Hop til indhold
Bertil168

Squirting .., Jylland

Recommended Posts

Hvis man gerne vil prøve at blive Squirtet på, hvem skal man så besøge hvor der rimelig sikkerhed for det sker .. Kan godt se flere tilbyder det, .. Men er der nogen bud ..?

gerne i Nordjylland, men resten af Jylland kan også gå, hvis den rette pige findes 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil vove den  påstand at  det  kan  alle kvinder. 

Kvinden  skal  hvile i egen krop og  du  skal  være I stand til at bruge  dine  fingre  rigtigt. 

Find en  du  tænder  på,  og  i har  god  kemi. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
lejogbrug skrev, for 1 time siden:

Jeg vil vove den  påstand at  det  kan  alle kvinder. 

Kvinden  skal  hvile i egen krop og  du  skal  være I stand til at bruge  dine  fingre  rigtigt. 

Find en  du  tænder  på,  og  i har  god  kemi. 

Jo jo, altså jeg har oplevet det nogen gange uden for GP verden. Nogen piger kommer nemmere frem til det end andre .. Så det var bare om der var nogen bud på en Pige hvor der var garanti , eller ialtfald tæt på ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Danishman skrev, for 40 minutter siden:

Hvis det må være thai, så leverer Gip i Århus

Det må det meget gerne, havde faktisk en plan om 14 dage, at tá turen fra Aalborg til Århus for at besøge den meget positivt omtalte Gip., og måske en en af de andre derinde . Så at hun også leverer det er jo ren win/win 

Redigeret af Bertil168

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bertil168 skrev, den 2.6.2024 at 20:42:

Det må det meget gerne, havde faktisk en plan om 14 dage, at tá turen fra Aalborg til Århus for at besøge den meget positivt omtalte Gip., og måske en en af de andre derinde . Så at hun også leverer det er jo ren win/win 

Kan kun gi Gip mine varmeste anbefalinger, hun sprøjter vildt og meget.
Vil faktisk mene at hun er det nærmeste man kommer en rigtig sexmaskine, umættelig og altid klar på mere sex, pik, sprøjt og igen igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Wish skrev, for 41 minutter siden:

Kan kun gi Gip mine varmeste anbefalinger, hun sprøjter vildt og meget.
Vil faktisk mene at hun er det nærmeste man kommer en rigtig sexmaskine, umættelig og altid klar på mere sex, pik, sprøjt og igen igen.

Lyder godtnok frækt , jeg har tænkt mig at tá turen fra Aalborg derned i løbet af de næste 14 dage, selvfølgelig for at prøve Gip , og en pige mere .2 piger samtidig . Vil du anbefale Thong eller mint som makker til Gip ..?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bertil168 skrev, den 2.6.2024 at 20:42:

Hvor kan man møde hende Gip i Århus og hvor gammel er hun ca?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Enjoy75 skrev, for 2 minutter siden:

Hvor kan man møde hende Gip i Århus og hvor gammel er hun ca?

PP thai massage , alderen er vel va 40 så vidt jeg kan læse mig frem til i div anmeldelser 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er p…. frækt setup hvis du spørger mig :P

Men hun sprøjter nok ikke i deres bil, det sviner det det nok for meget til - de gange det er sket har været i en seng :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bertil168 skrev, for 23 timer siden:

Lyder godtnok frækt , jeg har tænkt mig at tá turen fra Aalborg derned i løbet af de næste 14 dage, selvfølgelig for at prøve Gip , og en pige mere .2 piger samtidig . Vil du anbefale Thong eller mint som makker til Gip ..?

Jeg har 2 gange prøvet 3kanst med Gib, dog vil jeg meget hellere have hande for mig selv da jeg nyder den mega intensive sex man kan ha med hende i enerum, hun er fuldt på om man så sexer med hende i 60, 90 eller 120 min.

Syntes Gip har de lækreste patter og den vildeste lækre mis og stjerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Wish skrev, for 26 minutter siden:

Jeg har 2 gange prøvet 3kanst med Gib, dog vil jeg meget hellere have hande for mig selv da jeg nyder den mega intensive sex man kan ha med hende i enerum, hun er fuldt på om man så sexer med hende i 60, 90 eller 120 min.

Syntes Gip har de lækreste patter og den vildeste lækre mis og stjerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...