Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

I Hænderne på Anja. 

Havde @Lauersens  anmeldelse af @Ladyhera  / Anja her på Eroguide.

Og det lød jo bestemt som et fristende og skønt møde. 

Da hun meldte sin ankomst til Fredagsbaren i April lokkede jeg hende i første omgang med i Skurvogns chatten tirsdag aften så hun kunne hilse på nogen af de andre deltagere og efter en sjov aften i chatten besluttede jeg mig for at tilføje hende på snappen via linket i hendes annonce så jeg måske kunne se eller spørge hvornår hun var i København igen på en dato der passede mig. 

Det skrev jeg så til hende på snapchat da jeg gav mig til kende efter tilføjelsen og hun kvitterede friskt og hurtig med de to næste dage i København en fredag og lørdag, jeg måtte så undskylde mig med at være i Prag på ferie om fredagen og ligeså om lørdagen indtil et fly bragte mig tilbage sent lørdag aften. 

Det slog da ikke den skønne kvinde ud af kurs overhovedet hun kvitterede friskt med at vi nok kunne finde ud af noget søndag så…Det kan jeg slet ikke stå for her kommer jeg med alle min dårlige undskyldninger og så smider hun en ekstra dato i spil for at lokke mig i hendes arme og hænder. :x

Så sådan blev det hjemvendt fra Prag aftenen før vågnede jeg søndag og tog mod Valby til Valbypigernes lokaler for at forkæle mig selv med en elskovstime i hænderne på Anja. 

Efter en hurtig tur under bruseren da det var varmt den dag kom jeg ind på værelset med to glas Rosé og lidt gaver til den skønne kvinde. 

Anja startede med at tage styringen fordi hun ved at jeg også kan være til BDSM leg og at blive domineret så lod hun @[email protected] lege lidt med mig først så jeg blev lagt i sengen og fik arme og ben bundet med manchetter og fik et blindfold på og så blev jeg pirret på forskellig vis med forskellige af damens mange legetøjs og BDSM redskaber mens jeg med bind for øjnene kun kunne gætte på hvad der skete med mig ud fra følelserne i og på kroppen. 

Efter blindfoldet røg så startede en dejlig fræk lingam fuldkrops olie massage med hænderne stadig bundet i manchetterne blev jeg frækt pirret uden selv at kunne nå hende andet end et par flygtige. finger strøg og nus når hendes krop kom tæt nok på til at jeg lige kunne nå hende. 

Efter noget tid blev hænderne løsnet så jeg frit kunne kærtegne, gramse og berøre hende imens hun fortsatte den drøn frække lingam pirring der på et tidspunkt gik over i et dejligt frækt blowjob. 

nu var det min tur til at lege og nyde den skønne og smukke kvinde hun lagde sig på ryggen og spedte lårene og jeg begyndte at kysse mig vej fra nakken ned over hendes krop og endte med at give hende oralsex indtil hendes krop krampede og hun kom med mit hovede i en skruetvinge imellem hendes lår. 

Herefter trængte hun til en lille pause hvor jeg kyssede hende rundt på kroppen indtil hun hintede at pausen var fra slikkeriet men at jeg godt kunne trænge op i hende så jeg placerede mig i missionær og stak min pik op i hende. Jeg startede i et roligt tempo men i takt med at hun viste nydelsen steg tempoet og da jeg kunne mærke hendes krop signalere igen at hun nød det og hun gjorde det tydeligt at hun var ved at komme igen så kunne jeg ikke holde mig tilbage længere og jeg knaldede igennem mens jeg kyssede hende, så jeg kom i kondomet ganske kort tid efter. 

Vi holdt en mindre pause og små sludrede lidt inden vi genoptog uartighederne. Damen startede først op ved at begynde at lege med min pik igen sidende i sengen, men jeg fik hende hurtigt ned og ligge ved siden af mig med min venstre arm omkring hende mens min højre arm og hånd røg ned mellem lårene på hende. 

Anja smiler sødt da mine fingre stille og roligt begynder at lege mellem skamlæberne og hun siger med en fræk kælen stemme “Jeg fornemmer at du er ude på noget”, og jeg kan kun bekræfte at det er jeg helt bestemt og begynder at give hende finger. 
I første omgang giver jeg hende finger mens hun samtidig har min pik i hånden og leger med den og spiller den af men til sidst giver hun slip på min pik og nyder min leg med fingrene inden hun kommer endnu en gang. 

Endnu engang tager jeg en pause kort mens jeg kysser hende rundt på kroppen da hun siger “Gør det du gjorde før igen” i starten troede jeg at hun mente at der skulle slikkes fisse igen men så går det op for mig at hun gerne vil kneppes igen og denne gang bliver der kneppet mere igennem. Undervejs fører hun sine egne ben op sådan at hendes fødder  skubber imod bagsiden af det øverste af mine lår lige under røven sådan at hver gang at jeg støder op i hende skubber hun selv med på bagsiden af lårene så jeg trænger helt op i hende og hendes ben og fødders insisterende leg og opfordring til at kneppe igennem virker, den indre hulemand slippes fri og der kneppes løs til jeg kommer for anden gang denne gang i en voldsommere orgasme end den forrige gang. :biggrin:

Vi hopper begge ud under bruseren sammen og hun sæber mig ind og skyller mig inden hun skyller sig selv af under bruseren det er altid en hyggelig måde at runde den frække leg af på når man deler en bruser bagefter. <3

Den søndag aften falder jeg tidligt i søvn kombinationen af en liderlige lun og varm sommerdag og Anjas lystige leg med mig har haft sin effekt hun har suget energien ud af mig så da jeg først smider mig på sengen for at streame lidt bliver øjenlågene hurtigt tunge og jeg ender med at gå tidligt i seng den aften og sover tungt igennem. 

Anja beskriver sig selv i sin annonce som “Den lystne og uimodståelige nymfoman” og “En erotisk forfriskning” og hun var helt bestemt begge dele for mig personligt. ^_^ :wub:

Ladyheradomina tak for en helt fantastisk første aftale sammen som jeg aldrig glemmer og for at slutte min ferie uge af på den mest perfekte tænkelige måde muligt. Gid jeg kunne slutte alle mine ferier af på den måde. 

Anjas annonce:

Redigeret af Dillermand Junior
Rettelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Damen her takker og bukker mange gange for den fine anmeldelse. 
jeg må sige jeg nød hvet et sekund sammen med dig. Glæder mig til at se dig igen <3 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Uomo di cioccolato skrev, for 5 timer siden:

dejligt at høre at din ufrivillige isolation kun viste sig at være online:)

Tak :) Ja det var kun online heldigvis 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...