B70 272 Skrevet 18. Juni, 2024 Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden: Ja nu var det sådan i lidt bredere sammenhænge jeg oprettede tråden med for øje. Jeg tror at pigers holdning til hår i næse og ører nok skal komme til udtryk,. Om end nok så indirekte, eksempelvis en date der ikke fører til mere end en date. Vi skal næppe forvente at glædespiger ønsker at bidrage til tråden, da en anti parti mod hår i næse og ører trods alt formentlig ikke står i vejen når det handler om at tjene pengene fra halve og hele timer på de kunder der henvender sig. At man ikke ønsker at deltage i sådan en debat af hensyn til ens forretning har jeg fuld forståelse for. BaKblade https://www.made4men.dk/maerker/bakblade/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw4MSzBhC8ARIsAPFOuyVC4zjARiVKJnnWHeFycl9hswq4_DQ3LNgXdMCw1V8Q7K2-vEVJhkwaAmYiEALw_wcB Barkblade - Body Grooming company https://bakblade.com/ Venlig hilsen Rejsenetværk Altså er det din personlige holdning du gerne vil ud med ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karoline 172 Skrevet 18. Juni, 2024 Rejsenetværk skrev, den 15.6.2024 at 10:09: Nu har glædespiger jo pli, men det synes jeg også at vi midaldrende mænd skal have når vi besøger dem. Og i øvrigt sådan helt generelt! Fokus på egen personlige hygiejne er en selvfølge! Har man ikke styr på den, måske hvis man er lidt ligeglad fordi man betaler jo. Så er man selv ude om det hvis man får en mindre god oplevelse, eller hvis man som mand bliver afvist. Men som en 59 årig mand er jeg blevet meget opmærksom på en detalje der bliver synlig med alderen. Det er synlige hår i næse og ører, og det er bare så utjekket at mænd har det. Den slags dur ikke, hverken på en date eller til en jobsamtale! Så kære jævnaldrende mænd, sørg for at fjerne synlige hår i jeres næse og ører. Så har man forebygget at de hår kan spolere andres indtryk af en, og ens gode oplevelse i selskab med andre. Tænker også at det er en detalje der kan distrahere i en samtale, måske afspore den til receptioner og middagsselskaber. Hvis ens samtalepartnere mentalt tænker mere på ens fremtoning, end at de har fokus på det man taler om. Det skulle jo nødigt spolere muligheden for eksempelvis et salg, eller en ny brugbar kontakt i ens netværk at der stikker hår ud af ens næse og ører. Øre- og næsehårstrimmer https://www.elgiganten.dk/personlig-pleje-skonhed-velvare/barbering-harfjerning/ore-og-naseharstrimmer Venlig hilsen Rejsenetværk Kære @Rejsenetværk jeg synes det er et rigtig god og betænksom besked du har skrevet. Er virkelig rigtigt. Vi GP bruger meget tid på at barbere alle mulige steder på kroppen, ligge makeup, til at lækkert lingeri på, for at modtage jer som gæster. Jeg synes det er dejligt at du tænker over, hvordan det eventuelt kan være for os, som oplevelse. så rigtig mange knus og kram og tak, for din opfordring til alle de kære mænd. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bubsi 104 Skrevet 19. Juni, 2024 Dit skriv er spot on, Rejsenetværk, tak for det. Selvfølgelig skal man tænke på sit udseende, outfit m.v. når man besøger en glædespige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg