BigDick 4771 Skrevet 15. Februar, 2014 (edited) LIGEpræcis - den er skøn.... fåes også nummeret mindre.... men lige præcis... en der viser at tingene virkelig er sjove... Lige et par stykker til. Redigeret 15. Februar, 2014 af BigDick 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 15. Februar, 2014 aaaaaaaaaaaaadmin... kan ovenstående ikke nok komme i sortimentet ... pretty please.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 15. Februar, 2014 Ja, hvorfor har vi ikke sådan nogle fine nogen herinde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 15. Februar, 2014 Ja, hvorfor har vi ikke sådan nogle fine nogen herinde? de fleste forummer kommer med predefinerede smileys... det er dem vi har nu... men det er super let - admin skal bare uploade dem til smiley folderen, navngive dem og vupti - så er der smileys... det tager ca 30 sek... håber meget admins har lyst til at udvide vores sortiment lidt - det gør jo ikke noget at få lidt glad kulør herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 15. Februar, 2014 de fleste forummer kommer med predefinerede smileys... det er dem vi har nu... men det er super let - admin skal bare uploade dem til smiley folderen, navngive dem og vupti - så er der smileys... det tager ca 30 sek... håber meget admins har lyst til at udvide vores sortiment lidt - det gør jo ikke noget at få lidt glad kulør herinde Jeg vil sende Admin stærke tanker og god karma under pastor Svovlfelts prædiken ved Højmessen i morgen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 15. Februar, 2014 aaaaaaaaaaaaadmin... kan ovenstående ikke nok komme i sortimentet ... pretty please.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 15. Februar, 2014 håber meget admins har lyst til at udvide vores sortiment lidt - det gør jo ikke noget at få lidt glad kulør herinde Ja, og så luge noget ud i alle dem, som jeg synes er dobbelte + evt. bytte lidt om på rækkefølgen, så de mest brugte kom længere frem. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vagn 176 Skrevet 16. Februar, 2014 (edited) Man kan snar ikke læse noget herinde uden at støde på ordet stigmatisering. Hvad fanden er det for et bæord,jeg er håndværker og har aldrig hørt om det,men det er som om ,at enhver der har en udvidet 10 klasse er begyndt at bruge det ord,eller også er det bare alle fjolserne fra venuslogen ,der er kommet herover. Kunne i ikke prøve at begrænse brugen af det ord,det er jo ikke alle der læser information. fick.. Jeg tillader mig lige at vende tilbage til det, som strengen engang handlede om: Uden ønske om at genere dig: Stigmatisere er et almindelig brugt ord - også af ikke-akademikere, som ikke læser information.. Men hvis du bruger Google, så kommer du ind på Den Danske Ordbog, som skriver: stigmatisering, inden for samfundsvidenskaberne et begreb, der anvendes i forbindelse med beskrivelse af social afvigelse. Stigmatisering udspringer af social interaktion mennesker imellem og indebærer, at de, der opleves som afvigende, anses for moralsk mindreværdige. Det centrale element i stigmatiserings- eller stemplingsteorien er, at afvigelse ikke ses som en kvalitet ved personens handlinger, men snarere som en konsekvens af, at nogen stempler personen som generelt afvigende. Stemplingen kan medvirke til at fastholde en person i en afvigende adfærd, da den indebærer forventninger om fortsat afvigelse, hvilket kan skabe en selvopfyldende profeti og i sin yderste konsekvens medføre identitetsændring hos den stemplede. Se også afvigelse. Mvh Redigeret 16. Februar, 2014 af Vagn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 16. Februar, 2014 Jeg tillader mig lige at vende tilbage til det, som strengen engang handlede om: Uden ønske om at genere dig: Stigmatisere er et almindelig brugt ord - også af ikke-akademikere, som ikke læser information.. Men hvis du bruger Google, så kommer du ind på Den Danske Ordbog, som skriver: stigmatisering, inden for samfundsvidenskaberne et begreb, der anvendes i forbindelse med beskrivelse af social afvigelse. Stigmatisering udspringer af social interaktion mennesker imellem og indebærer, at de, der opleves som afvigende, anses for moralsk mindreværdige. Det centrale element i stigmatiserings- eller stemplingsteorien er, at afvigelse ikke ses som en kvalitet ved personens handlinger, men snarere som en konsekvens af, at nogen stempler personen som generelt afvigende. Stemplingen kan medvirke til at fastholde en person i en afvigende adfærd, da den indebærer forventninger om fortsat afvigelse, hvilket kan skabe en selvopfyldende profeti og i sin yderste konsekvens medføre identitetsændring hos den stemplede. Se også afvigelse. Mvh Udmærket Vagn, men præcis den beskrivelse gav jeg jo her i tråden allerede d. 13. februar kl. 16:21... Dog skader en gentagelse selvfølgelig ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fickenstein Skrevet 16. Februar, 2014 Hvad fanden er det nu? er det et selvportræt af dig selv,? iøvrigt undre det mig ,at du nu begynder at spamme denne tråd,du har jo tidligere sagt ,at du har sat mig på ignorer,men det har du så åbentbart ikke lille pjevs.. fick.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gameguy Skrevet 16. Februar, 2014 Så kommer lige endnu engang et af dine perfide personangreb ,med hentydninger til at det jeg skiver er fantasier . Jeg har anmeldt dig til moderator,så må han tage affære Hej min gode ven Fick - han skriver fantasterier - altså en fantasts beretning. En fantast er en person som har mistet jordforbindelsen og som har svært ved at adskille fantasi og virkelighed. En dagdrømmer, som tror han kan realisere sine fantasier. Det er faktisk endnu værre end bare at fantasere! Det er så en af vores kære ååh så korrekte Borende X´s seneste bredsider. Manden som hele tiden påberåber visse af os her på sitet at være politisk korrekte og udvise mere pli og respekt i vores skriblerier! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 16. Februar, 2014 påberåber ????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Deputy Skrevet 16. Februar, 2014 Mine herskaber - der er ingen grund til at forsætte person angrebene i denne streng, blot fordi min kollega har stoppet dem i en anden tråd. Deltag gerne i debatten, men stop venligst disse skærmydsler og smålige bryderier. Har I yderligere at diskutere kan I gøre det i PMs, men tag nu og stop jer selv og kom videre. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 16. Februar, 2014 Det er så en af vores kære ååh så korrekte Borende X´s seneste bredsider. Manden som hele tiden påberåber visse af os her på sitet at være politisk korrekte og udvise mere pli og respekt i vores skriblerier! Han er ikke alene... absolut ikke alene!!! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gameguy Skrevet 16. Februar, 2014 ????? Fejl ansporer. Men påberåber sig at være bedre fx. Men nu vil jeg heller ikke være for grov Borende. Jeg finder det skam yderst underholdende og respekt for dine rettelser undervejs. Du er knivskarp og finder øjblikkeligt fejl hvis man ikke har paraderne godt oppe! *SS* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gameguy Skrevet 16. Februar, 2014 Mine herskaber - der er ingen grund til at forsætte person angrebene i denne streng, blot fordi min kollega har stoppet dem i en anden tråd. Deltag gerne i debatten, men stop venligst disse skærmydsler og smålige bryderier. Har I yderligere at diskutere kan I gøre det i PMs, men tag nu og stop jer selv og kom videre. Tja det er nu ret morsomt faktisk af og til og jeg tror ikke man skal tage det så bogstaveligt anyway Mr. Deputy! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gameguy Skrevet 16. Februar, 2014 Jeg har intet ønske om at møde Fickenstein personligt. Den var ment i overført betydning. Du behøver imidlertid ikke sende mig nogen PM i den anledning, for jeg agter ikke at bruge mere krudt på noget vedrørende Fickenstein. Og så kan Borende alligevel ikke dy sig igen! Altid lige det der sidste borende ord eller vending. Flot hr. X! *SS* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FORTE 435 Skrevet 17. Februar, 2014 Ha ha ha Det fanme ligesom at læse en tegneserie Komisk og karikeret! Dog...Selvom det er en noget underholdende tråd...synes jeg det ville være befriende med en mindre pseudointellektuel sprogbrug (bare for at gå tilbage til fick.s udgangspunkt) det er jo trods alt blot en forum om sex! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gameguy Skrevet 17. Februar, 2014 ????? Påberåber sig selv som værende politisk korrekt. Atter drillede whiskien! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 17. Februar, 2014 Påberåber sig selv som værende politisk korrekt. Atter drillede whiskien! "..påberåber sig at være politisk korrekt" hvis det nu også skal være sprogligt korrekt... "påberåbe sig" = henvise til eller understrege en bestemt kendsgerning for at retfærdiggøre en handling eller bestyrke en påstand http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=p%C3%A5ber%C3%A5be Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 17. Februar, 2014 nu må du bære over med Gameboy... når først Jack D har fat i ham (eller omvendt) så må sådanne små petitesser vige for at få bredsiden af hurtigst muligt.... skidt med om man rammer - bare man skyder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 17. Februar, 2014 Jeg ved ikke, hvorfra du, kære Spillerdreng, får den ide, at jeg skulle være åh så politisk korrekt. Du er det da i lige så høj grad som jeg, men det kan du sikkert ikke selv se for den bjælke, der sidder i dit øje. Du vil jo i følge dig selv nemlig ikke tale om negre og hudfarver, hvilket jeg meget gerne gør. Til gengæld smider du gladeligt om dig med l-ordet. Har du en ide om, hvad en boomerang er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 864 Skrevet 19. Februar, 2014 Kunne man overveje at lave en top-10 liste over hvor lang en tråd kan blive uden at have er reelt indhold 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg