Hop til indhold
Guest Side99

Hjælp til kontakt

Recommended Posts

Guest Side99

Er der en herinde fra der vil agere bindeled mellem mig og en GP. Min telefon og dens sms'er går ikke igennem hos hende (ingen svar), så kunne godt bruge lidt hjælp fra en der ville skrive til hende på mine vedkommende:) Bare til at sætte en aftale op og få adressen :)

Skriv gerne en pm :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Side99 skrev, for 5 minutter siden:

Er der en herinde fra der vil agere bindeled mellem mig og en GP. Min telefon og dens sms'er går ikke igennem hos hende (ingen svar), så kunne godt bruge lidt hjælp fra en der ville skrive til hende på mine vedkommende:) Bare til at sætte en aftale op og få adressen :)

Skriv gerne en pm :)

Gå ind i en indvandre butik og køb et taletidskort, så burde du selv kunne klare det.Hvis du har I-pad, så kan du også sende sms fra den.

for mit eget vedkommende vil jeg ALDRIG være bindeled mellem en GP og, en for mig, fremmed, dette er ikke en afsporing, men et råd til hvordan du også kan løse dit problem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Side99
Den nye grydeske skrev, Lige nu:

Gå ind i en indvandre butik og køb et taletidskort, så burde du selv kunne klare det.Hvis du har I-pad, så kan du også sende sms fra den.

for mit eget vedkommende vil jeg ALDRIG være bindeled mellem en GP og, en for mig, fremmed, dette er ikke en afsporing, men et råd til hvordan du også kan løse dit problem.

Det var egentlig for at undgå den del med at skulle til at erhverve sig et nyt sim, købe abonnement osv :) For du har helt ret :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Side99 skrev, for 27 minutter siden:

ingen svar), så

Så er du muligvis blokeret og så ønsker hun ikke at se dig. Der er en mulig grund til intet svar. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Side99

Det kan også godt være, bare underligt når jeg aldrig har besøgt kvinden men blot har forsøgt at etablere kontakt :)

Men du kan som sådan have ret jo :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været ude for at det ikke har været muligt at sende sms til visse numre, men at det kan lykkedes igennem Whatsapp. Du kan bare slette den igen når du er kommet hjem fra besøget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Side99 skrev, for 2 timer siden:

Det kan også godt være, bare underligt når jeg aldrig har besøgt kvinden men blot har forsøgt at etablere kontakt :)

Måske er hun bare ikke interesseret? Står der noget i hendes tekst om, hvordan hun ønsker kontakt eller hvilken info der skal med i første besked? 
Når det er sagt, så har jeg også oplevet numre, der bare ikke gik igennem, så folk troede jeg havde blacklistet dem….

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil da lige tilføje til de gode råd. 
Hvis der forsøges med et nyt nummer, anden kontakt metode. Så vær ærlig om du har forsøgt tidligere. Så pigen har en chance for at vide om du allerede ef blokeret. Det er i min oprik ganske respektløs blot at skaffe nye numre, især for dem som ved de er blokeret. 
Her haft en så nåede helt til døren, spild af vores begges tid og han blev vendt om i døren. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 5 timer siden:

Vil da lige tilføje til de gode råd. 
Hvis der forsøges med et nyt nummer, anden kontakt metode. Så vær ærlig om du har forsøgt tidligere. Så pigen har en chance for at vide om du allerede ef blokeret. Det er i min oprik ganske respektløs blot at skaffe nye numre, især for dem som ved de er blokeret. 
Her haft en så nåede helt til døren, spild af vores begges tid og han blev vendt om i døren. 

Det beror vel på hvorfor den første kontakt er løbet af sporet?

Selv har jeg benyttet mig af “andet nummer” metoden, den første kommunikation endte i ingenting pga. trafikale og tidsforviklinget hvorefter efterfølgende henvendelser endte i larmende tavshed.

Da jeg så tænkte at jeg måske var blokeret pga de førnævnte omstændigheder skrev jeg til skønheden fra min arbejds mobil (for jeg ville virkelig gerne møde hende) og der var respons inden for 5 minutter, og vi havde begge en god time sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max Power skrev, for 2 timer siden:

Det beror vel på hvorfor den første kontakt er løbet af sporet?

Selv har jeg benyttet mig af “andet nummer” metoden, den første kommunikation endte i ingenting pga. trafikale og tidsforviklinget hvorefter efterfølgende henvendelser endte i larmende tavshed.

Da jeg så tænkte at jeg måske var blokeret pga de førnævnte omstændigheder skrev jeg til skønheden fra min arbejds mobil (for jeg ville virkelig gerne møde hende) og der var respons inden for 5 minutter, og vi havde begge en god time sammen.

Som jeg ser det nej. Men ja det du gjorde sker nok oftere end jeg personligt ønsker. Nu bruger du hvad der skete for dig, som gyldig grund. I hendes ende (og jeg gætter kun) har du måske ikke nået frem til en aftale. Hun er på godt dansk blevet brændt af og muligvis mistet indtægt. Det er hos mange piger den største blokeringgrund. Du føler dig uforskyldt og gennemtvinger et møde. At I så havde det dejligt sammen ændrer ikke på hun er uvidende om episoden og hvis hun var, måske ikke ville have taget chancen med dig en gang til. Vi hører de værste sø forklaringer, for forsinkelser eller manglende afbud. Og vi kan på ingen måde af- / bekræfte om det er sandhed i det. Så jeg fastholder det er respektløst, man kan forsøge at undskylde, tilbyde lidt godtgørelse for spildt tid og se om men er velkommen igen. Eller acceptere, at hvad end I/du var rendt i af forhindringer/uheld aldrig kan blive vores problem/ansvar. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 14 timer siden:

Som jeg ser det nej. Men ja det du gjorde sker nok oftere end jeg personligt ønsker. Nu bruger du hvad der skete for dig, som gyldig grund. I hendes ende (og jeg gætter kun) har du måske ikke nået frem til en aftale. Hun er på godt dansk blevet brændt af og muligvis mistet indtægt. Det er hos mange piger den største blokeringgrund. Du føler dig uforskyldt og gennemtvinger et møde. At I så havde det dejligt sammen ændrer ikke på hun er uvidende om episoden og hvis hun var, måske ikke ville have taget chancen med dig en gang til. Vi hører de værste sø forklaringer, for forsinkelser eller manglende afbud. Og vi kan på ingen måde af- / bekræfte om det er sandhed i det. Så jeg fastholder det er respektløst, man kan forsøge at undskylde, tilbyde lidt godtgørelse for spildt tid og se om men er velkommen igen. Eller acceptere, at hvad end I/du var rendt i af forhindringer/uheld aldrig kan blive vores problem/ansvar. 

Vi ser (selvfølgelig) tingene fra hver sin side, alt andet ville være mærkeligt.

For at sætte situationen i perspektiv, vi havde aftalt et tidspunkt for vores rendezvous, jeg ankommer til byen længe inden forventet så spørger jeg forsigtigt indtil om den tidligere indgåede aftale kan indfries ca 45 min før planlagt, hvorefter jeg modtager en “sviner” og en blokering.

På daværende tidspunkt var hun en af de meget populære piger i byen, så tvivler på at mit hul i kalenderen ikke er blevet fyldt ganske hurtigt =ingen tabt fortjeneste.

Jeg var uforskyldt og er faktisk lidt ked af dit valg af ordet “gennemtvinger” for det ligger så langt fra virkeligheden som muligt.

Jeg tror gerne at du må lægge ører til mange søforklaringer om hvorfor den ene efter den anden ikke kan komme, men det betyder ikke at vi alle er brodne kar som får et kick ud af spilde et andet menneskes tid, faktum er at vi endte med at tilbragte en time sammen til vores begges fornøjelse, synes du at jeg indledningsvis have krydret seancen med at fortælle hende “ hey kan du huske for 6 mdr siden…” der var jo ikke noget ondt i hvorfor vores første møde ikke fandt sted, men selv efter at have læst din fortolkning så føler jeg mig ikke som et dårligt menneske der har tvunget et andet menneske til noget ubehageligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

@Max Power vil ikke afspore denne tråd yderligere og har sendt dig en pb. Men relevant for emnet, i forhold til at søge kontakt til piger via andres hjælp eller nye numre. Og kort til andre der måtte være stødt af ordvalget “gennrmtvinger”. Mener blot du/I fratager pigen valget om hvor vidt der skal gives en chance til.

Redigeret af SweettieDK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Side99 skrev, den 13.6.2024 at 11:30:

Men du kan som sådan have ret jo :)

100 grunner til det. 

De jeg blokkerer uten forvarsel er de jeg sjekker nummeret på og finner ut at vi er i samme omgangskrets eller i samme bransje via jobb. Har vi felles venner på Facebook er det også blokkering uten noe forvarsel. Det kan være så mye så bare gå videre. Jeg hår opplevd at mannen til en av mine venninner kontaktet meg. Jeg klarte etter det rett og slett ikke dra på besøk dit mer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...