Guest Samson Skrevet 20. Juni, 2024 (edited) Min veninde og jeg holder et lille event d. 27/6 på rastepladsen ved Aulum (på den gamle hovedvej mod Holstebro) Hun er en fræk trunte på 30, pæne bryster og fast røv. Hun stikker røven ud af bilen, måske på et tæppe i en lysning eller noget. Herefter kan liderlige fyre tømme sig I hendes røv eller fisse, eller på kroppen. Hun sutter ikke, vil ikke selv slikkes af andre heller og er ikke til andet end lige præcis det, da det er det der tænder her. 50/100 mere kr kontant (eller hvad i nu lige har) hun er en billig spermcontainer. Kun danskere, sygdomsfrie, med en ren pik der kan stå over 15 cm Redigeret 20. Juni, 2024 af Samson Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jens69 331 Skrevet 20. Juni, 2024 Samson skrev, for 28 minutter siden: Kun danskere, sygdomsfremkaldende med en ren pik der kan stå over 15 cm Sygdomsfremkaldende? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 20. Juni, 2024 jens69 skrev, for 14 minutter siden: Sygdomsfremkaldende? Damn it!!. Den er rettet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 399 Skrevet 20. Juni, 2024 Har desværre ikke 15 cm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 288 Skrevet 20. Juni, 2024 Hvornår på dagen tænker i?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 192 Skrevet 20. Juni, 2024 Er det et tidsrum, eller står trunte klar hele dagen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mustheaveu 44 Skrevet 20. Juni, 2024 Håber i kommer forbi København en dag 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 20. Juni, 2024 Vi gør det imorgen d. 21.. kl 10 .30 ca Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elpistolo 2 Skrevet 20. Juni, 2024 Hej, jeg kører fra Aulum af, bliver I på venstre eller højre P-plads? Jeg har 500kr og gummi på min stang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 253 Skrevet 20. Juni, 2024 Kommer i ikk til Fyn en dag måske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 20. Juni, 2024 elpistolo skrev, for 3 timer siden: Hej, jeg kører fra Aulum af, bliver I på venstre eller højre P-plads? Jeg har 500kr og gummi på min stang Så må det være venstre side Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nettoboy 58 Skrevet 20. Juni, 2024 Kan være der.. har 250 kr uden gummi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 428 Skrevet 20. Juni, 2024 Bliver det også d.27 så ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 21. Juni, 2024 Skovfogeden skrev, for 18 timer siden: Hvornår på dagen tænker i?? Det er rykket til idag.. kl 10.30 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 21. Juni, 2024 Stenbukken4700 skrev, for 7 timer siden: Bliver det også d.27 så ? Det ved jeg ikke endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars.ped1000 0 Skrevet 21. Juni, 2024 Hej med jer. Lyder da som en mega frækt event. Hvor ligger den rasteplads? Er ikke så kendt der men er på vej dertil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 288 Skrevet 21. Juni, 2024 Samson skrev, for 4 timer siden: Det er rykket til idag.. kl 10.30 Tak for info Samson Jeg så det godt, men havde ikke mulighed for at deltage i dag, så ville ikke forstyrre tråden. Håber hun fik styret sin lyst og gør det igen en anden gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 21. Juni, 2024 Skovfogeden skrev, for 13 minutter siden: Tak for info Samson Jeg så det godt, men havde ikke mulighed for at deltage i dag, så ville ikke forstyrre tråden. Håber hun fik styret sin lyst og gør det igen en anden gang. Det gjorde hun, og jeg. Der var en del fyre, de fleste tilskuere men 5 knaldede hende - den ene betalte 100 kr ( og tak til dig ) Hvis skal gøre det igen, så skal der nok være nogle flere penge i det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 288 Skrevet 21. Juni, 2024 Samson skrev, for 2 timer siden: Det gjorde hun, og jeg. Der var en del fyre, de fleste tilskuere men 5 knaldede hende - den ene betalte 100 kr ( og tak til dig ) Hvis skal gøre det igen, så skal der nok være nogle flere penge i det Jeg har lige sendt dig en besked. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helge N 56 Skrevet 22. Juli, 2024 Hej Samson Jeg er med, hvis I gør det igen ..... Helge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 428 Skrevet 23. Juli, 2024 håber der bliver en gang mere der ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg