lbr 48 Skrevet 2. Juni har lige være en tur forbi dara i middelfart. Annoncen fortæller ikke meget så jeg havde heller ikke forventet mere end massage men da jeg spørger til prisen siger hun "only massage, one hour is 500" og jeg bliver så klar over at man kan få mere. hun rækker mig en meny kort hvor der står priser på massage og masage + HJ og mere, jeg vælger 60 min. massage med HJ. Dara er en petit lille sag, nok ikke mere end 155 høj og 45 kg, hun er virkelig sød og behagelig. Massagen foregår med opvarmet olie, der er sat musik over med klaver og lyden af et vandløb, virkelig afslappnede. Dara er efterhånden kommet godt igang med massagen på ryggen og hun kan virkelig finde ud af det, det er virkelig længe siden jeg har fået så god en massage, den er grundig og en mellemting mellem middel og hård..... helt fantastisk. Da jeg bliver vendt om masserer hun lige lårene 10 sekunder og går så i kødet på den sjove.... det kan hun altså også finde ud af, stille og roligt til at starte med, med berøringer de helt rigtige steder, den går dog hen og bliver måske en smule hårdhændet men jeg nyder den stadig til det uundgåelige sker. Jeg bliver tørret af og hun fortsætter den virkelig gode stil med massagen. Klart anbefalelses værdigt, jeg kommer helt sikkert igen. 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2419 Skrevet 2. Juni For fremtidige søgninger. https://annoncelight.dk/showad/403449 https://annoncelight.dk/profile/Dararat 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
First timer 1 Skrevet 3. Juni Spændende og hører Adressen er den på noget kendt eller??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lbr 48 Skrevet 3. Juni First timer skrev, for 10 timer siden: Spændende og hører Adressen er den på noget kendt eller??? nej, det er (så vidt jeg ved) et nyåbnet sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
First timer 1 Skrevet 3. Juni Det må prøves så, tak for fin anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 3. Juni First timer skrev, for 12 timer siden: Spændende og hører Adressen er den på noget kendt eller??? Det har været massage butik der i mindst 1 år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lbr 48 Skrevet 4. Juni First timer skrev, for 8 timer siden: ??? Kan du PB adressen adressen er ikke angivet i annoncen og jeg vil derfor ikke give den videre, hverken herinde eller i PB. Skriv eller ring til nummeret i annoncen, den der tager telefonen kan tale dansk og engelsk. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hvadælen 4 Skrevet 7. Juni Tak for anmeldelsen, var der andet en hj på den menu ?? (Blow, nøgenmassage fp - etc ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Champ1 44 Skrevet 8. Juni hvadælen skrev, den 7.6.2024 at 10:29: Tak for anmeldelsen, var der andet en hj på den menu ?? (Blow, nøgenmassage fp - etc ) Der er det hele på menuen . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dr.Stiv Skrevet 11. Juni Ligger det diskret? Eller skal man stå til skue ude på gaden inden der bliver lukket op? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 11. Juni Dr.Stiv skrev, for 3 timer siden: Ligger det diskret? Eller skal man stå til skue ude på gaden inden der bliver lukket op? -det er ikke diskret -men de plejer at lukke dig hurtig ind;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dr.Stiv Skrevet 11. Juni Møffe skrev, for 2 timer siden: -det er ikke diskret -men de plejer at lukke dig hurtig ind;-) Ok, er det i selve Middelfart, eller lidt udenfor byen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 11. Juni Dr.Stiv skrev, for 29 minutter siden: Ok, er det i selve Middelfart, eller lidt udenfor byen? -tæt på rema;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
First timer 1 Skrevet 12. Juni Stedet har 3 eller 4 annoncer hvis det er sammesteds jeg tænker på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dr.Stiv Skrevet 12. Juni Ok, så ved jeg godt hvor det er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lbr 48 Skrevet 12. Juni First timer skrev, for 8 timer siden: Stedet har 3 eller 4 annoncer hvis det er sammesteds jeg tænker på stedet har altså kun en annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trucker 61 6 Skrevet 12. Juni lbr skrev, for 16 minutter siden: stedet har altså kun en annonce Nej hele 3 stk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lbr 48 Skrevet 13. Juni trucker 61 skrev, for 23 timer siden: Nej hele 3 stk. kunne du måske lave links.... jeg kan altså kun se 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trucker 61 6 Skrevet 13. Juni lbr skrev, for 22 minutter siden: kunne du måske lave links.... jeg kan altså kun se 1 Du kan bare kigge på 2 før eller efter den du mener Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trucker 61 6 Skrevet 13. Juni De ligger som perler på en snor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tiger100 0 Skrevet 15. Juni Det er rigtigt at "stedet" har 3 annoncer. Har været der før, men stedet har ikke mulighed for bad!! , som der jo står i Daras annonce. Så er i tvivl om adressen er den samme som de andre to´s annoncer. Måske andre kan opklare det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lbr 48 Skrevet 15. Juni Tiger100 skrev, for 32 minutter siden: Det er rigtigt at "stedet" har 3 annoncer. Har været der før, men stedet har ikke mulighed for bad!! , som der jo står i Daras annonce. Så er i tvivl om adressen er den samme som de andre to´s annoncer. Måske andre kan opklare det. Det er IKKE de samme steder. Det ene sted er der hvor dara er... de to andre annoncer er til brovejen 195 (det er hvad der står i annoncerne) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trucker 61 6 Skrevet 16. Juni lbr skrev, for 18 timer siden: Det er IKKE de samme steder. Det ene sted er der hvor dara er... de to andre annoncer er til brovejen 195 (det er hvad der står i annoncerne) Halloooo ved du ikke engang hvad det var for et hus du gik ind i da du fik massage? Vil vædde med det var nr 195 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg