Hop til indhold
Guest tvr

Farvel og tak

Recommended Posts

Møffe skrev, for 15 minutter siden:

Hvad er det værste der kan ske? -Er det disideret "farligt"?

Kære Møffe:)

- - det værste for mig er ganske enkelt at ryge ud af EG for al evighed, det betegner jeg som farligt for mig, - jeg har trods alt igennem 10 år raget 3 advarsler til mig.

Det svarer faktisk til det "Blå kort" i håndbold det er hård dom for det betyder simpelthen at spilleren skal forlade spillestedet/hallen resten af kampen -ja bare uuuuuud på P-pladsen og næste skridt er en vurdering af vedkommendes videre skæbne i karrieren som håndboldspiller - - videre skæbne 

Mange hilsner

Nye tider

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg står også til permanent ban næste gang jeg træder ved siden af.. Det giver klaaaart mindre interesse i at deltage i debatterne så jeg forstår hvor du kommer fra.. 

Jeg vil gerne have muligheden for at kunne forsvarer min forretning hvis der skulle komme en dårlig anmeldelse eller i det mindste kunne give svar på tiltale og den mulighed vil være taget fra mig hvis jeg få et ban så vil jeg hellere deltage mindre end risikerer det.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 7 minutter siden:

ærgerligt at gamle og trofaste skribenter på den måde bliver mast ud. Kedelig tendens.

-Man har da et valg;-) Der er vel ingen der maser nogen ud... Han har jo taget valget... -måske han samtidigt går "under cover" og bliver en af lurene for så på et senere tidspunkt, at vende tilbage som "number 2." (kind of) det er jo ingen skam at gå som martyr -så alle ved det og kan tilkendegive et savn på forhånd;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tvr
Møffe skrev, for 3 minutter siden:

-Man har da et valg;-) Der er vel ingen der maser nogen ud... Han har jo taget valget... -måske han samtidigt går "under cover" og bliver en af lurene for så på et senere tidspunkt, at vende tilbage som "number 2." (kind of) det er jo ingen skam at gå som martyr -så alle ved det og kan tilkendegive et savn på forhånd;-)

Tjah, tjoh. Det eneste valg jeg har er vel om jeg bliver smidt ud eller går selv..... Men ellers har du da ret. Der kommer dog ikke en 2'er. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

Jeg står også til permanent ban næste gang jeg træder ved siden af.. Det giver klaaaart mindre interesse i at deltage i debatterne så jeg forstår hvor du kommer fra.. 

Jeg vil gerne have muligheden for at kunne forsvarer min forretning hvis der skulle komme en dårlig anmeldelse eller i det mindste kunne give svar på tiltale og den mulighed vil være taget fra mig hvis jeg få et ban så vil jeg hellere deltage mindre end risikerer det.. 

- - godt skrevet - med din mulighed for at kunne forsvare dig så er det lige pludseligt blevet risikabelt - og surt.

Jennifer:)  -  pas på - vi kan ikke undvære dig herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nye tider skrev, for 12 minutter siden:

Kære Møffe:)

- - det værste for mig er ganske enkelt at ryge ud af EG for al evighed, det betegner jeg som farligt for mig, - jeg har trods alt igennem 10 år raget 3 advarsler til mig.

Det svarer faktisk til det "Blå kort" i håndbold det er hård dom for det betyder simpelthen at spilleren skal forlade spillestedet/hallen resten af kampen -ja bare uuuuuud på P-pladsen og næste skridt er en vurdering af vedkommendes videre skæbne i karrieren som håndboldspiller - - videre skæbne 

Mange hilsner

Nye tider

 

-Tror du giver "bestemmerne" for meget magt -du kan jo altid -komme som anonym uden, at logge ind/haven konto;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest henlan

Er netop selv vendt tilbage efter 3 advarsler og en karantæne. Tør knapt skrive noget, der er det mindste kontroversielt. Forstår så godt trådstarters beslutning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tvr
JenniferRomantica skrev, for 27 minutter siden:

Jeg står også til permanent ban næste gang jeg træder ved siden af..

Jamen, så er det jo også bare et spørgsmål om (kort) tid inden du smides ud..... Måske endda uden at vide hvorfor

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 1 minut siden:

Jamen, så er det jo også bare et spørgsmål om (kort) tid inden du smides ud..... Måske endda uden at vide hvorfor

Det er det jo ikke hvis hun lader være med at kommentere i kontroversielle tråde og ellers er en artig debattør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tvr
Miza skrev, Lige nu:

Det er det jo ikke hvis hun lader være med at kommentere i kontroversielle tråde og ellers er en artig debattør.

Det er det da. Du kan være nok så artig, hvis du liiiige siger en lille morsomhed, andre misforstår det og andre igen afsporer, er det jo dig der får en advarsel......

Og endnu værre, kan du forestille dig hun forsvarede en uanstændig anmeldelse og fik sagt hvad hun mente om anmelder? Uha uha

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 5 minutter siden:

Tjah, tjoh. Det eneste valg jeg har er vel om jeg bliver smidt ud eller går selv..... Men ellers har du da ret. Der kommer dog ikke en 2'er. 

-men du er jo rent faktisk ikke smidt ud;-) Og "you never know" er set før -pludselig er man inde igen -du kan jo bare kalde dig "Tvr3" så;-)

Når man har behov for at italesætte, at man går, og "smække med døren" er det jo et budskab/signalværdi til os andre -om noget ikke er som det burde (ens mening) og man søger en form for forståelse måske sympati -vil det ændre noget -her? dig? mig?

Har selv 2 advarsler som jeg ikke er enig i/forstår. Så kender følelsen, men jeg tænkte:  "jeg vil sgutte ændre mig" +"så må de smide mig ud" -men det har jeg så alligevel gjort, også fordi det er en del flere der har gjort som dig bla. efterhånden i en eller anden grad. Flere er kommet tilbage (måske stærker/mere parat) eller "letter flov" agti.

Dette forum er ikke, hvad det har været, men vi er også med til, at gøre det til det der er i dag -for fremtiden. Jeg er meget mere afklaret i dag som jeg var tidligere -det havde jeg ikke været hvis det ikke var et EG og deres brugere på ondt og godt. Jeg kan nemt blive træt af det ene og andet ikke er som jeg synes/det burde være. Men så tager jeg en pause... -Og pludselig en dag, så får jeg lyst til EG igen (jeg bestemmer selv) Det er der ingen ben i;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 4 minutter siden:

Det er det da. Du kan være nok så artig, hvis du liiiige siger en lille morsomhed, andre misforstår det og andre igen afsporer, er det jo dig der får en advarsel......

Og endnu værre, kan du forestille dig hun forsvarede en uanstændig anmeldelse og fik sagt hvad hun mente om anmelder? Uha uha

 

Det er jo netop det man kan vælge og lade være med. Det kan godt være man skal lægge bånd på sig selvom jeg har fuld forståelse for at det ikke er alle der evner det, så kan man jo netop gøre du du har valgt. Hvis jeg var i @Jennifer’s situation er jeg sikker på jeg ville gøre det samme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 6 minutter siden:

Du kan være nok så artig, hvis du liiiige siger en lille morsomhed, andre misforstår det og andre igen afsporer, er det jo dig der får en advarsel

Det er netop det der er problemet. ikke særlig højt til loftet, hvilket efter min mening harmonerer dårligt med emnet og demografien i hele communitiet. Jeg anser det for at være en slags omklædningsrum, hvor fodboldkammeraterne deler frække historier og oplevelser. det er svært med den nuværende tolerancegrænse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tvr
Møffe skrev, for 6 minutter siden:

men du er jo rent faktisk ikke smidt ud;-) Og "you never know" er set før -pludselig er man inde igen -du kan jo bare kalde dig "Tvr3" så;-)

Nej, men det er jo kun et spørgsmål om tid.... Og ja, jeg kunne jo kalde mig hvadsomhelst.

