Hop til indhold
Truk Aikon

Trekant med Sophia og Melanie i Hadsten

Recommended Posts

Godaften alle.

Har været i Hadsten til en lækker trekant med Sophia og Melanie , dette var min første trekant og det var alt jeg håbede på og lidt mere til :)

Kommunikation gik nemt og der var hurtige svar fra Sophia og der blev aftalt en bette tid til at møde dem begge.

Kommer dertil og får værelses nummer og bliver hurtigt lukket ind og de er begge et par naturlige piger som passer til deres billeder , hvilke altid er en god start.

Får afregnet og så en hurtig skyller og så ud til de 2 dejlige ventende piger og så er det ellers i gang, de er begge meget obs på hvad jeg gerne vil have m.m. og syntes da selv at vi kommer godt rundt i stillinger :) og efter en god afslutning over/på deres bryster er det en skyller og så vender jeg snuden nordpå igen..

Var igen stress og jeg med at skulle blive færdig eller noget og heller ikke med at skulle ud af døren igen,.

Så på godt jysk det var Æ`så ringe :) og kunne da helt sikkert blive til en gentagelse hvis det passer ind i kalenderen at komme forbi :) 

Link :

https://annoncelight.dk/showad/397011

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...