sugarlegs 22 Skrevet 7. Juni Hejsa Findes der virkelig ikke noget forum lignende dette, for os "på den anden side" Hvor man kan dele ud af gode erfaringer - og ikke mindst de dårlige? Søger ligesindede Send evt pb. (Kan fornemme at mændene på SD generelle er skuffet over oplevelsen lige for tiden. Jeg kan afsløre at det på ingen måder er anderledes den anden vej rundt ) Vh 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 510 Skrevet 7. Juni sugarlegs skrev, for 18 minutter siden: Hejsa Findes der virkelig ikke noget forum lignende dette, for os "på den anden side" Hvor man kan dele ud af gode erfaringer - og ikke mindst de dårlige? Søger ligesindede Send evt pb. (Kan fornemme at mændene på SD generelle er skuffet over oplevelsen lige for tiden. Jeg kan afsløre at det på ingen måder er anderledes den anden vej rundt ) Vh Unless they removed it, Nympho has a sub forum that Only women can see. Don´t ask me why or how I know this, because I'm not going to divulge that information. Primarily it at least used to be used for warnings, but I'm sure it would be fine to share good experiences as well. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejler1 17 Skrevet 7. Juni du kan jo bare lave en tråd her , i det forum , det er vel ikke ulovligt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 304 Skrevet 7. Juni Har da set længere modsvar fra kvinder, hvis hun har haft en helt anden virkelighedsopfattelse af situationen eller kunden har fortalt usandheder. Men i sidste ende er det jo ren business og kvinderne får nok ikke flere kunder i biksen ved at udpege tidligere kunder og fortælle om den ene var en 1 minute man og den efterfølgende havde en pik på størrelse med hendes lillefinger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejler1 17 Skrevet 7. Juni Jeg ved at nogle piger har lavet en mandeprofil, og skrevet til nogle piger og udvekslet erfaringer osv. Det har så bredt sig dem og veninderne imellem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Prada Skrevet 7. Juni sugarlegs skrev, for 1 time siden: an fornemme at mændene på SD generelle er skuffet over oplevelsen lige for tiden. Jeg kan afsløre at det på ingen måder er anderledes den anden vej rundt ) Vil du ikke uddybe det du skriver, så hvis vi laver fejl eller skriver noget forkert kan lære af det. Tænker vi er der af en grund at få gode oplevelser. Er lige hoppet ind på SD igen. Efter noget tid hvor jeg har været væk. Jeg fornemmer der er flere piger end tideligere og har selv gode erfaringer med SD. Jeg fornemmer at det mere er alle de piger/mænd der sælger online/billede osv de mener er useriøse. har ikke rigtig læst dårlig anmeldelser eller tænkt over det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sugarlegs 22 Skrevet 7. Juni (edited) McLovin skrev, 1 time siden: Har da set længere modsvar fra kvinder, hvis hun har haft en helt anden virkelighedsopfattelse af situationen eller kunden har fortalt usandheder. Men i sidste ende er det jo ren business og kvinderne får nok ikke flere kunder i biksen ved at udpege tidligere kunder og fortælle om den ene var en 1 minute man og den efterfølgende havde en pik på størrelse med hendes lillefinger. Nu handler det jo om lidt mere end bare om der er tale om en 1 minuts mand eller usandheder Der er desuden også kvinder derinde som ikke ser sugardating som forretning "med kunder i biksen" (Og så er det lidt frustrende at ens indbakke flydes over af mænd som dig) Redigeret 7. Juni af sugarlegs 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18126 Skrevet 7. Juni McLovin skrev, 1 time siden: Har da set længere modsvar fra kvinder, hvis hun har haft en helt anden virkelighedsopfattelse af situationen eller kunden har fortalt usandheder. Men i sidste ende er det jo ren business og kvinderne får nok ikke flere kunder i biksen ved at udpege tidligere kunder og fortælle om den ene var en 1 minute man og den efterfølgende havde en pik på størrelse med hendes lillefinger. Tror aldrig jeg har snakket med en kollega om sådan nogle eksempler som du nævner.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sugarlegs 22 Skrevet 7. Juni Prada skrev, for 37 minutter siden: Vil du ikke uddybe det du skriver, så hvis vi laver fejl eller skriver noget forkert kan lære af det. Tænker vi er der af en grund at få gode oplevelser. Er lige hoppet ind på SD igen. Efter noget tid hvor jeg har været væk. Jeg fornemmer der er flere piger end tideligere og har selv gode erfaringer med SD. Jeg fornemmer at det mere er alle de piger/mænd der sælger online/billede osv de mener er useriøse. har ikke rigtig læst dårlig anmeldelser eller tænkt over det. Du behøver ikke skrive "vi" om jer mænd. Man kan ikke skære alle over én kam, heldigvis. Jeg hentyder til blandt andet mænd der bliver modbydelige, mænd/mand der sidder på psykiatrisk med tanker om at slå ihjel og finder piger på SD, falske profiler og folk der snyder. Dem er der desværre ENORMT mange af . Og ellers bare... generel sniksnak, som her - lidt generel brok Velkommen tilbage 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ana_nass89 89 Skrevet 7. Juni Hej Sugarlegs. Jeg har det lige som dig. Jeg ønskede mig også noget hvor jeg kan udskifte mig om den emnet. Faktisk at være i kontakt med piger som er i den miljø og at finde anmeldelser. Fordi man kan oplev rigtig dårlige ting, og det gøre en så meget mistroisk over for manden.. Ikke mindste den tid som gå der på at udsotere de trælse typer og de som er useriøst. puha.. Mvh Ana_nass89 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Prada Skrevet 7. Juni (edited) sugarlegs skrev, for 43 minutter siden: Jeg hentyder til blandt andet mænd der bliver modbydelige, mænd/mand der sidder på psykiatrisk med tanker om at slå ihjel og finder piger på SD, falske profiler og folk der snyder. Dem er der desværre ENORMT mange af . Og ellers bare... generel sniksnak, som her - lidt generel brok Godt så. Den havde jeg ikke lige set komme. Jeg finder selv ud God weekend Redigeret 7. Juni af Prada Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sugarlegs 22 Skrevet 7. Juni Ana_nass89 skrev, for 1 time siden: Hej Sugarlegs. Jeg har det lige som dig. Jeg ønskede mig også noget hvor jeg kan udskifte mig om den emnet. Faktisk at være i kontakt med piger som er i den miljø og at finde anmeldelser. Fordi man kan oplev rigtig dårlige ting, og det gøre en så meget mistroisk over for manden.. Ikke mindste den tid som gå der på at udsotere de trælse typer og de som er useriøst. puha.. Mvh Ana_nass89 Øv. Du fandt slet ikke noget forum i din søgning på det så? Du er velkommen til at sende en privat besked 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sugarlegs 22 Skrevet 7. Juni Prada skrev, 1 time siden: Godt så. Den havde jeg ikke lige set komme. Jeg finder selv ud God weekend Altså det har jo (forhåbentlig) ikke noget med dig at gøre Men jeg tænker der er mange ting fra "pigernes side" som der måske ikke er så velkomment herinde (og det er der jo ikke noget galt i). Men undre mig virkelig over at der ikke er noget forum for dét somewhere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejler1 17 Skrevet 7. Juni McLovin skrev, for 6 timer siden: Har da set længere modsvar fra kvinder, hvis hun har haft en helt anden virkelighedsopfattelse af situationen eller kunden har fortalt usandheder. Men i sidste ende er det jo ren business og kvinderne får nok ikke flere kunder i biksen ved at udpege tidligere kunder og fortælle om den ene var en 1 minute man og den efterfølgende havde en pik på størrelse med hendes lillefinger. næ men kunder , i biksen som dukker op , er den de siger , ikke har brugt fake fotos , og ikke vil tinge om prisen når de er der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 7. Juni sugarlegs skrev, for 7 timer siden: Hejsa Findes der virkelig ikke noget forum lignende dette, for os "på den anden side" Hvor man kan dele ud af gode erfaringer - og ikke mindst de... Det synes jeg kunne være helt fint. Og meget fint, hvis vi mænd må læse med. Så vi bedre forstår gamet. Mvh. Nice and easy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Prada Skrevet 7. Juni sugarlegs skrev, for 2 timer siden: Altså det har jo (forhåbentlig) ikke noget med dig at gøre Nej forhåbentlig ikke. Når det så er sagt kan ting nemt misforståes på beskeder og tænker også i vælter i beskeder derinde så nogen gange kan man måske drage nogle konklusioner Men som sagt har jeg gode oplevelser med SD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sugarlegs 22 Skrevet 8. Juni Prada skrev, for 8 timer siden: Nej forhåbentlig ikke. Når det så er sagt kan ting nemt misforståes på beskeder og tænker også i vælter i beskeder derinde så nogen gange kan man måske drage nogle konklusioner Men som sagt har jeg gode oplevelser med SD Der er altid risiko for at der drages hurtige konklusioner - ligesom herinde Og man bør naturligvis selv overveje nøje hvad man deler ud om andre, og hvad man selv vælger at tro på. Sådan er debat-forums jo nu engang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ana_nass89 89 Skrevet 8. Juni sugarlegs skrev, den 7.6.2024 at 14:25: Øv. Du fandt slet ikke noget forum i din søgning på det så? Du er velkommen til at sende en privat besked Hejsa. Jeg har skrev dig en PB. Tusind tak for tilbudet. Jeg savner virklig at udskifte mig med ande piger om miljøet SugarDating og alt hvad det indebærer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1049 Skrevet 8. Juni JenniferRomantica skrev, den 7.6.2024 at 12:10: Tror aldrig jeg har snakket med en kollega om sådan nogle eksempler som du nævner.. Det er jeg dig meget taknemmelig for, smiler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
junglebøffen 260 Skrevet 9. Juni Fin tråd, jeg syntes det vil være fint med en tråd for jer piger, hvor i kan komme med råd og kritik af os sugar dadies, hvor vi daddy kan læse med og lære og mulighed for at forsvare os. Jeg har selv været on of på SD i ca 5 år og har mødt nogle virkelig søde piger som har givet mig nogle fantastiske oplevelser, men af og til får jeg også en gevaldig sviner fra piger der mener at det kun er deres version af SD der skal være tilladt, til de piger vil jeg opfordre til at være mere tydelig i jeres profil om hvad i søger. Jeg søger korte møder og skriver meget direkte uden at pakke det ind hvad jeg søger og jeg studerer altid pigens profil før jeg skriver til hende og kan jeg se at det ikke er det hun søger, skriver jeg ikke til hende, men de fleste profiler kan man ikke se hvad i søger. Tror netop det med korte møder er det der tænder nogle piger af, til jer kan jeg sige at de perioder jeg har haft på SD er afsluttet fordi jeg har mødt en pige jeg har mødtes fast med og har helt klart haft opfattelsen af at de piger har været glade for at have en de kan kontakte når de har brug for hjælp uden at de skal bruge mange timer eller hele dage på det. Så til jeg piger på SD, det er meget forskeligt hvad i piger søger på SD, så vær mere tydelig med hvad i søger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sugarlegs 22 Skrevet 9. Juni junglebøffen skrev, for 9 timer siden: Fin tråd, jeg syntes det vil være fint med en tråd for jer piger, hvor i kan komme med råd og kritik af os sugar dadies, hvor vi daddy kan læse med og lære og mulighed for at forsvare os. Jeg har selv været on of på SD i ca 5 år og har mødt nogle virkelig søde piger som har givet mig nogle fantastiske oplevelser, men af og til får jeg også en gevaldig sviner fra piger der mener at det kun er deres version af SD der skal være tilladt, til de piger vil jeg opfordre til at være mere tydelig i jeres profil om hvad i søger. Jeg søger korte møder og skriver meget direkte uden at pakke det ind hvad jeg søger og jeg studerer altid pigens profil før jeg skriver til hende og kan jeg se at det ikke er det hun søger, skriver jeg ikke til hende, men de fleste profiler kan man ikke se hvad i søger. Tror netop det med korte møder er det der tænder nogle piger af, til jer kan jeg sige at de perioder jeg har haft på SD er afsluttet fordi jeg har mødt en pige jeg har mødtes fast med og har helt klart haft opfattelsen af at de piger har været glade for at have en de kan kontakte når de har brug for hjælp uden at de skal bruge mange timer eller hele dage på det. Så til jeg piger på SD, det er meget forskeligt hvad i piger søger på SD, så vær mere tydelig med hvad i søger. Fair at du lige have brug for at dele dit opråb her Dog oplever jeg faktisk det modsatte. At profilen slet ikke bliver læst. Om profilteksten er kort og præcis, eller lang og detaljeret, så består 90% af indbakken hos os kvinder af "copy-paste beskeder". Den slags som man fornemmer er sendt til en stor håndfuld på samme tid. Spontane aftaler her og nu, eller lange beskeder som alligevel slet ikke rammer noget af det man udtrykkeligt søger i sin profiltekst. Så mit kærlige opråb er lidt det samme; læs nu forhulan de profiltekster! Kære mænd! (Jeg tænker forresten nok at det er resultatet af at både mænd og kvinder på SD søger noget vidt forskelligt) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bunny Baby 81 Skrevet 9. Juni På Nympho er det jo en egen side hvor vi jentene er men jeg tror du må ha en betalt annonse for å få tilgang. Ikke helt sikker. Men der kan du også søke på nummer som er svartelistet. Den funksjonen ELSKER jeg. Så kjekt å kunne sjekke et nummer opp mot svartelisten før man møter noen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
junglebøffen 260 Skrevet 10. Juni (edited) sugarlegs skrev, for 13 timer siden: Fair at du lige have brug for at dele dit opråb her Dog oplever jeg faktisk det modsatte. At profilen slet ikke bliver læst. Om profilteksten er kort og præcis, eller lang og detaljeret, så består 90% af indbakken hos os kvinder af "copy-paste beskeder". Den slags som man fornemmer er sendt til en stor håndfuld på samme tid. Spontane aftaler her og nu, eller lange beskeder som alligevel slet ikke rammer noget af det man udtrykkeligt søger i sin profiltekst. Så mit kærlige opråb er lidt det samme; læs nu forhulan de profiltekster! Kære mænd! (Jeg tænker forresten nok at det er resultatet af at både mænd og kvinder på SD søger noget vidt forskelligt) Tak for svar Da jeg søger noget specifikt, har jeg også en fast tekst jeg bruger til de piger hvor jeg ingen indformationer får på deres profil, men jeg skriver kun til en af gangen, når pigen har været on line et par gange uden at læse eller den er læst uden svar, skriver jeg ikke til hende igen, får jeg et pænt nej tak, takker jeg for svar, først da skriver jeg til en anden. At nogle mænd skyder med spredehagl er absolut ikke til min fordel da min besked drukner i mængden. Piger med en god profiltekst skriver jeg mange gange ud fra det, men det er altså ikke mange piger der skriver hvad de søger. Så mit kærlige opråb, skriv nu forhulen i profilteksten hvad i søger kære piger vi er altså nogle der læser og respekterer hvad i skriver. Redigeret 10. Juni af junglebøffen glemte noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sugarlegs 22 Skrevet 10. Juni junglebøffen skrev, for 17 timer siden: Tak for svar Da jeg søger noget specifikt, har jeg også en fast tekst jeg bruger til de piger hvor jeg ingen indformationer får på deres profil, men jeg skriver kun til en af gangen, når pigen har været on line et par gange uden at læse eller den er læst uden svar, skriver jeg ikke til hende igen, får jeg et pænt nej tak, takker jeg for svar, først da skriver jeg til en anden. At nogle mænd skyder med spredehagl er absolut ikke til min fordel da min besked drukner i mængden. Piger med en god profiltekst skriver jeg mange gange ud fra det, men det er altså ikke mange piger der skriver hvad de søger. Så mit kærlige opråb, skriv nu forhulen i profilteksten hvad i søger kære piger vi er altså nogle der læser og respekterer hvad i skriver. Der findes tilsyneladende både kvindelige og mandlige røvhuller på SD Jeg vil bare gerne have et sted at brokke mig over den ene af slagsen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ana_nass89 89 Skrevet 11. Juni sugarlegs skrev, for 5 timer siden: Der findes tilsyneladende både kvindelige og mandlige røvhuller på SD Jeg vil bare gerne have et sted at brokke mig over den ene af slagsen... Ikke kun at brok sig over... At deler oplevelse og gøre opmærksom på hvis da er som ikke gøre det hvad den skal. En forum hvir vi kan få information om de fyre som udnytter og gøre tingene som ikke må. Også om et deler erfaringer for eksempel.. Hvordan holder du det på første date? Kender du ham? Hvad gøre du i den xy situation? Nu er jeg taknemmelig at jeg har funden nogle kvindelige bekendtskaber som jeg udveksle mig over snap. Men hvis man kunne på den side her åbne en egen robrik for SB, GP Som vi også må skrev .... Ham .....fra SD, han er bare en XY hold jer langt væk fra ham fordi..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg