lbr 48 Skrevet 16. Juni trucker 61 skrev, for 5 timer siden: Halloooo ved du ikke engang hvad det var for et hus du gik ind i da du fik massage? Vil vædde med det var nr 195 nej det var det IKKE, jeg gik IKKE til brovejen 195 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesper12 21 Skrevet 17. Juni Jeg har været der. Det er ikke på Brovejen. Det er et rækkehus. Okay diskret. Jeg bestilte 1 time fp. Med blowjob 69 superfransk og body to body. Ok massage med tryk som start. Derefter lidt body to body. Vende om. Så kom gummi på og derefter blow. Så ingen superfransk. Så hende op og sidde. Meget forsigtig. Til sidst kneppede jeg hende stående på gulvet. Jeg var meget forsigtig men alligevel lignede hun en der ikke var vild med det. Sød og køn pige. Men vist ikke noget hun er vild med. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1727 Skrevet 26. Juni Jesper12 skrev, den 17.6.2024 at 14:11: Jeg har været der. Det er ikke på Brovejen. Det er et rækkehus. Okay diskret. Jeg bestilte 1 time fp. Med blowjob 69 superfransk og body to body. Ok massage med tryk som start. Derefter lidt body to body. Vende om. Så kom gummi på og derefter blow. Så ingen superfransk. Så hende op og sidde. Meget forsigtig. Til sidst kneppede jeg hende stående på gulvet. Jeg var meget forsigtig men alligevel lignede hun en der ikke var vild med det. Sød og køn pige. Men vist ikke noget hun er vild med. Øv, havde ellers lige udtænkt at jeg ville besøge hende på fredag. Hun ser sød ud og kroppen ser petit ud. men hvis der ikke er SF, giver hun garanteret heller ikke kys, og hun udstråler at hun ikke kan lide at kneppe, selvom man gør det forsigtigt, så er det nok ikke hende jeg skal forbi. Øv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 26. Juni Mr1time skrev, for 6 timer siden: Øv, havde ellers lige udtænkt at jeg ville besøge hende på fredag. Hun ser sød ud og kroppen ser petit ud. men hvis der ikke er SF, giver hun garanteret heller ikke kys, og hun udstråler at hun ikke kan lide at kneppe, selvom man gør det forsigtigt, så er det nok ikke hende jeg skal forbi. Øv -Hun har sikkert ondt/slidt det kræver ro i længere tid -og det får hun jo ikke... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1727 Skrevet 26. Juni Møffe skrev, for 2 timer siden: -Hun har sikkert ondt/slidt det kræver ro i længere tid -og det får hun jo ikke... Har ellers kun læst et indlæg hvor der er givet FP, men selvfølgelig er det ikke alle som laver anmeldelser. kan godt forstå hvis en pige bliver populær, at det kan være noget af en opgave at blive kneppet igen og igen, uden pauser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1056 Skrevet 26. Juni Hende må jeg besøge. Jeg klarer min fint uden at kneppe, bare hun kan og vil noget andet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denstille 17 Skrevet 7. Juli Var forbi for noget tid siden og fik en time med fp. Massage ikke noget at skrive hjem om, men resten var lige som det skulle være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynerfin69 1 Skrevet 3. August Annoncen er øjensynligt nu blevet overtaget af en anden pige. Er der nogen, der ved, om Dara ikke er i Middelfart længere? Jeg kan ikke umiddelbart finde hende via andre annoncer.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg