Hop til indhold

Recommended Posts

Var i dag forbi Maya i Ringsted, og det er bestemt ikke sidste gang jeg skal det ;-)

Kommunikationen kørte fint på SMS, med beskrivelse af den indgang der skal benyttes i en baggård. Ved ankomst blev jeg lukket ind med det samme, så selvom stedet er i centrum er det ok diskret synes jeg. Maya selv er en meget smuk, slank kvinde der passer meget godt med den alder der står på EG, hun er så noget højere end gennemsnittet for en thai (ca 170-175) men proportionerne passer, og så har hun det skønneste væsen.

Jeg kom ind og aftalte en times FP, som blev afregnet med kort, og hun spurgte pænt til hvordan jeg ville have det, om jeg ville masseres eller vi skulle hygge først, ligeledes spurgte hun fint ind til hvor hård massagen skulle være, og da jeg kan lide det hårdt fik hun frie hænder.

Hun kom godt igang med massagen, og var hele tiden opmærksom på ar spørge ind til spændte områder. massagen er ikke den bedste jeg har fået, men bestemt heller ikke den dårligste, hun virker til at vide hvad man skal og ikke skal når der skal masseres. Efter noget tid med gennembankning af min krop kom der lidt drillerier til lillemand og min hånd blev ret bestemt ført op til missen, så jeg kunne varme hende lidt op inden hun gik over i et vanvittigt fedt blow. (ikke øko) og da vi først kom i gang med at sexe, skal jeg love for fanden tog ved hende, hun var super intens, total øjenkontakt når hun kunne, og rigtig god feedback med de rigtige lyde på de rigtige tidspunkter.

Da jeg endelig kastede håndklædet i ringen, var hun over mig, og nussede, vaskede og hentede den obligatoriske flaske vand. igen supernærværende og på... Man kunne godt få indtrykket af en nyforelsket kæreste der gør hvad som helst for at gøre en tilfreds, og den rolle spillede hun til UG.

opsummering:

Kommunikation 10/10

Stedet 6/10 der er noget nusset i bagindgangen

Pigen 10/10 med stor pil op

Risiko for gentagelse. 10/10

Pas på hende brødre hun er virkelig en perle

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen, hun er helt sikkert en mulighed i fremtiden :) 

Er det et af stederne i Nørregade hun er hos? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krazh skrev, den 3.6.2024 at 12:22:

Tak for anmeldelsen, hun er helt sikkert en mulighed i fremtiden :) 

Er det et af stederne i Nørregade hun er hos? 

Det er i centrum

Del dette indlæg

Link til indlæg
OleV skrev, for 7 timer siden:

Kan du løfte sløret for hvad FP kostede?

Et godt og realistisk bud er de vanlige thaipriser. 1000 for 30 min og 1500 for 60 min

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fik taget mig sammen, efter den fine anbefaling. Og bestille til at starte med en times tantra til 400, hvilket allerede er en god start, hvis massage bare en vis kvalitet.

Og det må jeg sige den havde!

Først og fremmest blev jeg mødt af Maya i et tæt siddende neon grøn trænings bh og shorts. Høj af en thai at være og menneskelig slank

Massagen startede ud som ganske alm, så jeg kunne føle mig godt tilpas. Så satte hun sig let på mit hovedet og begyndte at gå længere og længere ned ad ryggen på mig og nusse klokkeværket og stille og rolig skaftet.

Lad og bare sige at det blev ikke til 1 time tantra, men mere 30-40 med 10 min med meget indlevende øko sutten og forsøg på cowgirl.

Har ikke tidligere mødt sådanne en nærværende og serviceminded massør!

Hun gav også tid til at små fjolle efter massagen hvor hun insisterede på at give mig sokker på og snore mine sko, inden jeg blev sendt afsted i min post-klimatiske tilværelse.

Så alt i alt en fantastisk oplevelse. Desværre nævnte hun at i dag hendes sidste dag i dk, på ubestemt tid. Så jeg føler mig meget heldig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gregersen skrev, for 2 timer siden:

Kigger lige med her. Har besøgt maya nogle gange når jeg arbejder på Sjælland håber hun kommer tilbage igen

Gad vidst hvad "Følg denne" knappen under tråden gør?

/M

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunkeroo skrev, den 12.7.2024 at 16:39:

Desværre nævnte hun at i dag hendes sidste dag i dk, på ubestemt tid. Så jeg føler mig meget heldig!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende flere gange, senest midt juli 2024. Der fortalte hun, at hun ville rejse ugen efter, og forlade DK.

Og jeg ved hun stadig er ude og rejse, da jeg skriver med hende i ny og næ, vi har nemlig stadig kontakt -_-

Men jeg tror desværre ikke vi skal regne med at se hende i DK igen, efter hendes eget udsagn. Måske vi kan være heldige, at hun ombestemmer sig, for hun er helt fantastisk særligt som menneske og person <3

Redigeret af Mr. Nobody

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...