Søren-Kbh 53 Skrevet 20. Juni Jeg har fået en københavnsk advarsel af adm for pænt at skrive om en oplevelse med en høj fræk ung dulle, som en lille brugerpolitimand satte spørgsmåltegn ved. Underligt Eva er ægte og 100 procent sød. 80 procent af tiden var fransk på forskellig vis og vinkler Meget slank og dejlige kys MS https://nympho.dk/n18325/6360/eva-charming-lady Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1447 Skrevet 21. Juni (edited) Søren-Kbh skrev, for 14 timer siden: Jeg har fået en københavnsk advarsel af adm for pænt at skrive om en oplevelse med en høj fræk ung dulle, som en lille brugerpolitimand satte spørgsmåltegn ved. Underligt Visse vasse, @Søren-Kbh. Det der skete var at du ikke kunne tale pænt: Søren-Kbh skrev, den 3.6.2024 at 20:15: Charlie 2022 er du 2 år? tag over til Sverige igen din hat og så fik du en advarsel for at tale grimt. Du laver så nu en anmeldelse i rummet for efterlysning, eller var det et forsøg på Feedback om EG?!. Jeg er i tvivl - jeg har flytet den til anmeldelser - og så kan folk jo bidrage til yderligere værdi til din anmeldelse, hvis det giver mening. Hvis du har feedback til EG, må du oprette en selvstændig tråd til dette. Pas nu på ikke at afspore yderligere, @Søren-Kbh. Redigeret 21. Juni af Stapler 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren-Kbh 53 Skrevet 27. Juni Ikke enig er du også politimand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg