Daddy_Aarhus 3 Skrevet 7. Juni (edited) Jeg var er smut forbi hende her https://annoncelight.dk/showad/320894 egentlig drømmer jeg om @Vixenida, men hende her så også slank og fræk ud og det var hun dæleme også. Det ligger lidt underligt i et industrikvarter men på den anden side også diskret skøn og smuk kvinde der kunne give et fantastisk blowjob - efter at jeg havde taget hende dybt fra siden og helt klassisk missionær som jeg bare godt kan lide Jeg kom to gange og forsøgte med en runde mere men allerede første ladning var en portionsanretning af de helt store så efter runde to var lagerne brugt op dejligt og kommer igen og igen og igen kh Daddy Redigeret 7. Juni af Daddy_Aarhus 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Clooney 6 Skrevet 7. Juni Er hun trimmet som der står på hendes VIP profil eller er hun helt glat?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Daddy_Aarhus 3 Skrevet 7. Juni Glat omkring smukke skamlæber og så en designer- streg af hår på venusbjerget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyder69 141 Skrevet 7. Juni Var også lige forbi her til aften. Dejlig kvinde med en smuk slank krop. Små bryster med gode store stive brystvorter. Ikke ret god til engelsk, men tysk kan hun rigtig godt, så vi tog den på tysk. Hun bor i Berlin, er fra Hviderusland og rejser i næste uge tilbage til Berlin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 160 Skrevet 7. Juni Jeg er nysgerrig på at høre om stedet. Jeg har aldrig været der, så vil gerne høre fra folk som har erfaring med det sted. Er det et sted, som har et godt ry eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyder69 141 Skrevet 7. Juni Stedet har en noget blakket ry. Ofte fordi GPér ikke svarede til foto. Jeg har af den grund aldrig været der før i dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 7. Juni Ja jeg har også besøgt damen. Det skyldes nok at sige at billederne nok er ca 20 år gamle, så hende du møder er tættere på 50 end de 20-30 som pigen på billederne angiver. Med hensyn til sexen, så er hun også temmelig erfaren hvilket vil sige at hun giver den fuld gas for at du skal komme så hurtig som muligt. Bortset fra det ja så en sød pæn dame, og et diskret sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torbenb 339 Skrevet 8. Juni Livsnyder69 skrev, for 9 timer siden: Stedet har en noget blakket ry. Ofte fordi GPér ikke svarede til foto. Jeg har af den grund aldrig været der før i dag. Har været på Rokhøj måske 4 gange igennem årene. Ældre GP typisk og som regel havde jeg indtryk at det hele skulle overstås hurtig. De fleste er russisktalende damer fra Baltikum. Da jeg diskuterede Ukraine med en af dem engang tændte hun fuldstændig af. Hun var ikke på Ukrainernes side skal jeg hilse og sige. kommer der ikke igen. Thorbhen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den rolige 43 Skrevet 8. Juni torbenb skrev, for 31 minutter siden: Har været på Rokhøj måske 4 gange igennem årene. Ældre GP typisk og som regel havde jeg indtryk at det hele skulle overstås hurtig. De fleste er russisktalende damer fra Baltikum. Da jeg diskuterede Ukraine med en af dem engang tændte hun fuldstændig af. Hun var ikke på Ukrainernes side skal jeg hilse og sige. kommer der ikke igen. Thorbhen Du kommer ikke tilbage fordi hun var på den russiske side eller på grund af hvordan du blev behandlet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Daddy_Aarhus 3 Skrevet 8. Juni Daddy_Aarhus skrev, for 19 timer siden: Jeg var er smut forbi hende her https://annoncelight.dk/showad/320894 egentlig drømmer jeg om @Vixenida, men hende her så også slank og fræk ud og det var hun dæleme også. Det ligger lidt underligt i et industrikvarter men på den anden side også diskret skøn og smuk kvinde der kunne give et fantastisk blowjob - efter at jeg havde taget hende dybt fra siden og helt klassisk missionær som jeg bare godt kan lide Jeg kom to gange og forsøgte med en runde mere men allerede første ladning var en portionsanretning af de helt store så efter runde to var lagerne brugt op dejligt og kommer igen og igen og igen kh Daddy Jeg er helt enig med jer i at hun har taget nogle år på … men ikke tyve … men nok nærmere 10 … jeg var ikke klar over at det var en russisk kvinde … havde gættet på Letland - hmmm - det synes jeg faktisk har en ret stor betydning - øv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torbenb 339 Skrevet 9. Juni Jeg kan ikke bevise at de er russere. Men de brugte en oversætte app hvor der var kyrilliske bogstaver og russisk flag. I Baltikum er der rigtig mange russisksindede. Op til 25% af befolkningen i fx Estland. De er typisk baltiske statsborgere og kan dermed rejse frit i EU. Mange af dem ønsker ej at tale baltiske sprog. Og heller ej flytte til en lavere levestandard i Russland. De er ganske upopulære hos den baltiske befolkning. De kan ikke gøre noget ved Putin men de har jo trods alt et valg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den rolige 43 Skrevet 9. Juni torbenb skrev, for 48 minutter siden: Jeg kan ikke bevise at de er russere. Men de brugte en oversætte app hvor der var kyrilliske bogstaver og russisk flag. I Baltikum er der rigtig mange russisksindede. Op til 25% af befolkningen i fx Estland. De er typisk baltiske statsborgere og kan dermed rejse frit i EU. Mange af dem ønsker ej at tale baltiske sprog. Og heller ej flytte til en lavere levestandard i Russland. De er ganske upopulære hos den baltiske befolkning. De kan ikke gøre noget ved Putin men de har jo trods alt et valg. Jeg forstår virkelig ikke, hvad Putin har med disse piger at gøre, men okay. Også mærkelige ting, der involverer politik i beslutningen om at besøge en joygirl og al den snak om nationalitet og hvordan de baltiske stater er delt mellem pro eller anti Rusland har intet med emnet at gøre. Så hvad hvis hun var russisk? Forventer du at tale dårligt om hendes land? Hun undgik selvfølgelig samtalen, og her skulle politik bestemt ikke inddrages. Så hvordan var oplevelsen? Jeg mener sexdelen, jeg har ingen interesse i den politiske debat 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 9. Juni Jeg kan beskræfte 100% at hun er russisk da hun sagde det til mig, og ikke ligefrem lagde skjul på det. Det er selvfølgelig kun til info til dem der går op i den slags. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg