Gangbang-milf 440 Skrevet 15. Juni Kan jo ikke få nok af de frække gangbang. Og da der jo var efterspørgsel sidst, hvor jeg desværre måtte afvise jer dejlige mænd pga af maks. antal. Så holder jeg da lige to lækre dp gangbang d. 19 og 20 juni. Dette vil foregå i Vejle d. 19 juni mellem 12:00-13:30 og d. 20 juni mellem 19:30-21:00 Det koster 1100 for 1,5 time uden anal. Hvis man ønsker anal med koster det 1400 kr. Så kun 1400 for 1,5 time med anal. Anal er dog med kondom. Maks. Antal deltagere på 6. Stk. Jeg er en dansk, fræk milf på 40 år, 172 lækre centimeter og 65 kg. Jeg elsker lækker fræk sex. Blide smæk i numsen, mouthfuck, deepthrouth, rimming - gensidigt(glatbarberet selvfølgelig). Sluger gerne jeres lækre sperm eller kom oppe i mig eller ud over mig. Gerne to pikke i min fisse samtidig. Eller en fræk DP Ved anal skal der bruges kondom, jeg har kondomer i alm. størrelse og glidecreme. Men ellers er kondom valgfrit. INGEN fisting Maks. 65 år. Der serveres øl og vand. Samt er der mulighed for bad, hvis man trænger til det, så man er lækker ren til at lege med mig. ❤️ Så tilmeld jer dette gangbang, så i får en lækker og fræk oplevelse. Og jeg kan få masser af sperm. Og få fyldt alle mine huller ud. Der er igen sat et maks på 6 deltagere, så det er først til mølle i forhold til tilmelding. Men meld jer please kun til hvis i er sikre på i kan, så i ikke tager pladsen fra andre. Tilmelding på følgende mail: [email protected] #gangbang #milf #vejle #sperm #mouthfuck #DP 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 440 Skrevet 18. Juni Må desværre vist udsætte til næste uge, da jeg har fået min mens. Men så bliver det tirsdag i aftentimer og onsdag i dagtimer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 440 Skrevet 20. Juni Der bliver lavet nyt opslag med event i næste uge 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg