Refresh 805 Skrevet 11. Juni Så er der lige lidt aftentanker fra den krøllede hjerne. Hvorfor giver langt de fleste GP'er kondom på på den "forkerte" måde (eller er det bare mig?). Stort set alle de GP'er jeg har mødt giver kondom på ved udspile kondomet voldsomt med fingrene og trække det ned over kalorius. Men man risikerer for det første at rive hul med neglene og for det andet efterlader det som regel luft i reservoiret, hvilket øger risiko for at det sprænger. Jeg tager derfor som regel selv gummi på og pigerne bliver ofte overrasket over hvor hurtigt og let det går når man trykker reservoiret sammen, sætter det på spidsen og ruller det på. Jeg tænker det er fordi den anden teknik virker når man skal give det på en ikke erigeret penis, men derfor kunne man vel godt gøre det "rigtigt" når der er fuld honør? P.S. til jer der giver det på med munden: Fortsæt med det tak, det er pisse frækt 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 109 Skrevet 12. Juni Jeg vil gerne forsvare pigerne lidt, hvis man har meget forhud, kan det være næsten umuligt at rulle det på, da det efterfølgende bare hænger i en slatten stykke uden for pikhovedet, derfor kan det virke som en rigtig god ide at udspille kondomet og så trække det over både pik og forhud, derved sidder det langt mere fast. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 805 Skrevet 12. Juni Fisken16 skrev, for 6 minutter siden: Jeg vil gerne forsvare pigerne lidt, hvis man har meget forhud, kan det være næsten umuligt at rulle det på, da det efterfølgende bare hænger i en slatten stykke uden for pikhovedet, derfor kan det virke som en rigtig god ide at udspille kondomet og så trække det over både pik og forhud, derved sidder det langt mere fast. Det var nu ikke ment som en anklage, mere som en undren. Tak for input. Men fungerer det ikke at rulle det på, hvis man trækker forhuden tilbage inden man ruller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 109 Skrevet 12. Juni Refresh skrev, for 1 minut siden: Det var nu ikke ment som en anklage, mere som en undren. Tak for input. Men fungerer det ikke at rulle det på, hvis man trækker forhuden tilbage inden man ruller? Nej, så sidder kondomet bare på den del af forhuden som efterfølgende bliver trukket frem under selve penetreringen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Valbyguy 102 Skrevet 12. Juni Refresh skrev, for 41 minutter siden: Tak for input. Men fungerer det ikke at rulle det på, hvis man trækker forhuden tilbage inden man ruller? Works for me … og 100% enig med det med munden ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18089 Skrevet 12. Juni Kondomet sidder bedre fast på den måde.. Det er grunden til at jeg gør det sådan.. Og så er nogle mænd mere følsomme end andre og vil ikke have hevet forhuden tilbage.. Denne metode gør ikke ondt på nogen og som regel fungerer den også for de fleste.. Normalt starter jeg dog også med at sutte inden jeg giver slip med fingrene for at presse evt luft ud.. Jeg har forsøgt med den der rulle metode og det tager meget længere tid, det når at blive akavet og ofte oplever jeg at gæsten trækker underlivet til sig som om det ikke er særligt behageligt.. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 12. Juni Refresh skrev, for 13 timer siden: Så er der lige lidt aftentanker fra den krøllede hjerne. Hvorfor giver langt de fleste GP'er kondom på på den "forkerte" måde (eller er det bare mig?). Stort set alle de GP'er jeg har mødt giver kondom på ved udspile kondomet voldsomt med fingrene og trække det ned over kalorius. Men man risikerer for det første at rive hul med neglene og for det andet efterlader det som regel luft i reservoiret, hvilket øger risiko for at det sprænger. Jeg tager derfor som regel selv gummi på og pigerne bliver ofte overrasket over hvor hurtigt og let det går når man trykker reservoiret sammen, sætter det på spidsen og ruller det på. Jeg tænker det er fordi den anden teknik virker når man skal give det på en ikke erigeret penis, men derfor kunne man vel godt gøre det "rigtigt" når der er fuld honør? P.S. til jer der giver det på med munden: Fortsæt med det tak, det er pisse frækt Tak for at gøre os amatører kloger 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 805 Skrevet 12. Juni Frodige Ida skrev, for 4 timer siden: Tak for at gøre os amatører kloger Jeg spørger jo netop om der er en god grund! Antal "likes" på mit opslag kunne tyde på at andre oplever og undrer sig over det samme. Hvorfor så ikke skrive lidt om det og blive klogere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 12. Juni Refresh skrev, for 18 timer siden: Hvorfor giver langt de fleste GP'er kondom på på den "forkerte" måde (eller er det bare mig?). Der er mere end en måde at montere et kondom på. Den måde du beskriver er på ingen måde forkert. Jeg har vekslet mellem metoderne, da forskellige p…. kræver forskellig metode, som en anden her i tråden også var inde på. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 805 Skrevet 12. Juni Liv skrev, for 3 timer siden: Der er mere end en måde at montere et kondom på. Den måde du beskriver er på ingen måde forkert. Jeg har vekslet mellem metoderne, da forskellige p…. kræver forskellig metode, som en anden her i tråden også var inde på. Både ja og nej. Min oplevelse er at når jeg får det på som de fleste GP'er gør det, så sidder det simpelthen dårligere. Det strammer mærkeligt og tager en del af følelsen og jeg har to gange oplevet at det er gledet af under agten, hvilket aldrig er sket når jeg selv tager det på. Og så er der sikkerheden. Det løber mig koldt ned af ryggen når jeg ser lange smukke negle inden i kondomet, da jeg får følelsen af at det nemt kan skades. Når jeg så samtidig kan se at der er luft i reservoiret (hvilket der advares om fra producenten pga. øget risiko for at det sprænger) og tilmed oplever at pigen ligger og prøver på at få luften ud, så føles det simpelthen ikke lige så sikkert. Jeg har aldrig oplevet at kondomet sprak under leg, men et par gange har pigen måtte tage et nyt kondom fordi hun fik prikket hul i det første. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 805 Skrevet 12. Juni JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden: Kondomet sidder bedre fast på den måde.. Det er grunden til at jeg gør det sådan.. Og så er nogle mænd mere følsomme end andre og vil ikke have hevet forhuden tilbage.. Denne metode gør ikke ondt på nogen og som regel fungerer den også for de fleste.. Normalt starter jeg dog også med at sutte inden jeg giver slip med fingrene for at presse evt luft ud.. Jeg har forsøgt med den der rulle metode og det tager meget længere tid, det når at blive akavet og ofte oplever jeg at gæsten trækker underlivet til sig som om det ikke er særligt behageligt.. Tak for dit svar Som du kan se i mit svar til Liv, så er det faktisk ubehageligt for mig (ikke noget vildt og jeg har aldrig påtalt det) og jeg har to gange oplevet det glide af, så min erfaring er den stik modsatte af det du beskriver. Interessant med at nogle er så følsomme at de ikke vil have forhuden trukket tilbage, jeg oplever det langt mere behageligt både i montagen og i legen. Som beskrevet er der flere piger der har givet udtryk for overraskelse over hvor hurtigt jeg selv smutter det på, så jeg tænker at det kunne forbedres med øvelse. God ide med at trykke luften ud med munden, det kan jeg faktisk godt huske at have oplevet andre gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18089 Skrevet 12. Juni Refresh skrev, for 3 timer siden: Tak for dit svar Som du kan se i mit svar til Liv, så er det faktisk ubehageligt for mig (ikke noget vildt og jeg har aldrig påtalt det) og jeg har to gange oplevet det glide af, så min erfaring er den stik modsatte af det du beskriver. Interessant med at nogle er så følsomme at de ikke vil have forhuden trukket tilbage, jeg oplever det langt mere behageligt både i montagen og i legen. Som beskrevet er der flere piger der har givet udtryk for overraskelse over hvor hurtigt jeg selv smutter det på, så jeg tænker at det kunne forbedres med øvelse. God ide med at trykke luften ud med munden, det kan jeg faktisk godt huske at have oplevet andre gøre. Jeg tænker egentlig også kun du har indgående kendskab til en 4-5 forskellige tissemænd - bare et slag på tærsklen - hvor jeg godt tør indrømme i åbent Forum at jeg har kendskab til et par stykker flere.. 1 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 805 Skrevet 13. Juni JenniferRomantica skrev, for 19 timer siden: Jeg tænker egentlig også kun du har indgående kendskab til en 4-5 forskellige tissemænd - bare et slag på tærsklen - hvor jeg godt tør indrømme i åbent Forum at jeg har kendskab til et par stykker flere.. 100% og det er jo også derfor jeg spørger (du ved i øvrigt intet om hvor mange tissemænd jeg har indgående kendskab til, men dit slag på tasken er ikke helt ved siden af ). Men omvendt håber jeg da også det er rart med et perspektiv på vi er nogle der oplever det anderledes end du hidtil har antaget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bunny Baby 81 Skrevet 15. Juni Tips til jenter: Sett den på noen cm, legg leppene rundt, dra/rull kondomen forsiktig nedover mens du lar leppene bevege seg langsomt nedover staken og lar pikken fylle munnen din. Alle jeg gjør dette på blir gale og meget harde....og har fått tilbakemelding på at det er en super sexy måte å sette på kondom på uten å måtte stoppe tiden på en måte... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 805 Skrevet 5. November Havde et par ret triste oplevelser, som mindede mig om denne tråd. Hos et besøg hos en af mine faste, gav hun mig for en gangs skyld kondom på inden jeg nåede at standse hende. Hun gjorde det på den måde jeg har beskrevet at jeg oplever de fleste piger i branchen gør det på og resultatet var ikke godt. Glans var helt deform fordi det var for stramt i toppen og spidsen var trykket lidt ud i reservoiret. Resultatet var at jeg nærmest var følelsesløs (kunne slet ikke mærke hende som jeg plejer) og jeg havde ondt i pikken flere dage efter I sidste uge var jeg så sammen med en ny kvinde, med nøjagtig samme resultat Jeg forstår godt at det kan virke provokerende at få stillet spørgsmålstegn ved noget man gør professionelt og måske har gjort længe, men jeg håber virkelig at i forstår at det er et forsøg på konstruktiv dialog. Jeg tænker at mange mænd har haft de samme oplevelser som jeg og at det kan være en stor del af det pres der er fra kunder om at gøre det uden, at deres oplevelser med har været ubehagelige. Når jeg har et kondom ordentligt på, så mærker jeg nærmest ikke at det er der. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 335 Skrevet 5. November Jeg foretrækker klart at manden selv tager kondom på, så slipper jeg for at fumle og kradse hul i kondomet. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 5. November Hvis det er så stort et problem for dig hvorfor ber du så ikke om at få overrakt et stykke kondom som pigen har pakket ud for dig og selv påsætte det og lad pigen tjekke at det sidder som det skal.? Større problem er det vel ikke. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18089 Skrevet 5. November (edited) Refresh skrev, for 4 timer siden: Havde et par ret triste oplevelser, som mindede mig om denne tråd. Jeg ville bare bede om at selv sætte det på evt hvis det er ubehageligt for dig ellers.. De færreste af os ønsker at det skal være en ubehagelig oplevelse.. Jeg havde en spansk kollega i saunaklubben, første gang vi skulle være sammen med en gæst sammen der var jeg lige ved at skrige i chok da hun var ved at satte sin mund ned over hans ubeskyttede tissemand indtil hun kiggede på mig og sagde "No no babe don't worry" og viste mig kondomet i hendes mund.. Hun brugte slet ikke hænder.. Det var imponerende.. Redigeret 5. November af JenniferRomantica 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 805 Skrevet 5. November Frodige Ida skrev, for 6 timer siden: Hvis det er så stort et problem for dig hvorfor ber du så ikke om at få overrakt et stykke kondom som pigen har pakket ud for dig og selv påsætte det og lad pigen tjekke at det sidder som det skal.? Større problem er det vel ikke. Jeg har altid selv kondomer med og tager det stort set altid selv på for netop at undgå problemet, men af og til vil pigen gerne sætte det på som en del af legen og så er det lidt øv at skulle stoppe hende. Desuden tænker jeg at der er mange der ikke har lige så let ved at sige til og fra som jeg har. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 805 Skrevet 5. November JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden: viste mig kondomet i hendes mund.. Hun brugte slet ikke hænder.. Det var imponerende.. Det er nu ret ligetil og så bliver det automatisk rullet på i stedet for trukket, så det stemmer jeg for at alle piger i branchen øver sig i... Jeg stiller gerne op som model 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18089 Skrevet 5. November Refresh skrev, 1 time siden: Det er nu ret ligetil og så bliver det automatisk rullet på i stedet for trukket, så det stemmer jeg for at alle piger i branchen øver sig i... Jeg stiller gerne op som model Det kan du sige nok så meget.. Jeg har skam forsøgt.. Det er hverken charmerende eller sexet.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1048 Skrevet 5. November Ja, jeg ved det ikke. Jeg har vist aldrig selv sat gummi på, men det fungerer fint nok når pigerne gør det som de nu vil. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 805 Skrevet 5. November JenniferRomantica skrev, for 59 minutter siden: Det kan du sige nok så meget.. Jeg har skam forsøgt.. Det er hverken charmerende eller sexet.. Jeg tror jeg har mødt tre der gjorde det og må sige at jeg er fan... Sig til hvis vi skal øve 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18089 Skrevet 5. November Refresh skrev, for 26 minutter siden: Jeg tror jeg har mødt tre der gjorde det og må sige at jeg er fan... Sig til hvis vi skal øve Tror det bliver besværliggjort af en faldende rejsning.. Ligesom da jeg sådan godt bedøvet i den nederste halvdel af højre side af ansigtet efter tandlægebesøg - der gav godt med bedøvelse - fortalte min kæreste at det nok ville blive et MEGET sloppy blowjob og han grinende sagde “ja især fordi jeg tror ikke jeg kunne få den op imens du ser sådan der ud”.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg