Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg aftalte besøg hos Yaya over sms hvilket bare blev bekræftet med et OK så jeg var lidt spændt på hvad der ventede.

Hun holder til i et lille, lidt slidt hus ude på landet. Jeg blev vist bag om bygningen af en mand i vinduet der sagde jeg skulle bruge døren deromme. Jeg begyndte at få en lidt kedelig fornemmelse og overvejede at gå men valgte at udskyde min beslutning til jeg havde været inden for og hilse på Yaya.

Stedet var ok, der var spæret af for adgang til resten af huset og Yaya virkede flink. Som fornemmet over vores sms korrespondancer så kniber det gevaldigt med sproget, men vi fik hakket os igennem med nogle korte engelske sætninger.

Jeg bestilte en times b2b med hj. Vi var enige om at hun startede med almindelig massage og jeg må indrømme........jeg har aldrig fået en bedre ryg massage end den hun leverer. Hun kom helt i dybden uden at jeg fik følelsen af at blive revet i stykker, det var utrolig godt, hendes massage af ben og fødder kunne desværre ikke måle sig med ryg massagen.

Så kom vi til den sjove del, her var hun ikke nærig med hverken patter eller fisse. Hun kørte fjamsen rundt på mine ben, baller ryg og helt om i nakken :lol: jeg blev vendt om og fik kørt hendes b skåls bryster over kroppen og op i ansigtet før hun begyndte at pussyslide min krop igen. Hun virkede selv både våd og tændt. Hun kørte sin fisse så grådigt over min pik så jeg næsten har hende mistænkt for at hun prøvede at få den til, helt ved et tilfælde, at glide ind i hende, det skete dog ikke. Denne liderlige behandling var mere end jeg kunne holde til og selv om jeg advarede hende om jeg jeg ville komme blev hun siddende tilbagelænet, gnubbene op af min pik og hånd mens jeg, med den anden hånd på hendes bryst, kom ud over hendes mave og fisse, hun sørgede for at trække alt ud af mig med hånden før hun rejste sig op og tørrede os begge af.

Herefter var der et kvarter tilbage hvor jeg fik en lidt uinspirerende fod massage.

Så alt i alt en lidt sjov og blandet oplevelse, men i den grad og så en meget liderlige oplevelse, jeg fortryder ikke mit besøg. https://annoncelight.dk/showad/403839

Hun er vel et sted midt i 40'erne og almindelig af bygning og ikke så ung som det ser ud på billederne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MuffDiver skrev, den 2.9.2024 at 05:55:

Sutter hun uden?

Kan se hun er i Lem ved Skive. Nogen der har været der?

Det ved jeg ikke om hun gør, jeg fik b2b med hj.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...