Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Jeg havde lavet en booking med Ninah to dage i forvejen. Den tidlige booking for at forhindre at blive afvist. Jeg tog tidligt hjemme fra med det offentlige - da bile var på værksted og skulle have sprøjte glaseret undervognen - nååå nej det var mine tanker med Ninah...

Jeg skrev om det var muligt at komme 15 min tidligere, fik så besked på at hun kunne svare om lidt. Og så ud af det blå var der optaget - fully booket. Min tid var blevet glemt. Æv æv æv - jeg kunne så allernådigst få en tid 3 timer og 40 min senere. Nej tak herfra.

Min hu står derfor til at undgå Ninah.

Max

https://annoncelight.dk/showad/372271

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er selvfølgelig ærgerligt, men med tanke på det antal af kunder, som ikke dukker op til deres aftaler, så har jeg forståelse for at pigerne "slår til" når muligheden byder sig.
Det kan selvfølgelig betyde, at pigen mister en pålidelig kunde, men det er vel bare konsekvensen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende mange mange gange. 
Dog aldrig booket, har intet dårlig at berette.

Måske du blot var uheldig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ErnstOle skrev, for 1 time siden:

Det er selvfølgelig ærgerligt, men med tanke på det antal af kunder, som ikke dukker op til deres aftaler, så har jeg forståelse for at pigerne "slår til" når muligheden byder sig.
Det kan selvfølgelig betyde, at pigen mister en pålidelig kunde, men det er vel bare konsekvensen.

Så ender de med at straffe de gode kunder …

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kunne forstå, hvis du ville opfordre til ikke at booke 2 dage før med Ninah, men helt at undgå hende... det lyder for skrapt i mine øre.
Har aldrig haft problemer med hende, hverken angående overholdelse af aftaler eller andet. Tværtimod, så synes jeg hun gør det godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
GBlover skrev, for 6 minutter siden:

Jeg kunne forstå, hvis du ville opfordre til ikke at booke 2 dage før med Ninah, men helt at undgå hende... det lyder for skrapt i mine øre.
Har aldrig haft problemer med hende, hverken angående overholdelse af aftaler eller andet. Tværtimod, så synes jeg hun gør det godt.

Tja, jeg gider slet ikke ta være til grin....

Brugt tid på at booke, skaffe kontanter, transport og hele det at jeg faktisk glædede mig. Jeg var så pissed at jeg måtte sove før jeg kunne skrive mit første indlæg.

Max

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan til en vis grad nikke genkendende til din anmeldelse, @Max Bjævermose.

Havde selv booket 1 time sammen med Ninah og den blev så skåret ned til en ½ time da jeg dukkede op, fordi hun var dobbelt booket.

Så jeg kan godt forstå du er pissed. En aftale, er en aftale.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jaguar skrev, for 1 time siden:

Jeg kan til en vis grad nikke genkendende til din anmeldelse, @Max Bjævermose.

Havde selv booket 1 time sammen med Ninah og den blev så skåret ned til en ½ time da jeg dukkede op, fordi hun var dobbelt booket.

Så jeg kan godt forstå du er pissed. En aftale, er en aftale.

Helt bestemt øv når man oplever det, og det sker desværre, og nogle gange når de har en anden til at passe telefonen og booking for dem, kan det gå galt. Men tænker hun er populær med de ydelser og derfor måske dobbelt booker fordi der kommer mange henvendelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har lige oplyst hun er taget til Odense, så man må book der eller vente på hun kommer igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
GBlover skrev, den 11.6.2024 at 10:30:

Næh, hvis pigerne bliver pissed over at vi brænder dem af, er løsningen vel at behandle andre, som de gerne vil behandles... Det er reglen i min egen butik.. fordi nogle kunder behandler mig/os dårligt er det jo ikke grund til at jeg skal behandle de gode kunder dårligere.. man skal sortere de dårlige kunder og de dårlige virksomheder fra...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max Bjævermose skrev, den 11.6.2024 at 10:39:

Tja, jeg gider slet ikke ta være til grin....

Brugt tid på at booke, skaffe kontanter, transport og hele det at jeg faktisk glædede mig. Jeg var så pissed at jeg måtte sove før jeg kunne skrive mit første indlæg.

Max

Havde det været mig, så havde jeg skrevet både dagen før og igen inden afgang hjemmefra bare for at confirm at hun har husket tiden.

Har selv tidligere været ude i god tid og mistet tiden. Dog ikke med hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...