Eje 106 Skrevet 28. Juni, 2024 Moden slikken M skrev, den 26.6.2024 at 19:08: Kære brødre. Der er ikke og har aldrig været en måde at tilfredsstille forskellige kvinder på. Man må spørge, kommunikere, lytte til lydende når man prøver forskellige af de tricks i selvfølgelig har i værktøjskassen eller ? Har I ? Og skaffe sig mange erfaringer, ved at besøge mange GP'er eller have mange partnere. SMF. Feks er jeg selv vild med at få prostata massage men sgu ikke at den der udfører det roterer rundt i mit stramme hul. Lige ud og ind, gerne dybt og med mange fingre SMF. Det der roteren er der en del kvinder der heller ikke er vilde med. Og så er der andre der er. Altså når jeg fister dem. Jeg går ofte all in Men når det lykkes er den GP det lykkes med vild med det og kommer igen og igen. Nåe nej det er jeg der kommer igen og igen. Eller hvordan er det nu det er. Helt enig. Der er ikke to glædespiger der er ens. Og når jeg lærer en at kende, bliver jeg ofte ved hende et stykke tid. Mest skyldes skiftende at de flytter - og jeg ikke flytter med! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Usædvanlige 24 Skrevet 28. Juni, 2024 SweetKisses skrev, den 10.6.2024 at 11:24: Uh, kvinders orgasmer er vidt forskellige. Lige som vores seksuelle præferencer er vidt forskellige - og lige som mænds orgasmer og seksuelle præferencer er forskellige. Du vil ikke kunne finde ét svar der dækker dine spørgsmål, hverken for alle glædespiger eller for alle kvinder. Hvis du ønsker at opleve en glædespiges orgasme, skal du gå til den, med samme tilgang som hvis du ønsker at give en hvilken som helst anden kvinde orgasme. Kommunikation, være nysgerrig, stil de samme spørgsmål til hende, lær hendes krop og hendes sind at kende (det behøver ikke nødvendigvis være så komplekst, men det kan det være...). Nogle kvinder kan komme ved penetration, andre ved klitorisstimulering. Nogle har et favorit legetøj der er næsten orgasme-garanteret. Der er kvinder der kan komme ved anal stimulering, kvinder der kan lide at blive stimuleret direkte på klitten og kvinder der foretrækker stimulering omkring klitten. Nogle har brug for lange forspil og intimitet, mens andre tænder på det blive mere hårdt og "lige på"... Ofte kan det være nødvendigt at kende hinanden bedre. Des flere gang I er sammen, des mere kender I hinandens kroppe. For mange kvinder handler det også om tryghed - at "kunne give slip", og det kommer hos nogle først efter måske 2, 3, 4 eller 5 gang med en sexpartner/-kunde. Jeg selv er nok det man ville kalde multiorgasmisk, og kommer meget nemt. Men andre kvinder kommer sjældent, både med kunder, men også med deres partner igennem mange år... Tak for den beskrivelse! Jeg har selv gået med et spirende ønske om netop det samme; kan man snakke om "hvad er lækkert for dig" og måske lære lidt "teknikker" (beklager formuleringen). Ingen kvinder er ens, og alle har nok deres egne præferencer, men jeg forestiller mig alligevel, at de fleste kvinder har behov for at føle sig trygge før de kan give sig hen. Personligt ville jeg da tænde meget mere på en oplevelse med en GP, hvis jeg kunne fornemme at hun kunne "give slip", som du siger, med mig og ikke udelukkende fokuserede på at få mig til at komme (selvom det bestemt også er lækkert og bestemt ikke må glemmes 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg