Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har fået en advarsel om, at jeg har afsporet en tråd. Trådstarter efterlyste erfaringer med en gp, jeg klikkede i det link som bruger havde skrevet. Jeg syntes pigen var smuk, skrev: "Desværre ikke, hun er ellers noget af en skrubsak". (Skrubsak = smuk). Dette afsporede åbenbart tråden helt vildt, da jeg jo ikke svarede på erfaringer med pigen. 

Man kan åbenbart hurtigt træde ved siden af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jens69 skrev, for 43 minutter siden:

Dette afsporede åbenbart tråden helt vildt, da jeg jo ikke svarede på erfaringer med pigen.

Moderatorerne har gennem den sidste måneds tid anlagt en stil, hvor der slås lige så hårdt ned på afsporinger, som regelsættet i virkeligheden lægger op til. Og det er jo, som du også selv erkender, jo en afsporing, at når der spørges om erfaringer, så svarer du, at pigen ser godt ud. Det ville være fint nok, hvis tråden gik på pigen selv eller hvis det var en anmeldelse, men nu var det jo en efterlysning, og dit bidrag havde jo ikke værdi i den sammenhæng.

Er der strammet for meget op? Det vil en del sikkert være enig med dig i. Omvendt er vi nok også en del, som hilser det velkommen, at alle tråde ikke bare afspores i ét væk, som det ellers havde for vane. Men det er selvfølgelig også en balancegang, for trådene bliver jo også af og til beriget med nogle relaterede nuancer, som trådstarteren ikke havde adresseret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
jens69 skrev, 1 time siden:

Jeg har fået en advarsel om, at jeg har afsporet en tråd. Trådstarter efterlyste erfaringer med en gp, jeg klikkede i det link som bruger havde skrevet. Jeg syntes pigen var smuk, skrev: "Desværre ikke, hun er ellers noget af en skrubsak". (Skrubsak = smuk). Dette afsporede åbenbart tråden helt vildt, da jeg jo ikke svarede på erfaringer med pigen. 

Man kan åbenbart hurtigt træde ved siden af.

Du skriver “Skrupsak” og der er ikke så pænt. Måske mente du “smuksak” hvilket er ret pænt. Så måske bare en misforståelse:o

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 50 minutter siden:

Du skriver “Skrupsak” og der er ikke så pænt. Måske mente du “smuksak” hvilket er ret pænt. Så måske bare en misforståelse:o

Nu er jeg ikke helt ung men skrubsak er positivt, slang fra 80'erne, så der er ikke noget som helst nedladende i ordet. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
variomaster skrev, for 1 time siden:

Jeg fik karantæne i 3 uger for en morsomhed i en tråd. De er pløk åndssvage.

Det samme fik jeg også en gang. Humor er bandlyst her på siden. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tvr

Tjah, jeg fik denne besked (plus en karantæne) i marts:

Ingen grund til forsøg på jokes. Slet ikke når folk ikke forstår dem og de skal forklares. Jeg har ryddet op efter dig og alle dem, der har reageret på dit indlæg.

Så jeg får en advarsel for at andre ikke forstår en joke...... Der kan man godt nok tale om laveste fællesnævner.

Efter 11 års medlemsskab og mere end 13.000 indlæg får jeg så en advarsel for et "personangreb", hvor jeg klart havde skrevet tidligere "at jeg er klar over det ikke er dig vi taler om" - idet det var et eksempel.....derfor kan det jo per definition ikke være et personangreb.....  det er åbenbart svært at læse indenad.

Jeg fik samtidig at vide at: Næste advarsel giver permanent udelukkelse.

Det er efterhånden klart at EROGUIDE ikke er et sted med ret højt til loftet - hvilket man i virkeligheden skulle tro - og at visse moderatorer nyder at uddele advarsler, trusler om udelukkelse og hvad ved jeg - samtidig med de klart ikke har humor og har problemer med at læse indenad. 

Men de var vel for små til at blive politibetjente

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er en af dem der er yderst tilfreds med den nye linje der er lagt.

jeg har virkelig været træt og til tider pinlig over de ligegyldige, pjattede og useriøse indlæg der har fyldt meget af dette forum gennem de sidste år.

Jeg håber og tror på at dette er starten på et brugbart seriøst forum igen.

  • Synes godt om 4
  • Tak 1
  • Haha 1
  • Forvirret 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
jens69 skrev, for 12 timer siden:

Nu er jeg ikke helt ung men skrubsak er positivt, slang fra 80'erne, så der er ikke noget som helst nedladende i ordet. :)

Har du prøvet at Google skrubsak?.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Allan37 skrev, 1 time siden:

Har du prøvet at Google skrubsak?.

Hvad ordnet mener det betyder er ikke nødvendigiv identisk med virkeligheden. 

Som Jens skriver er der intet nedlandende i ordet. I al fald ikke på østfyn som jeg kender til, hvor det blev/bliver brugt i området mellem Nyborg og Svendborg, og sikkert andre steder. Det bruges oftest om fyre og "sikke en skrubsak" betyder "sikke en lækker fyr".

Det kan være ordnet har fat i regionale forskelle - men passer helt sikkert ikke med betydingen på Fyn (østfyn)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liggecykel skrev, for 45 minutter siden:

Hvad ordnet mener det betyder er ikke nødvendigiv identisk med virkeligheden. 

Som Jens skriver er der intet nedlandende i ordet. I al fald ikke på østfyn som jeg kender til, hvor det blev/bliver brugt i området mellem Nyborg og Svendborg, og sikkert andre steder. Det bruges oftest om fyre og "sikke en skrubsak" betyder "sikke en lækker fyr".

Det kan være ordnet har fat i regionale forskelle - men passer helt sikkert ikke med betydingen på Fyn (østfyn)

Tja…. Nu bor jeg jo så i Nyborg og i min optik er ordet negativt ifht en pige. Måske lidt som tøjte. Lidt uvederhæftig, lidt for smart og ikke til at regne med. Måske moderator har samme forståelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er blevet et mere seriøst købesex forum. Jeg glæder mig til at skrive anmeldelser igen på et tidspunkt, har været stamkunde i år og brugt lidt for mange penge. Synes der har været brugere (ikke kun fornyligt) der har fyldt utrolig meget. Og der har været meget mudderkast mellem to parter. Som nogen gange var sjovt men egentlig kom man vel mest for at skrive om købesex.

Det er befriende at moralisterne, som i nogen tilfælde ikke selv er kunder, ikke længere skriver fra morgen til aften. Der har været nogen på det seneste der har haft et stort ønske om at påpege problemer i branchen. Det synes jeg er et validt ønske og en fornuftig diskussion der er positivt for branchen. Det har bare været som om det kun var tilladt at have én mening. Og jeg savnede at vi kom frem til meget mere konkrete resultater. Hvad kan pigerne selv gøre? Hvad kan man svare hvis en pige spørger en eller fortæller noget? Hvordan undgår man dårlige steder?

Jeg har prøvet at være admin med noget andet engang. Jeg kunne se hvad der var skidt og kanel. Men man kan virke som en despot i admin rollen. Så var det nemmere at udelukke alle afsporinger. Så var man neutral men det lugede alligevel hurtigt ud i møget. Det betød så også at man kunne virke smålig og trådte nogen over tæerne der egentlig hørte til. Ved ikke om det er noget lignende her eller ej, men jeg ved i hvert fald at det er meget svært at gøre alle tilfreds.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
jens69 skrev, for 19 timer siden:

Det samme fik jeg også en gang. Humor er bandlyst her på siden. :D

Du har IKKE fået karantærne, @jens69. ... og humor er ikke bandlyst, sålænge du hjælper folk videre i efterlysninger/anmeldelser.

I oktober 2023 var der en der efterspurgte "gode anbefalinger til et bj i KBH. Dit svar var: "...Min gamle morfar bor i København. Han savler lidt og har ingen tænder....".  Dit indlæg blev slettet med kommentaren: "din joke er fjernet. Den hjælper ikke trådstarter med hans efterlysning.".

I går var der en trådstarter, der i en efterlysning skrev: "Er der nogen der har besøgt hende og kan dele deres oplevelser.". Du svarede: "Desværre ikke, hun er ellers noget af en skrubsak ".

Ingen af dine indlæg har altså hjulpet trådstarter videre. Jeg tænker at du nok kan se det uhensigtsmæssige i, at en person efterlyser informationer og opretter en tråd og så får han en mail om at der er kommet et nyt bidrag i tråden - og så ser han at det blot er en ny joke.

Det er OK at være uenig i linjen om at alle bidrag i efterlysninger og anmeldelser skal hjælpe emnet videre, men når du præsenterer dine oplevelser bør du nok præsentere dem præcist. :D

Du har altså IKKE fået karantæne. Du har fået advarsler for afsporing.

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg


Link til indlæg
variomaster skrev, for 21 timer siden:

Jeg fik karantæne i 3 uger for en morsomhed i en tråd. De er pløk åndssvage.

Nej du gjorde ikke, @variomaster. Du fik karantæne i 3 uger fordi du for 3. gang på 14 dage havde lavet en afsporing selvom du 2 gange tidligere var blevet bedt om at lade være.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tvr skrev, for 19 timer siden:

Efter 11 års medlemsskab og mere end 13.000 indlæg

Dette blot for at illustrere, at der er samme regler for alle. Når man har samlet utroligt mange advarsler uden at der er draget konsekvenser af det og ledelsen giver yderligere en række advarsler og gør opmærksom på at man skal tale pænt og ikke afspore - så gælder det selvfølgelig også folk med mange år på bagen. Det betyder desværre at nogle, der har bidraget med meget synes at det er nødvendigt at melde sig ud. Men blot fordi man har mange år på bagen betyder det ikke at man har længere line. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stapler skrev, 1 time siden:

Du har altså IKKE fået karantæne. Du har fået advarsler for afsporing

Jeg har på intet tidspunkt skrevet at jeg har fået karantæne, det ved jeg ikke hvor du får fra?

At sige at man afsporer en tråd, ved at komme med en joke, det er stadig for langt ude.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Jens og alle jer andre.

Belært af bitter erfaring pakker jeg mine jokes pænt ind. Dvs at jeg holder mig til emnet, hjælper trådstarter i sin eftersøgning.

Så har jeg en fast tro på at den joke der nogle gange følger med (ofte for at understrege pointen) glider ned gennem moderators filter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Linjen er fint for mig. Jeg har selv fået kommenteret på f.eks. efterlysninger med at pigen ser godt ud, men ikke med yderligere oplysninger. Det er jo fint jeg synes kvinden er smuk, men det svarer jo ikke på det stillede spørgsmål. Hvorfor fylde med kommentarer der ikke hjælper eller svarer på spørgsmålet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stapler skrev, for 9 timer siden:

Dette blot for at illustrere, at der er samme regler for alle. Når man har samlet utroligt mange advarsler uden at der er draget konsekvenser af det og ledelsen giver yderligere en række advarsler og gør opmærksom på at man skal tale pænt og ikke afspore - så gælder det selvfølgelig også folk med mange år på bagen. Det betyder desværre at nogle, der har bidraget med meget synes at det er nødvendigt at melde sig ud. Men blot fordi man har mange år på bagen betyder det ikke at man har længere line. 

Og her et sidste kvæk fra TVR..... Men jeg kunne jo ikke lade den gang vrøvl stå alene.

For det første ville det klæde dig at citere hele sætningen, og ikke bare dele af den..... for så får du meningen med..... Det samme i det jeg fik advarsel for.... 

For det andet er det interessant at 7 advarsler (på 11 år) er "utroligt mange". Jeg går ud fra 2 er mange og de 7 er så mange at man ikke kan tro det..... deraf "utroligt". Ja, det er enten det eller grov manipulation - og det kunne du jo ikke finde på, vel?

For det tredje - og det er jo en fin lille kuriositet - har andre medlemmer fået advarsler for at svare diskussions indlæg fra medlemmer der ikke kan svare. Der er åbenbart flere regelsæt.....

Men jeg er enig i at blot fordi man har mange år og indlæg på bagen, skal man selvfølgelig ikke have længere line. Det har jeg heller ikke advokeret for. Det kræver bare du læser hvad der skrives - og det er nok her hunden ligger begravet. Hvis du kun tager halve sætninger, halve indlæg osv osv, så misser du jo pointen, og så kan jeg da godt forstå du deler advarsler ud. Det er jo nemmere end at forstå hele sætninger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jens69 skrev, for 10 timer siden:

Jeg har på intet tidspunkt skrevet at jeg har fået karantæne, det ved jeg ikke hvor du får fra?

At sige at man afsporer en tråd, ved at komme med en joke, det er stadig for langt ude.

Jo det har du. Du skriver, du fik det samme som Variomaster, og han skriver, at han fik 3 ugers karantæne.

 

Udklipo8.PNG

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 13 timer siden:

Kære Jens og alle jer andre.

Belært af bitter erfaring pakker jeg mine jokes pænt ind. Dvs at jeg holder mig til emnet, hjælper trådstarter i sin eftersøgning.

Så har jeg en fast tro på at den joke der nogle gange følger med (ofte for at understrege pointen) glider ned gennem moderators filter.

Enig.  Jeg har også fået henstilling på joke og afsporring. Jeg kan godt li' den nye linje, som også hjælper mig med at rette ind :) Kan godt se at der er mindre afsporring i tråde, hvilket faktisk er dejligt.

Håber også på at der er plads til en joke, så længe man hjælper trådstarter, for ellers bliver det et dødt forum :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ER en balancegang og i min optik er den pt tippet over. 
Bruger ikke EG så meget pt af samme grund. 
Ikke sagt at der ikke var behov for en kende mere oprydning, men på mig virker det til at være tilfældigt og med totalt spredehagl…. 
Gider ikke indgå i em diskussion om hvad der er rigtigt og hvad der er forkert. For det er tydeligt et spørgsmål om øjnene der ser….

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
jens69 skrev, den 10.6.2024 at 09:45:

Nu er jeg ikke helt ung men skrubsak er positivt, slang fra 80'erne, så der er ikke noget som helst nedladende i ordet. :)

Det osse min oplevelse. I  70erne kaldte man piger "skrubber" eller "sild". Altså noget med fisk Måske er Skrubsak en avledning af det eller en sammen blanding af skrubbe smuksak

Redigeret af jensen jr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jens69 skrev, den 10.6.2024 at 09:47:

Det samme fik jeg også en gang. Humor er bandlyst her på siden. :D

Dementi, jeg har IKKE fået karantæne i tre uger, jeg har fået markeret noget forkert til citat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...