Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/391932

Da jeg mødte hende er hun mørk håret. På foto er hun lys håret. Det er hende på foto’s. Nem kommunikation, bestilte Happy Hour - 40 min all inclusive i tidsrummet 16-20. Blev mødt af meget imødekommende pæn pige. Sødt ansigt, godt humør, D-skål, god bagdel. Startede med en god krammer, fik listet hendes Body stocking af, gensidig berøring, derefter mig stadig stående fik jeg et blow - absolut lækkert. Dernæst massage til hende med olie, ret hurtig løftede hun bagdelen, så plads til massage af de ædlere dele, det kunne hun lide. Det endte ud i massage af begge huller og efter lidt tid, tommel op fra hende. Endnu et blow men nu med mig liggende og hun siddende mellem mine ben, det var også lækkert, dernæst på med gummi og en god ridetur. Sluttede af i doggy og denne gang fik jeg 2 tommel op. Vi havde god kemi, skal vi sige sådan. Helt udmattet fik jeg en lækker og særdeles grundig massage. Hun har gode kræfter - whauu. Der blev ikke kigget på klokken og da jeg stod på gaden igen var mere end 40 min gået. Gentagelse - Ja tak! Hun bliver her i hele juni. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...