Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt Milena flere gange og jeg må sige hun er virkelig smuk og fræk. Hun er blevet en af mine favorit piger. Hun har virkelig flot trænet krop og smuk ansigt også er hun sød og knepper godt. Jeg fik 30 min i forskellige stillinger og det er så frækt At tage hende bagfra fordi hun har virkelig den bedste røv. Jeg ved ikke hvor langt tid hun er her i Denmark men jeg håber hun bliver i noget tid og kommer tilbage til Aalborg. Jeg føler vi er heldige at have så smukke piger fra Sydamerika til at komme her , de kan bare noget andet. Milena er alle penge værd og stedet var flot diskret. https://annoncelight.dk/showad/401780

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja hun ser fantastisk godt ud !! Vil gerne høre om dén Smukke Sexede Pige er i Aalborg ? Eller hvor jeg kan møde hende ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jens P skrev, den 10.6.2024 at 14:07:

Ja hun ser fantastisk godt ud !! Vil gerne høre om dén Smukke Sexede Pige er i Aalborg ? Eller hvor jeg kan møde hende ?

Hun er i Aalborg nu

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige et spørgsmål angående Milena, jeg har læst i en andens skriv om hende, at hun ikke forstå eller taler ret meget engelsk? Er der nogen der kan sige et par ting om det? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claesen skrev, for 10 timer siden:

Jeg har lige et spørgsmål angående Milena, jeg har læst i en andens skriv om hende, at hun ikke forstå eller taler ret meget engelsk? Er der nogen der kan sige et par ting om det? 

Hun oversætter vi telefon og forstår kun helt basale ord (ikke sætninger) da jeg besøgte hende. Er enig med anmelder, hun er rigtig dejlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
PoulAfDK skrev, for 29 minutter siden:

Hun oversætter vi telefon og forstår kun helt basale ord (ikke sætninger) da jeg besøgte hende. Er enig med anmelder, hun er rigtig dejlig.

Det lyder en smule bøvlet, men hvis hendes Dejlighed og personlighed overskygger det, så er det jo det hele værd :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claesen skrev, for 12 minutter siden:

Det lyder en smule bøvlet, men hvis hendes Dejlighed og personlighed overskygger det, så er det jo det hele værd :)

Jeg forestiller mig ikke at du bliver skuffet medmindre du tænder mere på at snakke end at knalde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
PoulAfDK skrev, for 36 minutter siden:

Jeg forestiller mig ikke at du bliver skuffet medmindre du tænder mere på at snakke end at knalde.

Haha okay touché, det kan jeg ikke argumentere imod :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...