Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/355833

Har haft besøg af Julianna 10 gange nu de sidste 18 mdr. har ellers alt tid været tilfreds , men ved ikke om hun har fået for mange kunder nu for hun er blevet rigtig svær at få aftale med nu har hun brændt mig af 4 gange på 3 mdr. senest 2 gange på 3 dage her fredag og søndag , sidst meldte hun slet ikke afbud, så er ved at være pænt træt af at vente på en der ikke kommer. Har også oplevet et par gange hun er kommet træt og uoplagt og en gang kørte hun efter 15 min. Selv om jeg havde betalt for 30 min. Men det har jeg nu tilgivet hende for da hun også har været der både 45 og 50 min andre gange. Håber hun bliver mere seriøs igen for hun er en rigtig sød pige 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øv, det lyder da træls. 

Er hun ellers sprød nok, og er hendes billeder up to date? - syntes at havde læst et sted, at hun var mindst +15 kilo ift. billederne. 

Havde en plan om at besøge hende i morgen, men er lidt usikker på, om det er en god ide. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Samme her.
Jeg havde læst mig frem til nogle gode anmeldelser om hende og besluttede mig  for at besøge hende. Det var svært at aftale en tid, da hun ikke svarede. Ugen efter fik vi endelig aftalt en dato. Da jeg ankom til den aftalte adresse, bankede jeg på og ringede uden at få svar. To dage senere fik jeg besked om, at hun var klar igen.

Det gad jeg virkelig ikke bruge mere tid på, desværre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Syntes bestemt ikke det med de 15 kilo passer og ja det er helt sikket hende på billeder , men du kan da give det et forsøg men bestemt ikke sikkert hun er der når du kommer , syntes det er nemmere at få aftal i hus når hendes veninde mia er på besøg så plejer de at komme 2 er selfølgelig også bedre end 1 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øv der lyder super trælst.

når det så er sagt så forstår jeg slet ikke gp laver outcall på 30 min, og det kan nemt være grunden til at du bliver tilsidesat hvis der dukker et bedre bud op.

ikke at jeg syntes at det dermed er i orden, og slet ikke at hun ikke melder afbud, men tænker at det meget vel kan være grunden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu vil jeg helst være hjemme ved mig selv, men det hus hun arbejder fra ligger 6 min. Fra mig så hun bruger ikke meget tid på kørsel og hun får 300kr mere ved at køre over til mig end hvis jeg køre over til hende og i hendes priser tilbyder hun kun 15 min 30 min og 45 min 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende tilbage i starten af året, og jeg havde en utrolig dejlig oplevelse med en utrolig sød og dejlig pige.

Jeg kan selvfølgelig ikke sige, om hun har ændret sig, men det, du beskriver, er helt klart dårlig stil fra hendes side.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er også dejlig og sød har fået fat i hende idag og hendes datter var kommet på hospitalet så hun havde ikke fået hendes arb. Tel med så kunne ikke melde afbud , har ny tid med hende sidst på ugen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har fortalt mig hun er flyttet fast her op med hendes 2 døtre og har fået et “ normalt “ arbejde ved siden af har en lejlighed inde i centrum og arbejder fra et hus i kristeup. Nok også der for hun er blevet svære at få aftale med da hun har fået et familie liv ved siden af . Så nej hendes børn er ikke med hende ude . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt denne skønne kvinde et par gange; hun er kun ustabil før middag efter min erfaring så enten har hun travlt om natten eller et udpræget B menneske :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mikkermand skrev, den 12.6.2024 at 22:44:

Har besøgt denne skønne kvinde et par gange; hun er kun ustabil før middag efter min erfaring så enten har hun travlt om natten eller et udpræget B menneske :biggrin:

Der står noget med "full service". Forskelligt hvad der menes med det.Gør hun det også uden kondom?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det tror jeg næppe, jeg er ikke blevet tilbudt det eller efterspurgt det; hun skriver også med klar tekst;

Please do not ask for sex withouth condom because that is imposibile, you will get a big Block . 

Men BJ er uden og har også fået rimming/sorte kys med, så måske det hun mener, men spørg hende, hun er rimelig god til at svare

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den nervøse skrev, den 20.6.2024 at 15:01:

Jeg har hørt enkelte der siger hun er lidt stor. Jeg synes hun ser dejlig ud på billederne. Hvordan er virkelighed i forhold til billeder?

Hun er nok lidt større end da billeder blev taget, men ikke noget der generer mig, hun er sød, indlevende og serviceminded

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan har i andre kommunikeret med hende? Jeg sendte en sms igår aftes, lang bevares da jeg havde en del spørgsmål, men ikke svar endnu. Ringer i eller foretrække hun whatsapp som der står i annoncen er en mulighed 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den nervøse skrev, for 27 minutter siden:

Hvordan har i andre kommunikeret med hende? Jeg sendte en sms igår aftes, lang bevares da jeg havde en del spørgsmål, men ikke svar endnu. Ringer i eller foretrække hun whatsapp som der står i annoncen er en mulighed 

Jeg sender også bare sms men hendes annonce er ikke blevet opdateret idag så plejer hun ikke at svare da hun nok har fri, men hun plejer at svare tror det længste jeg prøvet var jeg skrev fredag og hun svaret mandag formiddag 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...