Refresh 800 Skrevet 9. Juni https://annoncelight.dk/showad/395934 Skulle hun mon være at finde et sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9589 Skrevet 9. Juni Måske Pussy Galores ville være et oplagt sted at lede på torsdag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 800 Skrevet 18. Juni Lauersen skrev, den 9.6.2024 at 23:44: Måske Pussy Galores ville være et oplagt sted at lede på torsdag. Så kan du se noget jeg ikke kan... Hun er da væk fra PG. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 18. Juni Refresh skrev, for 58 minutter siden: Så kan du se noget jeg ikke kan... Hun er da væk fra PG. Prøv dog at skrive en SMS til hende og se om du får svar. Nummeret står i annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 800 Skrevet 18. Juni Gløden skrev, for 54 minutter siden: Prøv dog at skrive en SMS til hende og se om du får svar. Nummeret står i annoncen Er skægt nok også prøvet... Men det kunne være nogen vidste om hun var dukket op under andet navn eller et nyt sted uden annonce. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 9. August Jeg var sidst sammen med Eva på Pussy Galores i april i år, senere aftaler glippede.. Har haft privat kontakt med hende efterfølgende, men hun er pt stoppet - jeg har ikke så nær kontakt at jeg ved om hun starter igen i morgen... ? Hun er en ud af 3 piger jeg tjekker/søger hver morgen til min morgenmad - indtil videre uden held - hun er bare forbandet dejlig Hun forsøgte sig kort med et andet navn, så jeg ved ikke hvordan hun kommer retur - hvis... Ser i hende så send gerne en PM 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 800 Skrevet 10. August Rolias skrev, for 3 timer siden: Har haft privat kontakt med hende efterfølgende Efter 1/6? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg