Hop til indhold
christinedahl

Eksklusivt miniparty 27 juni 18.30-20.00

Recommended Posts

Efter den store interesse ved vores sidste party inviterer vi nu til eksklusivt mini party

Dine værter denne aften vil være Nicole Bulow og Christine Dahl der helt eksklusivt inviterer indenfor til en fræk og intim aften. 

Vi vil sørge for den helt rigtige stemning med kolde forfriskninger, snacks og selvfølgelig frækt lingerie

Du kan se flere billeder af os her:


https://70210026.dk/nicole 

https://70210026.dk/christine 

Sted:
Pussy Galores
Lyngbyvej 231A, 2900 Hellerup

Pris:
1.500 for 1,5 times gangbang med 2 piger, med indlagt pause
Der vil også være forfriskninger og drikkevarer som sædvanlig

Praktisk info:
Depositum kan indbetales på PG efter aftale

Booking kan ske på  [email protected] eller på  91686787

Vi glæder os til at forkæle jer! 
ALTID KUN SIKKER SEX!

IMG_4552.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at I er ved at spore jer ind på et setup, der er ren win win for alle parter.

2 piger i stedet for 4 om at dele omsætniningen, og mændene får oplevelsen for 1000 kr mindre end når der er 4 piger til et Pussy Party i 2,5 timer.

Hvis det antal mænd der deltager passer til den tid der er afsat til party, så tror jeg faktisk at der er mulighed for at mændene får en oplevelse af både at det er nemmere at komme til.
Og at de får mere tid end til et fullsize Pussy Party.

Økonomisk er denne oplevelse til dette arrangement opnåelig for langt flere, end når prisen er 1000 kr højere.

Spring ud i det og tilmeld jer, jer der kan og skriv gerne efterfølgende en anmeldelse af jeres oplevelse i forum på EG.

Pigerne er jo en fryd for øjet, der venter de heldige både deres udsøgte selskab og er jeg sikker en udsøgt service.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 12 timer siden:

Økonomisk er denne oplevelse til dette arrangement opnåelig for langt flere, end når prisen er 1000 kr højere.

Dette indlæg har ingen relevans for det oprindelige opslag og det kunne have været taget i en PM:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi har et par ledige pladser på torsdag <3

Så hvis man ikke har prøvet vores Pussy Party-koncept på Pussy Galores før, eller synes de almindelige parties kan blive lidt for store, er det her en rigtig god mulighed for at prøve det af ;-*

Vi holder det til en lille eksklusiv gruppe max 10, så der er god plads og tid til alle. Det bliver det sidste event fra vores side i denne omgang. Men vi håber at være tilbage med almindelig party engang i efteråret.

Vi glæder os til at se jer til et lille frækt party på torsdag <3

Rigtig god sommer.

Dbh. Nicole Bülow

Del dette indlæg


Link til indlæg

DMI lover lige nu op til 31 grader torsdag. Der er vist garanti for, at det bliver "hot and sweaty" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh ja! ;)

Hvis der er stemning for det, vil vi gerne tilbyde et mini-party igen med max 10 pladser.

Som altid, er man velkommen til at skrive direkte til mig på [email protected], hvis man vil på vores pre-invite liste, og være en af de første der får besked om vores parties før de bliver offentliggjort <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Din danske Girl Next Door skrev, den 29.6.2024 at 19:24:

Åh ja! ;)

Hvis der er stemning for det, vil vi gerne tilbyde et mini-party igen med max 10 pladser.

Som altid, er man velkommen til at skrive direkte til mig på [email protected], hvis man vil på vores pre-invite liste, og være en af de første der får besked om vores parties før de bliver offentliggjort <3

Jeg er bestemt interesseret men har ofte kalenderproblemer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...