Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Eve https://annoncelight.dk/showad/404771

Jeg har holdt en pause fra eroguide på lidt over 1 år og dette er mit første indlæg . 

I aften var på besøg hos Eve, og det var fantastisk en . Jeg besøgte hende før i Ålborg og i Århus. Det er hende på billederne og innu flottere. Nougat farve hud . glat , og blød. 

Hun har kæmpe smil og godt humør , varm personlighed . Meget nærværende , jeg vild med hende. 

Bestilt shower together, og kys. Det var jeg glad for , allerede i bedet var vi mega sensuelt og erotisk . Med dyb kys og berøring over alt . Jeg blev så liderlig , og tænkt at jeg vil ikke holde så længe . 

Derefter på sengen , starter vi med for play , igen masse af kys og jeg røret ved hende over alt ,og kan mærke at hun nyder det . Dejlig blowjob til mig , og jeg bliver nyd til at stop hende , ellers skyder jeg for tideligt . 

Jeg slikker hende og kan mærke at hun er super våd og liderlig .hun bevæger hendes underliv på en fræk måde , og nu jeg er klar . Det var fantastisk sex i flere stillinger , hendes indlevelse fik mig til at føle som havde sex med en kæreste . , kigget på hendes flot krop og dejlige naturlig bryster og følte mig heldig . Jeg slikket hende til hun kom , og nu var det min tur . Hende på rykken og mig på knæ , med hurtig stød til jeg exploderede med en dyb orgasme . Hun er en af de beste jeg har prøvet , vil besøge hende igen og igen . 

De varmeste anbefaling fra mig

ps . Hun var en del af Viby klanen , men nu hun er selvstændig 

 

Redigeret af Betelgeuse1965#2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Betelgeuse1965#2 skrev, for 16 timer siden:

Eve https://annoncelight.dk/showad/404771

Jeg har holdt en pause fra eroguide på lidt over 1 år og dette er mit første indlæg . 

I aften var på besøg hos Eve, og det var fantastisk en . Jeg besøgte hende før i Ålborg og i Århus. Det er hende på billederne og innu flottere. Nougat farve hud . glat , og blød. 

Hun har kæmpe smil og godt humør , varm personlighed . Meget nærværende , jeg vild med hende. 

Bestilt shower together, og kys. Det var jeg glad for , allerede i bedet var vi mega sensuelt og erotisk . Med dyb kys og berøring over alt . Jeg blev så liderlig , og tænkt at jeg vil ikke holde så længe . 

Derefter på sengen , starter vi med for play , igen masse af kys og jeg røret ved hende over alt ,og kan mærke at hun nyder det . Dejlig blowjob til mig , og jeg bliver nyd til at stop hende , ellers skyder jeg for tideligt . 

Jeg slikker hende og kan mærke at hun er super våd og liderlig .hun bevæger hendes underliv på en fræk måde , og nu jeg er klar . Det var fantastisk sex i flere stillinger , hendes indlevelse fik mig til at føle som havde sex med en kæreste . , kigget på hendes flot krop og dejlige naturlig bryster og følte mig heldig . Jeg slikket hende til hun kom , og nu var det min tur . Hende på rykken og mig på knæ , med hurtig stød til jeg exploderede med en dyb orgasme . Hun er en af de beste jeg har prøvet , vil besøge hende igen og igen . 

De varmeste anbefaling fra mig

ps . Hun var en del af Viby klanen , men nu hun er selvstændig 

 

-Jeg kan kun tilslutte mig....besøgte hende da hun var i Viby første gang i '21...en virkelig sød dame, i hvis selskab man følger sig godt taget både af og om...

Del dette indlæg


Link til indlæg
AarhusianerPåAfveje skrev, den 19.6.2024 at 15:03:

-Jeg kan kun tilslutte mig....besøgte hende da hun var i Viby første gang i '21...en virkelig sød dame, i hvis selskab man følger sig godt taget både af og om...

Jeg har også besøgte hende 2020. Og anmeldte Eve sammen med andre dejlige pige. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende.

Billederne er af hende, jeg synes faktisk at hun er smukkere i virkliegheden- Lejlighed tæt på Søren Frichs Vej, pæn og ren, hun deler med en veninde.

Der er mulighed for bad på en varm dag. Hun kysser godt og er meget indlevende og charmerende. Simpelthen god sex, havde indtryk at hun også nød det.

Hun skriver at hun er fra Frankrig. Jeg snakker fransk og er sikker på at det er korrekt.

En klar stor anbefaling herfra, pas på hende, hun er et fund.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...