Hop til indhold
JohnTW

Polla i Herning C

Recommended Posts

Jeg besøgte Polla i dag.

Hun er sød og imødekommende, og lidt direkte. Jeg var kun lige kommet ind før hun tog mig legende i skridtet.

Vi startede med en massage, som var mere form end indhold, men nuvel, det var ikke derfor jeg var kommet. Hun startede med mine ben og da hun nåede til overkroppen havde hun strategisk placeret sig så jeg fik noget semihårdt i den ene hånd. Hun gjorde det hurtigt færdigt og fik mig vendt om, hvor jeg fik hendes pik i munden. Den er ikke stor, men passer fint til nybegyndere som mig selv, man kan tage den til roden uden problemer. Hun spurgte om hun skulle kneppe mig og jeg sagde hun skulle gøre det langsomt. Efter en relativt hurtig tur, kom jeg tilbage på ryggen og så var det hendes tur til at ride. Det endte med et middelmådigt blowjob og at jeg sprøjtede på hendes bryster.

Stedet er fint, vestlige ende af gågaden, man får adressen på modsat side og den rigtige når man siger man er der.

https://annoncelight.dk/showad/380713

Del dette indlæg

Link til indlæg
JohnTW skrev, den 7.6.2024 at 18:49:

Jeg besøgte Polla i dag.

Hun er sød og imødekommende, og lidt direkte. Jeg var kun lige kommet ind før hun tog mig legende i skridtet.

Vi startede med en massage, som var mere form end indhold, men nuvel, det var ikke derfor jeg var kommet. Hun startede med mine ben og da hun nåede til overkroppen havde hun strategisk placeret sig så jeg fik noget semihårdt i den ene hånd. Hun gjorde det hurtigt færdigt og fik mig vendt om, hvor jeg fik hendes pik i munden. Den er ikke stor, men passer fint til nybegyndere som mig selv, man kan tage den til roden uden problemer. Hun spurgte om hun skulle kneppe mig og jeg sagde hun skulle gøre det langsomt. Efter en relativt hurtig tur, kom jeg tilbage på ryggen og så var det hendes tur til at ride. Det endte med et middelmådigt blowjob og at jeg sprøjtede på hendes bryster.

Stedet er fint, vestlige ende af gågaden, man får adressen på modsat side og den rigtige når man siger man er der.

https://annoncelight.dk/showad/380713

Jeg var hos hende i dag, og må sige at hun ser 100% ud som på Foto. Smuk, og dejlig, har tid og gør det dejligt for en. Ikke den største pik, men den virker som den skal. Hun har tid, og hun gør et super godt job. Fint sted, og der er hygge og ro. Må sige det er slet ikke sidste gang jeg kommer  der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...