madert 39 Skrevet 2. Juni Hey Er der nogen der kan fortælle noget om hende her https://sugardaters.com/da/profile/qGoKj-D5WE Hun er og skriver ikke så meget om sig selv, men siger at hun skal have 2000 for en time. Lyder proft men hun ser sød ud - hvis det er hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejler1 17 Skrevet 3. Juni hun laver aftaler og så hører man ikke mere , er min erfaring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
junglebøffen 260 Skrevet 4. Juni sejler1 skrev, for 22 timer siden: hun laver aftaler og så hører man ikke mere , er min erfaring Det er også min oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 7. Juni junglebøffen skrev, den 4.6.2024 at 03:48: Det er også min oplevelse. Samme her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
løkkenemil 1 Skrevet 11. Juni Hun har været hos mig mange gange 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejler1 17 Skrevet 11. Juni løkkenemil skrev, for 4 timer siden: Hun har været hos mig mange gange hun her ikke været hos mig flere gange ) kors . -Senest i dag, skriver hun hun vil skrive senere og så ingenting. Ren narref---- Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
madert 39 Skrevet 12. Juni Løkkenemil med sit allerførste indlæg på sin netop oprettede profil… meget troværdigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dimsen Søren Skrevet 13. Juni Ville lave en aftale, men hendes live billede på snap så hun "brugt" ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejler1 17 Skrevet 15. Juni (edited) Dimsen Søren skrev, den 13.6.2024 at 22:12: Ville lave en aftale, men hendes live billede på snap så hun "brugt" ud. skarpe søde og flotte fotos på snap. men om hun kommer forbi ??? og snap. ved godt man kan snyde med snap men ) Redigeret 15. Juni af sejler1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
løkkenemil 1 Skrevet 15. Juni madert skrev, den 12.6.2024 at 22:54: Løkkenemil med sit allerførste indlæg på sin netop oprettede profil… meget troværdigt. Det er da utroligt at man skal nedgøres for sin første oplysning herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejler1 17 Skrevet 15. Juni løkkenemil skrev, for 3 timer siden: Det er da utroligt at man skal nedgøres for sin første oplysning herinde ej , du siger jo intet om pigen penge sex hvor hvor længe osv, og så oser du af kun at skrive om hende i jaluoci eller fordi du er hende selv , kom ind i kampen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg