Hop til indhold
Guest fickenstein

Stigmatisering min bare numse

Recommended Posts

LIGEpræcis - den er skøn.... fåes også nummeret mindre.... men lige præcis... en der viser at tingene virkelig er sjove... 

Lige et par stykker til.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, hvorfor har vi ikke sådan nogle fine nogen herinde?

de fleste forummer kommer med predefinerede smileys... det er dem vi har nu... 

men det er super let - admin skal bare uploade dem til smiley folderen, navngive dem og vupti - så er der smileys... det tager ca 30 sek... 

håber meget admins har lyst til at udvide vores sortiment lidt - det gør jo ikke noget at få lidt glad kulør herinde :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

de fleste forummer kommer med predefinerede smileys... det er dem vi har nu... 

men det er super let - admin skal bare uploade dem til smiley folderen, navngive dem og vupti - så er der smileys... det tager ca 30 sek... 

håber meget admins har lyst til at udvide vores sortiment lidt - det gør jo ikke noget at få lidt glad kulør herinde :)

Jeg vil sende Admin stærke tanker og god karma under pastor Svovlfelts prædiken ved Højmessen i morgen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, og så luge noget ud i alle dem, som jeg synes er dobbelte + evt. bytte lidt om på rækkefølgen, så de mest brugte kom længere frem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kan snar ikke læse noget herinde uden at støde på ordet stigmatisering.

Hvad fanden er det for et bæord,jeg er håndværker og har aldrig hørt om det,men det er som om ,at enhver der har en udvidet 10 klasse er begyndt at bruge det ord,eller også er det bare alle fjolserne fra venuslogen ,der er kommet herover.

Kunne i ikke prøve at begrænse brugen af det ord,det er jo ikke alle der læser information.

fick..

Jeg tillader mig lige at vende tilbage til det, som strengen engang handlede om:

Uden ønske om at genere dig: Stigmatisere er et almindelig brugt ord - også af ikke-akademikere, som ikke læser information..

Men hvis du bruger Google, så kommer du ind på Den Danske Ordbog, som skriver:

stigmatisering, inden for samfundsvidenskaberne et begreb, der anvendes i forbindelse med beskrivelse af social afvigelse.

Stigmatisering udspringer af social interaktion mennesker imellem og indebærer, at de, der opleves som afvigende, anses for moralsk mindreværdige.

Det centrale element i stigmatiserings- eller stemplingsteorien er, at afvigelse ikke ses som en kvalitet ved personens handlinger, men snarere som en konsekvens af, at nogen stempler personen som generelt afvigende.

Stemplingen kan medvirke til at fastholde en person i en afvigende adfærd, da den indebærer forventninger om fortsat afvigelse, hvilket kan skabe en selvopfyldende profeti og i sin yderste konsekvens medføre identitetsændring hos den stemplede. Se også afvigelse.

Mvh

Redigeret af Vagn

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tillader mig lige at vende tilbage til det, som strengen engang handlede om:

Uden ønske om at genere dig: Stigmatisere er et almindelig brugt ord - også af ikke-akademikere, som ikke læser information..

Men hvis du bruger Google, så kommer du ind på Den Danske Ordbog, som skriver:

stigmatisering, inden for samfundsvidenskaberne et begreb, der anvendes i forbindelse med beskrivelse af social afvigelse.

Stigmatisering udspringer af social interaktion mennesker imellem og indebærer, at de, der opleves som afvigende, anses for moralsk mindreværdige.

Det centrale element i stigmatiserings- eller stemplingsteorien er, at afvigelse ikke ses som en kvalitet ved personens handlinger, men snarere som en konsekvens af, at nogen stempler personen som generelt afvigende.

Stemplingen kan medvirke til at fastholde en person i en afvigende adfærd, da den indebærer forventninger om fortsat afvigelse, hvilket kan skabe en selvopfyldende profeti og i sin yderste konsekvens medføre identitetsændring hos den stemplede. Se også afvigelse.

Mvh

Udmærket Vagn, men præcis den beskrivelse gav jeg jo her i tråden allerede d. 13. februar kl. 16:21...  :wink:

Dog skader en gentagelse selvfølgelig ikke :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fickenstein

tumblr_mwc05dziWs1sy1hijo1_250.gif

Hvad fanden er det nu?

er det et selvportræt af dig selv,?

iøvrigt undre det mig ,at du nu begynder at spamme denne tråd,du har jo tidligere sagt ,at du har sat mig på ignorer,men det har du så åbentbart ikke lille pjevs..

fick..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gameguy

Så kommer lige endnu engang et af dine perfide personangreb ,med hentydninger til at det jeg skiver er fantasier .

Jeg har anmeldt dig til moderator,så må han tage affære

Hej min gode ven Fick - han skriver fantasterier - altså en fantasts beretning.

En fantast er en person som har mistet jordforbindelsen og som har svært ved at adskille fantasi og virkelighed. En dagdrømmer, som tror han kan realisere sine fantasier.

Det er faktisk endnu værre end bare at fantasere!

Det er så en af vores kære ååh så korrekte Borende X´s seneste bredsider. Manden som hele tiden påberåber visse af os her på sitet at være politisk korrekte og udvise mere pli og respekt i vores skriblerier!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Deputy

Mine herskaber - der er ingen grund til at forsætte person angrebene i denne streng, blot fordi min kollega har stoppet dem i en anden tråd. 

Deltag gerne i debatten, men stop venligst disse skærmydsler og smålige bryderier. Har I yderligere at diskutere kan I gøre det i PMs, men tag nu og stop jer selv og kom videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er så en af vores kære ååh så korrekte Borende X´s seneste bredsider. Manden som hele tiden påberåber visse af os her på sitet at være politisk korrekte og udvise mere pli og respekt i vores skriblerier!

Han er ikke alene... absolut ikke alene!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gameguy

?????

Fejl ansporer. Men påberåber sig at være bedre fx. Men nu vil jeg heller ikke være for grov Borende. Jeg finder det skam yderst underholdende og respekt for dine rettelser undervejs. Du er knivskarp og finder øjblikkeligt fejl hvis man ikke har paraderne godt oppe! *SS*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gameguy

Mine herskaber - der er ingen grund til at forsætte person angrebene i denne streng, blot fordi min kollega har stoppet dem i en anden tråd. 

Deltag gerne i debatten, men stop venligst disse skærmydsler og smålige bryderier. Har I yderligere at diskutere kan I gøre det i PMs, men tag nu og stop jer selv og kom videre.

Tja det er nu ret morsomt faktisk af og til og jeg tror ikke man skal tage det så bogstaveligt anyway Mr. Deputy!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gameguy

Jeg har intet ønske om at møde Fickenstein personligt. Den var ment i overført betydning.

Du behøver imidlertid ikke sende mig nogen PM i den anledning, for jeg agter ikke at bruge mere krudt på noget vedrørende Fickenstein.

Og så kan Borende alligevel ikke dy sig igen! Altid lige det der sidste borende ord eller vending. Flot hr. X! *SS*

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ha ha ha :D

Det fanme ligesom at læse en tegneserie :)

Komisk og karikeret!

Dog...Selvom det er en noget underholdende tråd...synes jeg det ville være befriende med en mindre pseudointellektuel sprogbrug (bare for at gå tilbage til fick.s udgangspunkt) det er jo trods alt blot en forum om sex!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gameguy

?????

Påberåber sig selv som værende politisk korrekt. Atter drillede whiskien!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Påberåber sig selv som værende politisk korrekt. Atter drillede whiskien!

"..påberåber sig at være politisk korrekt"

hvis det nu også skal være sprogligt korrekt... :cool:

"påberåbe sig" = henvise til eller understrege en bestemt kendsgerning for at retfærdiggøre en handling eller bestyrke en påstand

http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=p%C3%A5ber%C3%A5be

Del dette indlæg

Link til indlæg

nu må du bære over med Gameboy... når først Jack D har fat i ham (eller omvendt) så må sådanne små petitesser vige for at få bredsiden af hurtigst muligt....  skidt med om man rammer - bare man skyder :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved ikke, hvorfra du, kære Spillerdreng, får den ide, at jeg skulle være åh så politisk korrekt.

Du er det da i lige så høj grad som jeg, men det kan du sikkert ikke selv se for den bjælke, der sidder i dit øje.

Du vil jo i følge dig selv nemlig ikke tale om negre og hudfarver, hvilket jeg meget gerne gør. Til gengæld smider du gladeligt om dig med l-ordet.

Har du en ide om, hvad en boomerang er?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...