Du har ret, beklager! Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 683 Skrevet 30. Maj Et godt initiativ, men er desværre forhindret den dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 590 Skrevet 2. Juni Det er faktisk lige i min ånd , men der er jeg desværre til stort musik arrangement i Helsingør , stablet på benene af “veteran klubben” 8 forskellige Bands der spiller for sølle 150 kroner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 2. Juni Jeg er I Tyskland til bold så desværre men tak for initivet bh Bødlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9605 Skrevet 15. Juni (edited) Nu har jeg så været alene til en skøn koncert i DR Koncerthuset. Opmuntret af at vi er 5 brugere herinde der har opnået stor succes med gå sammen i en spiseklub, hvor vi rejser rundt i provinsen for at spise sammen. Der kunne jeg godt tænke mig at vi udvider konceptet med en kultur klub, hvor vi gør det samme for at få kulturelle oplevelser sammen. Som selvfølgelig kan kombineres med kulinariske oplevelser i samme ombæring. Konceptet er at vi tager toget både fra Jyllands siden og Sjællands siden til den logistisk mest fordelagtige station i provinsen. Her bliver vi samlet op i bil og fortsætter som delekørsel til en restaurant eller en kro langt ude på landet, hvor vi ikke kan komme til og fra med det offentlige. Samme på tilbagevejen og vi deler udgiften. Vi kan også gøre det op til 4 i en taxi uden egen chauffør. Men til en start så kan vi jo udnytte alle mulighederne i København og se om det kan udvikle sig herfra: Kultunaut.dk https://www.kultunaut.dk/ Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 15. Juni af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 15. Juni Godt du havde en god oplevelse, selv var jeg torsdag i Tivoli og høre Beethoven's 9., den sparker godtnok visse legemsdele. Og så var min yndlingssopran tilkaldt som afløser, gør det jo ikke ringere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9605 Skrevet 15. Juni (edited) Min printer er pt i udu. Jeg havde købt en print selv billet, men jeg modtog en sms med en qr kode til min billet og behøvede ikke at printe den. Det har den fordel at man ikke behøver at installere en app til at købe sin billet, men kan gøre det på DR koncerthusets hjemmeside og få den som en sms. I billetkontrollen scanner de bare qr koden og man gå glad ind til koncerten. Det kan DSB lære noget af Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 15. Juni af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg