elcon71 260 Skrevet 2. Juni, 2024 Kiggede forbi denne pige her til aften. Men kun for at finde en rumænsk trunte som ikke var hverken fugl eller fisk. En annonce jeg normalt vil gå uden om. Men jeg var i nabolaget, så hvorfor ikke tage en for holdet og lave en anmeldelse. Annoncen fortæller jo ganske vist ikke meget om pigen og billederne er måske eller måske ikke ægte. Nymfo, jeg tvivler. Mavefornemmelsen sagde nej tak. Jeg kom til stedet 10 min før og så en klart tilhørende mand forlade bygningen, da jeg textede at jeg var ankommet. Han satte sig i en rumænsk registreret bil og sad der stadig da jeg efter et meget kort visit forlod bygningen igen. Jeg har det sgu lidt tungt med de der pimps der er i nærheden. Oplevede det en gang i Odense hvor pigen klart ikke havde lyst eller var der frivilligt, men pimpen var uden for, så hende gik jeg også fra uden noget. https://annoncelight.dk/showad/392982 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2541 Skrevet 3. Juni, 2024 Tak for advarslen. Alarmklokkerne ringer også når der er indsat by navne fra hele kongeriget lige fra Skagen i nord, Gråsten i syd, Gudhjem på solskins øen og Ærøskøbing som dårligt nok er en dele af Danmark , så bliver det ikke mere utroværdigt. For fremtidige søgninger. Russian girl natali https://annoncelight.dk/profile/Russian+girl+natali 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3294 Skrevet 3. Juni, 2024 lille_peter skrev, for 35 minutter siden: Tak for advarslen. Alarmklokkerne ringer også når der er indsat by navne fra hele kongeriget lige fra Skagen i nord, Gråsten i syd, Gudhjem på solskins øen og Ærøskøbing som dårligt nok er en dele af Danmark , så bliver det ikke mere utroværdigt. For fremtidige søgninger. Russian girl natali https://annoncelight.dk/profile/Russian+girl+natali Og jeg forstår slet ikke, at det er tilladt med den række byer, ødelægge jo fuldstændig søge funktionen. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jysk mand 114 Skrevet 3. Juni, 2024 Pite skrev, for 4 timer siden: Og jeg forstår slet ikke, at det er tilladt med den række byer, ødelægge jo fuldstændig søge funktionen. Helt enig. Ofte når man søger, kommer der mange piger op, der holder til langt fra den ny man søger. Der burde være en regl om fx max 3 byer, for at gøre søgningen relevant 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elcon71 260 Skrevet 3. Juni, 2024 Mange piger er begyndt med at liste alle landets største byer i deres annoncer. Hvis man søger på Ålborg og pigen kommer frem og man så skriver for en adresse, som så viser sig at ligger syd for Vejle. Hvor smart er det reelt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 3. Juni, 2024 elcon71 skrev, 1 time siden: Mange piger er begyndt med at liste alle landets største byer i deres annoncer. Hvis man søger på Ålborg og pigen kommer frem og man så skriver for en adresse, som så viser sig at ligger syd for Vejle. Hvor smart er det reelt... hvis der er flere bynavne dropper jeg den uanset hvor dejlig hun ser ud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg