Hop til indhold
sugarlegs

Eroguide for damerne?

Recommended Posts

Jeg har tænkt på at designe en Discord server kun for folk der tilbyder ydelser til mænd. Uden om deres øjne så det bliver et sikkert sted for hvor alle kan dele på præcis den måde de føler sig tryggest ved. 

Hvor man netop kan dele erfaringer både gode og dårlige, farlige, skadelige eller vigtig viden at dele med nogen der måske lige er startet. 

Da jeg selv har lavet sexarbejde i ti år både udenfor og indenfor sd. 

Jeg kan dele den herinde, og håbe på at den kan sprede sig så vi kan samle os og støtte hinanden. Det kan være enormt ensomt, især hvis man ikke føler man kan dele med sin omgangskreds hvad man lige går og laver med fremmed mænd engang imellem 

Lad mig endelig vide hvis der er nogle der er interesseret, eller om der er nogen ideer til at gøre det på en anden måde? 

Hilsen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ana_nass89 skrev, den 11.6.2024 at 07:04:

Ham .....fra SD, han er bare en XY hold jer langt væk fra ham fordi..... 

Ja. de findes på alle dating sider. De bør bare udstilles. Så andre kan se de skal undlade dem. Desværre skifter de nummer og navn. Om det er SD, scor, x-klub, de er over alt. 

Om det er en dame eller mand der laver det er sådan set det samme. 

Eroguide er vel for alle. Så det er vel bare at der skal laves en ekstra : Mænd du skal undgå og Damer du skal undgå.

Redigeret af Nafa

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...