Hop til indhold
FlemmingP

Lærke på PG - sød pige, god service

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Jeg synes, det var tid til at smutte forbi Pussy Galores, bl.a. for at tjekke lokalerne, som er blevet noget kritiseret i anden tråd. Jeg havde fået øje på Lærke, Pussy Galores (70210026.dk), der er så rar at annoncere ydelser og priser klart, så man er fri for at ringe til telfondamen, med alle sine dumme spørgsmål (som hun så heller ikke altid kan svare på).

Udefra ser bygningen godt nok lidt miserabel ud, men lige så snart man er nået ind af slusen, og bliver lukket ind af dør nr. 2, så er der så nydeligt og pænt! Meget fint værelse, hvor gabestok, kors og talrige interesante instrumenter viste, at rummet kunne bruges af tilhængere af det mørke univers. Jeg blev dog senere sendt ind i et andet værelse, som klart var beregnet på mere blød sex, uden kæder og læder.

Da Lærke kom ind og hilste på mig, var jeg glad og lettet, hendes billeder er 100% retvisende, den krop kunne næsten godt være 23 år gammel og ikke 33, og et kønt ansigt (som man dog nok kunne se tilhørte en kvinde over 30 år). Det kan godt være, at Lærke er over 33, men der er absolut ikke skamløst snydt med alderen, og ingen ødelæggende photoshop på billederne - rigtig god stil. Nogle meget personlige små detaljer kan naturligvis være fjernet af diskretionshensyn.

Jeg ønskede en ægte kæresteoplevelser med dejlige kys i en time, men tilvalgte dyb fransk (det kostede 200 kr. ekstra, det var ikke med på prislisten, men skidt med det), og blev så også fristet til græsk af den faste, store numse, jeg har en svag karakter.  

Da Lærke, efter at have været  ude med pengene, kom tilbage havde hun som en lille dejlig overraskelse taget lidt sex legetøj med tilbage, til brug for hende, vibrator og diverse dildoer, det var et plus, så absolut.

Vi startede med at kysse og kæle, gode dybe tungekys (men dog ikke sådan ivrig snavet i gulvet af din kæreste), og gik så over til fransk - og jo, alt var med gummi. Blowjob var udmærket men god øjenkontakt, men nok ikke helt 'deep throath' som når det er rigtigt dybt. Jeg bad derfor om at gå over til bolleriet på den enorme seng, og vi fik undersøgt de forskellige stillinger i dansk, græsk (efter passende opvarmning, med opmærksomhed på hendes elskovshuller, herunder fik jeg også lov til lidt fingerleg - MEN mine negle er også klippet helt, så det hvide er væk, og kanterne afrundet, jeg kan godt forstå at pigerne ikke gider at blive revet i slimhinderne ) osv., jeg tror ikke der er nogen begrænsninger her, og numsen fik også nogle gode høje klask. Lærke er sød, og flytter sig gerne, så udsynet til de gode spejle bliver optimeret. Lærke er nem at gøre stærkt ophidset med inderlige støn, men min fornemmelse var, at der dog bagved ligger en vis professionel distance, og det er måske også fint nok, hvis pigen skal passe på sig selv. 

I forhold til den perfekte GFE manglede jeg lidt, så jeg valgte derfor efter ca. 1/2 time, hvor jeg kunne gå rigtigt dybt på Lærke, at afslutte i  kondomet (men COB er også fint nok). Jeg kan ellers godt lide at fylde hele timen ud, når der leges med en dejlig pige, jeg lider ikke af hurtig sædafgang. 

I den efterfølgende pillow talk var Lærke meget nem at tale med, hun virker intelligent og superafklaret med det lille bi erhverv, og det var hyggeligt nok. Jeg prøvede at kæle lidt med Lærke, men da der ikke blev kælet igen, for slet ikke at tale  om forsøg på at vække begejstring i den nu slappe elskovsstang, så jeg tak for turen efter ca. 3/4 time. Lærke bemærkede at der var mere tid tilbage, så altså overhovedet ikke noget med at snyde med tiden. Det skal siges, at jeg ikke havde spurgt til 2xCUM, eller putte/ligge i ske, så der er intet at klage over, alle aftalte ydelser blev leveret - eller der blev leveret over mht. sexlegetøj som er sjovt, men ikke nødvendigt for mig.

Hvis jeg skal besøge Lærke igen, skal der aftales mere detaljeret hvad en GFE - kærestoplevelse præcist indebærer udover tungekys, det hæmmer mig, når jeg ikke helt får det forventede, og tænker på om det er mig der er noget galt med, manglende kemi etc. 

Men umiddelbart er Lærke altså ikke røget direkte ind på min faste elskerinde liste. Men hold da op, fræk og flot pige, der giver den gas, det håber jeg fremgår af min anmeldelse, der gives rigtig god service i stort set alt, modsat mange slatne oplevelser man ellers kan få!

Ude på gaden igen var der lige tid til at hilse på de ventende buspassagerer, jeg er ligeglad, men for de meget sky personer kan jeg godt se at det kan distrahere lidt.

Redigeret af FlemmingP

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Lærke for et par år siden, og min oplevelse svarer egentlig meget godt til din. Lærke er supersød, rigtig køn, og man får, hvad man betaler for. Men der er klart også en professionel distance, og det er selvfølgelig helt okay.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Morabito skrev, for 1 time siden:

Jeg besøgte Lærke for et par år siden, og min oplevelse svarer egentlig meget godt til din. Lærke er supersød, rigtig køn, og man får, hvad man betaler for. Men der er klart også en professionel distance, og det er selvfølgelig helt okay.

Helt enig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Lærke idag. Det var første gang siden hun holdt en pause fra gamet. Hun var dejlig som altid og god GFE. Hun har taget lidt på men absolut klædeligt i min optik. 

Hun er stadig, fræk, forførende og lækker. Hun tænder tydeligt på at se mandens lyst så hold jer ikke tilbage.

Jeg syntes hendes støn og nydelseslyde virkede lidt påtaget i starten, men som vi kom igang lød det mere naturligt. 

Jeg skal da helt sikker besøge Lærke igen ved lejlighed.

K

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...