Møffe skrev, for 7 minutter siden:

Når man har behov for at italesætte, at man går, og "smække med døren" er det jo et budskab/signalværdi til os andre -om noget ikke er som det burde (ens mening) og man søger en form for forståelse måske sympati -vil det ændre noget -her? dig? mig?

Ja. Men om det ændrer noget, er jo så op til jer andre.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tvr
Miza skrev, for 7 minutter siden:

Det kan godt være man skal lægge bånd på sig selvom jeg har fuld forståelse for at det ikke er alle der evner det, så kan man jo netop gøre du du har valgt.

Det er ikke et spørgsmål om at lægge bånd på sig selv i alle tilfælde. Jeg forstår fx ikke hvorfor jeg skal være ansvarlig for andres manglende humor..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

forstår dig 100% selv om jeg har den første tilgode endnu, aktivitet er sat på maget lav nivau så længe siten bliver modereret som den gør pt.

jeg kan sagtens nøjes med og læse uden og kommentere

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, 1 time siden:

Jeg forstår fx ikke hvorfor jeg skal være ansvarlig for andres manglende humor..... 

selvtilliden fejler ingenting da 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tvr
evolvedguy skrev, for 17 minutter siden:

selvtilliden fejler ingenting da 

Næh, men hvorfor skulle den også det. Jeg fik jo direkte følgende forklaring på hvorfor jeg fik karantæne:

Ingen grund til forsøg på jokes. Slet ikke når folk ikke forstår dem og de skal forklares. Jeg har ryddet op efter dig og alle dem, der har reageret på dit indlæg.

Det forklarer jo netop at jeg da slet ikke skal forsøge mig med humor, hvis andre ikke forstår det.......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lidt på fornemmelsen at der er nogle der forestiller sig at piger der er aktive og populære i forum, og som opnår mandlig interesse for det som de skriver de opnår gratis reklame på bekostning af piger der ikke opnår den samme opmærksomhed.

Vi har jo set som der klages over tråde hvor der brainstormes om nye ideer og nye muligheder, og hvor nogle piger og mænd er i centrum for det.

Forum vil ikke være ret meget værd, hverken for EG selv eller brugerne hvis der ikke bestod en kerne af særligt aktive brugere der både tiltrækker opmærksomhed og trafik.

At smide Jennifer ud vil afgjort være et selvmål af rang af EG, og jeg kan simpelthen ikke se for mig at det sker.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miza skrev, for 2 timer siden:

Det er det jo ikke hvis hun lader være med at kommentere i kontroversielle tråde og ellers er en artig debattør.

Lige bortset fra at jeg lige fik strafpoint og en ferie for en måned gammel kommentar så Jennifer kan snildt straffes for noget piv gammelt hvis nogen anmelder det som ikke kan lide hende og så straffer Stapler gladeligt med tilbagevirkende kraft. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 2 minutter siden:

Lige bortset fra at jeg lige fik strafpoint og en ferie for en måned gammel kommentar så Jennifer kan snildt straffes for noget piv gammelt hvis nogen anmelder det som ikke kan lide hende og så straffer Stapler gladeligt med tilbagevirkende kraft. 

Ja, det havde jeg selvfølgelig ikke tænkt på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at EG skulle tænke mere på om de foretrækker at skille sig af brugere, der i et eller andet omfang ikke overholder reglerne.

Eller om de ønsker at beholde brugere selvom de i et eller andet omfang ikke overholder reglerne.

Gule og røde kort, advarsler og tidsbegrænset karantæne kan begge parter forholde sig til, og brugerne kan så tage den straf de får og vente på at den er udstået.

Men at true med livsvarig udsmidning næste gang du går over stregen, det fører enten til at brugere vælger selv at gå, eller hvis de ikke gør det så trækker de sig fra at deltage i forum.

Jeg prøver bare på at sige at det kan ende med at der kun er dem tilbage som ikke bidrager, og at EG dermed ender som en tom skal uden liv og uden indhold.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...