henrymones 1 Skrevet 5. Juni Hej Alle, Jeg går ofte til massage for minimere stress og spændinger. Jeg bliver dejlig afslappet af massagen, men savner lige lige "det sidste" for at bliver helt afstresset = Læs et HJ. Så ville egentlig høre om noget har kendskab til nogen "almindelige" danske massage steder eller piger i KBH hvor der er høj kvalitet på massagen og hvor der uofficielt/erfaringsbaseret ilbydes en hurtig hånder mod lidt extra mønt. Leder ikke efter en kælder i sydhavnen, b2b, naked, sex, røre ved pigen, BJ og andet sjov. Blot en god massage og hurtig hånder for at tage det sidste stress :-) Er det mon helt urealistisk at finde ? Skriv evt. PM med tips og erfaringer. På forhånd tak Henry 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1459 Skrevet 5. Juni velkommen til, @henrymones. Giv dig lidt tid og læs nogle tråde og søg efter det du leder efter, inden du skriver en tråd. Så kan du også se, hvor trådene skal lægges henne. Din tråd er flyttet til det rigtige sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BiggusD Skrevet 5. Juni Stapler skrev, for 1 time siden: velkommen til, @henrymones. Giv dig lidt tid og læs nogle tråde og søg efter det du leder efter, inden du skriver en tråd. Så kan du også se, hvor trådene skal lægges henne. Din tråd er flyttet til det rigtige sted. @henrymones som @Stapler skriver så kig dig omkring. Du kan f.eks starte med at læse @Wellhigh der netop har lavet en lille liste der ligner noget du efterspørger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
håndværker fyr 17 Skrevet 21. Juni Prøv https://annoncelight.dk/showad/402354 Jeg var meget tilfreds ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg