Mthom 145 Skrevet 13. Februar, 2014 Nogen der har været i Østergade der, om som ved hvad der kan fåes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 13. Februar, 2014 Nogen der har været i Østergade der, om som ved hvad der kan fåes næsten lige overfor banegården ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 13. Februar, 2014 ja. har ikke været der, men gad vide hvad de tilbyder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 14. Februar, 2014 Har været der. De tilbyder det hele. Selve massagen er ikke den bedste, men i kombination med det øvrige kan man vel ikke klage. Der er en ung sprød pige (Mee, tror jeg nok hun hedder), som er dejlig - men også lidt kølig. Stedet er ok indrettet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 14. Februar, 2014 Har været der. De tilbyder det hele. Selve massagen er ikke den bedste, men i kombination med det øvrige kan man vel ikke klage. Der er en ung sprød pige (Mee, tror jeg nok hun hedder), som er dejlig - men også lidt kølig. Stedet er ok indrettet. Hvis det er hende den meget slanke... Ja hun er ret lækker. Dog lidt svingende i "stemning" sidste gang jeg var der ( juli ). Men i % nok 95/5 i den positive retning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 20. Februar, 2014 Nogen der har været i Østergade der, om som ved hvad der kan fåes Følger du op på alle dine forespørgelser ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 23. Februar, 2014 har du fået besøgt stedet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 23. Februar, 2014 gør det i næste uge, men besøgte et andet sted lige uden for Struer. Fantastisk massage af en ældre thai, men ingen afslutning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1001nat 187 Skrevet 10. Marts, 2014 Mthom - kunne du ikke fortælle os, hvor det var? Måske skulle der findes et sted deromkring, som jeg ikke kender........????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 11. Marts, 2014 (edited) Mthom - kunne du ikke fortælle os, hvor det var? Måske skulle der findes et sted deromkring, som jeg ikke kender........????? Han har allerede skevet en anlemelse her Thaimassage i Resen ved Struer '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Redigeret 11. Marts, 2014 af Mr. Bean Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1001nat 187 Skrevet 12. Marts, 2014 Mange tak Mr. Bean - det kunne jeg ikke lige gennemskue. Jeg går altså efter lidt mere fristende tilbud Pt har jeg fundet en lækker lækker pige i det østjyske - som jeg skal besøge i eftermiddag - for fjerde gang. Oprindelig fandt jeg hende på GulOgGratis, men hun vil ikke udvide kundekredsen - sorry gutter!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brombasse 28 Skrevet 4. Maj, 2014 Nogen der ved noget om åbningstider i Østergade? evt et link. jeg kommer på de kanter i næste uge, men har sikkert først tid sent Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 4. Maj, 2014 Nogen der ved noget om åbningstider i Østergade? evt et link. jeg kommer på de kanter i næste uge, men har sikkert først tid sent Jeg tror at du er nødt til at ringe til dem og høre deres åbningstider. Jeg kan ikke huske at jeg skulle have set at de havde åbningstider i deres annoncer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg