Hop til indhold
Le courvoisier

Lækker sex med Catalea og Alisa Århus

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Her forleden besøgte jeg Catalea og Alisa som en trekant og det var virkelig en top oplevelse. :) 

Alt startede med at jeg skrev til Alisa fordi jeg ville besøge hende-jeg har ellers besøgt Alisa en del gange før - og da hun svarede spurgte hun om jeg kunne tænkt mig en trekant med hende og hendes veninde Catalea-  og hvordan kunne jeg sige nej til det ?;) Jeg fik præcis info om priser og efter et par SMSer aftalte vi et møde og alt foregik hurtigt og uden problemer. Stedet er ok diskret og i centrum.
Da jeg kom ind i lejligheden stod der to smukke unge kvinder med stram tøj. Lige som jeg kan lide det. :) Begge kvinder var meget berøringsvenlige og med et forførende smil på. 

Catalea:

Man møder den lækre pige vist på billederne i annoncen. Catalea er en ung kvinde med flotte øjne, en meget flot smil og feminin krop. Hun har nogle virkelige flotte naturlige bryster og silkeblød hud. 

Vi startede med at jeg skiftevis fik BJ af begge piger mens vi alle tre rørte ved hinanden. Catalea gav mig en virkellig dybt og lækker langsomt BJ. Hun er meget sensuelt, smilende og forførende- oplevelsen med hende var virkelig i top- og hun var meget nærværende
Vi alle tre skiftede mellem stillinger  og alt virkede meget ægte og naturligt. Sexen med Catalea var ret intens og det var ret frækt at se hvordan Alisa stønnede og kiggede mens jeg havde sex med Catalea - jeg var virkelig tændt. Catalea  spurgte mig “ kan du  lide det :) ?  Ja!- jeg var ret vild med det!

Alisa:

Jeg synes Alisa er meget smuk og lækker og jeg har altid oplevet at sexen med hende er helt i top og nu også som en trekant.

Vi prøvede forskellige stillinger og selvom vi ikke kysede med tungen var det noget som virkelig føltes som GFE sex,  men nu med to piger.

Genbesøg - Ja! -Jeg tænker allerede hvornår jeg  skal forbi. :)

Catalea:

https://annoncelight.dk/showad/403694

Alisa:

https://annoncelight.dk/showad/368708

Redigeret af Le courvoisier

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlexCH skrev, for 2 timer siden:

Er det muligt at komme i munden?

Det  har jeg ikke prøvet med dem så det ved jeg faktisk ikke. Det er bedst su spørger pigerne direkte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en inspirerende anmeldelse. 
Det må have været mega fedt. 
Kender ikke Catalea men …….

Alisa hun er mega skøn. Hun er det hele værd. Og opleve hende i dette scenarie …… Det må opleves. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GennemsnitligJoe skrev, for 7 timer siden:

Am vizitat-o pe Alisa în Aarhus, una dintre cele mai dulci, mai frumoase și mai obraznice experiențe GF pe care le-am încercat. Recomandare uriașă de aici 

Thanks! I am really happy to hear that:wub:

Kisses<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...