Apollo 64 Skrevet 20. Juni (edited) Hej allesammen Jeg er tilbage og nu er rejsen bestilt til Thailand. Jeg skal være væk i 14 dage, og jeg regner med at være i Bangkok og Pattaya. Jeg vil gerne prøve noget nyt og anderledes…så jeg vil gerne udforske ladyboy miljøet. Hvor skal man gå hen, for at finde de smukkeste og mest feminine ladyboys i både Bangkok og Pattaya? Gerne med navne og henvisnger til andre tråde herinde med billeder og beskrivelser. Jeg lover med anmeldelser og erfaringer retur med gode detaljer i denne tråd… De må gerne være mørke og med silikone, hvis det kan lade sig gøre.. Glæder mig til at få nogle hints og guidelines… Redigeret 20. Juni af Apollo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13866 Skrevet 21. Juni Apollo skrev, for 7 timer siden: Hvor skal man gå hen, for at finde de smukkeste og mest feminine ladyboys i både Bangkok og Pattaya? I Nana Plaza er der flere gogo-barer med udelukkende ladyboys og udenfor på Soi Nana er de også nemme at løbe over. I Pattaya: Soi Buakhao, Soi Pothole og mange massagesaloner har også ladyboys - og ellers er det bare at holde udkik efter gakkede gangarter 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Apollo 64 Skrevet 21. Juni Jernsvinet skrev, for 20 minutter siden: I Nana Plaza er der flere gogo-barer med udelukkende ladyboys og udenfor på Soi Nana er de også nemme at løbe over. I Pattaya: Soi Buakhao, Soi Pothole og mange massagesaloner har også ladyboys - og ellers er det bare at holde udkik efter gakkede gangarter Tusind tak. Jeg tænkte mere på steder, hvor der kan være ‘hidden gems’ Måske nogle navngivne piger, som man har gode erfaringer med. Det er lidt vovet af mig… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helt Reel 304 Skrevet 21. Juni Jeg tror det bedste du kan gøre et at søge lidt online. F.eks. på den her side, som jeg selv har anvendt. Jeg kender ikke selv til Pattaya: https://www.thailandredcat.com/best-ladyboy-go-go-bars-in-bangkok/ Du kan jo gøre det at du tager ladyboy barerne fra en ende af, uden at spilde for mange penge hver enkelt sted. Men f.eks. kan du prøve at tilbyde en mamasan en drink, hvorefter hun kan guide dig. Den ultimative løsning er nok at skrive med nogle ladyboys på thaifriendly.com. Det er 100% muligt at møde nogle der. Hvis du ikke gider chatte før du tager afsted, så kan du finde ladyboys i i Bangkok på Soi Cowboy og Nana Plaza. Udenfor Thermae Cafe er der også en del. Jeg husker dog ikke at have set nogle mørke. Det største udvalg finder du nok på Nana Plaza. Du skal jo prøve nogle go go bars, men jeg mener du får mest værdig for pengene på thaifriendly eller gaden, med nogle freelance. Go go barerne kan godt være sjove, men det er meget kommercielt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13866 Skrevet 22. Juni Apollo skrev, den 21.6.2024 at 07:39: Tusind tak. Jeg tænkte mere på steder, hvor der kan være ‘hidden gems’ Måske nogle navngivne piger, som man har gode erfaringer med. Det er lidt vovet af mig… Beklager, men vi kommer altså ikke og holder dig i hånden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Apollo 64 Skrevet 22. Juni (edited) Jernsvinet skrev, for 24 minutter siden: Beklager, men vi kommer altså ikke og holder dig i hånden Det var nu heller ikke sådan ment, men mere at holde hånden under en, så man ikke faldt ned i nogle ‘kendte fælder’. Billetten er købt nu…så nu glæder jeg mig til at komme afsted. Redigeret 22. Juni af Apollo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13866 Skrevet 22. Juni Apollo skrev, for 25 minutter siden: Det var nu heller ikke sådan ment, men mere at holde hånden under en, så man ikke faldt ned i nogle ‘kendte fælder’. Bare husk at ladyboys har "lange fingre" - så lad guldkæderne og de dyre ure blive derhjemme - ellers kan du både købe dyrt guld og billige ure i Thailand. Det er meget svært at vejlede folk i ladyboy-miljøet, da det er så mangfoldigt og du oplyser ikke meget om dine preferencer og nu vil du både til Bangkok og Pattaya på 14 dage, hvor jeg ville synes 14 dage, hvert sted ikke ville være nok PS. glemte at nævne at Soi 6 har en parallelgade/baggyde, hvor jeg plejer at parkere min motobike - her er der ofte flere mere eller mindre påtrængende ladyboys - det er også en metode at kende ladyboys på - der er mere påtrængende end de almindelige piger og nogen gange næsten ikke til at hægte af - I Bogota, var der en som næsten fulgte mig helt hjem til condoen, før hun/han endelig vendte om. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Apollo 64 Skrevet 22. Juni Jernsvinet skrev, for 7 minutter siden: Bare husk at ladyboys har "lange fingre" - så lad guldkæderne og de dyre ure blive derhjemme - ellers kan du både købe dyrt guld og billige ure i Thailand. Det er meget svært at vejlede folk i ladyboy-miljøet, da det er så mangfoldigt og du oplyser ikke meget om dine preferencer og nu vil du både til Bangkok og Pattaya på 14 dage, hvor jeg ville synes 14 dage, hvert sted ikke ville være nok PS. glemte at nævne at Soi 6 har en parallelgade/baggyde, hvor jeg plejer at parkere min motobike - her er der ofte flere mere eller mindre påtrængende ladyboys - det er også en metode at kende ladyboys på - der er mere påtrængende end de almindelige piger og nogen gange næsten ikke til at hægte af - I Bogota, var der en som næsten fulgte mig helt hjem til condoen, før hun/han endelig vendte om. Takker meget værdifulde tips. Bogotá….jeg gad godt at rejse til Colombia. Jeg har hørt kvinder fra Barranquilla er underskønne med meget ekstreme latinske former. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13866 Skrevet 23. Juni Apollo skrev, den 22.6.2024 at 10:20: Jeg har hørt kvinder fra Barranquilla er underskønne med meget ekstreme latinske former. Ja, der er bare mange kvinder der misforstår konceptet og tror de ikke kan have en bred røv - uden også at være overvægtige ;-( 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDaddiz 271 Skrevet 14. Juli Apollo skrev, den 21.6.2024 at 00:08: Hej allesammen Jeg er tilbage og nu er rejsen bestilt til Thailand. Jeg skal være væk i 14 dage, og jeg regner med at være i Bangkok og Pattaya. Jeg vil gerne prøve noget nyt og anderledes…så jeg vil gerne udforske ladyboy miljøet. Hvor skal man gå hen, for at finde de smukkeste og mest feminine ladyboys i både Bangkok og Pattaya? Gerne med navne og henvisnger til andre tråde herinde med billeder og beskrivelser. Jeg lover med anmeldelser og erfaringer retur med gode detaljer i denne tråd… De må gerne være mørke og med silikone, hvis det kan lade sig gøre.. Glæder mig til at få nogle hints og guidelines… Kom du afsted og oplevede du noget fedt? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
alras 38 Skrevet 15. Juli Vil sige. Hold øjnene åbne. Vær kæk/fræk og spørger. Måske du finder noget godt. Som måske ikke lige normalt gør den slags. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Apollo 64 Skrevet 26. Juli (edited) Hej allesammen Ja, jeg kom afsted. Discalimer! Jeg må lige advare at med alderen kan jeg forekomme lidt mere gnaven end normalt. Turen var en komplet fuser. Nok mest min egen fejl…men her er mine oplevelser. Det hele startede fint, men mit fly til Amsterdam var ca. 35 minutter forsinket, hvilket gav mig ca. 20 min til at nå gaten til mit fly til Bangkok inkl. paskontrol. På grund af et fuldt fly fra CPH til AMS så blev mit håndbagage også tjekket ind, og jeg havde kun min bærbar med i flyet. Efter en løbetur igennem Schipol og med et dårligt knæ, så nåede jeg lige mit fly til BKK i sidste minut, men min bagage nåede ikke at komme med. Kæmpe nedtur i Bangkok med hotel booking i Pattaya med kun min bærbar i hånden. Jeg fik talt med bagage service i Suvarnabhumi lufthavn, og tog bussen til Pattaya med kun min bærbare PC og ret klamt tøj efter løbeturen i Schipol. Jeg fik lovning på at modtage min bagage med det næste fly, som var dagen efter. Jeg kom omsider til Pattaya og blev indlogeret i Hotel Baraquda på 2nd Road. Jeg tog et bad og havde intet at tage på så jeg fik vasket mit eneste par underbukser og brugte hårtørrer til at gøre det tørt. Jeg blev på hotellet, og gik kun ud for spise lidt. Lad mig gøre det kort. Jeg er blevet immun for GOGO barerne og pigernes skuespil, så for mig blev det ret trættende at svare på de samme spørgsmål. Whats your name? How long you stay in Pattaya? Is it your 1st time? Jeg barfinede ingen piger men nød udsigten af pigerne til et par øl. Det blev til ingen LB’er. Jeg fik kolde fødder, og var nok alligevel ikke helt med på den ide. Jeg fik noget massage af en ældre sød lille silikone Thai kvinde i et af sidegaderne, men det var faktisk det. Jeg var inde på b2b massage i Sabai Dee soap, men pigen jeg valgte talte slet ikke Engelsk, og jeg blev ført igennem et tilrettelagt program meget mekanisk og totalt turn off. Jeg kunne slet ikke med hende, og så var tiden gået. Hun brugte det meste af tiden på at fylde badekaret op og blande sæbe… det var ikke en god oplevelse. En af dagene fandt jeg en lidt buttet kvinde på Thaifriendly, der var klar på ST på mit hotel for 3000 baht. Jeg sagde ok, og da jeg så hende mede i receptionen, lignede hun slet ikke den samme som på billederne. Der vsr lidt for meget filter effekt, og desuden havde nærmest knurhår, ve den ene siden af overlæben pga. vorte, hvorfra to-tre lange går stak ud. Jeg tænkte shit i elevatoren, og sagde til hende det nok bare skulle være massage. Hun tog et bad og kom ud med håndklædet om kroppen, og da jeg bad hende om at smide håndklædet, forstod hun ikke et ord, og til sidst da jeg pegede på håndklæddet, sagde hun at det var jo kun massage hun ville give mig. Jeg blev vred og fortalte hende at godt kunne tage hjem igen. Stak hende 500 baht, og det var sidste gang jeg bare hopper ud i en spontan aftale, uden at have set kvinden først. Jeg tog til Phuket for 3 nætter. Det gør jeg ikke igen. Phuket skal man minimum have 10 dage til. Så det blev alt for pakket. Jeg huske en fortælle mig det i et tidligere indlæg. De to sidste nætter blev i Bangkok på airport hotel, da jeg bare gerne ville hjem igen. Jeg tog dog forbi Sukhumvit i dagtimerne for lidt massage og mad. Så hvad angår det frække så blev det til blot et knald og et ufuldstændigt soapie oplevelse. Jeg må enten lægge en bedre plan næste gang med bedre tid, eller bare ikke have for store forventninger til sex. Jeg forsøgte mig med et par barer, men der var ikke rigtigt nogen der sagde mig noget, og dem jeg kunne lide, kunne ikke tale så godt engelsk udover, de samme fraser de havde lært udenad. Jeg forsøgte med en date på Thaifriendly, men hun talte med mig via en translator app, da vi mødtes. Det sagde jeg til hende ikke var optimalt. Beklager venner det blev ikke den bedste oplevelse i Pattaya og Thailand for mig denne gang. Redigeret 26. Juli af Apollo 3 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niskanen 288 Skrevet 26. Juli Hej @Apollo Jeg ved ikke om dette var din første rejse til Thailand? - men så kan det godt være lidt overvældende. Det eneste sted jeg nogensinde har haft rejsningsproblemer er faktisk i Pattaya - ganske enkelt, fordi det hele bare var for meget. Varmen, sex-miljøet, larmen og en bankende hovedpine. Jeg har dog også haft fabelagtige oplevelser i Thailand - også i Pattaya - og min egen oplevelse er, at give sig selv tid og gerne opsøge små steder, der ikke er de larmende go-go barer. Jeg fandt f.eks en mindre bar i et telt, som også tiltrak "almindelige" thaikvinder, der var på udkig efter oplevelser. Jeg har også haft kontakter på Tinder, da Thaifriendly var liiidt for overskueligt for mig. Det er ellers ikke tilbud, der mangler. Håber at du får en bedre oplevelse næste gang - hvis der bliver en næste gang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Apollo 64 Skrevet 27. Juli niskanen skrev, den 26.7.2024 at 15:48: Hej @Apollo Jeg ved ikke om dette var din første rejse til Thailand? Det var min fjerde gang. Jeg havde ikke rejsningsproblemer. Jeg kan huske, jeg nød GOGO barerne første og anden gang. Tredje gang, var jeg dernede med en kammerat, så oplevelserne var større. Pattaya siger mig ikke så meget mere. Jeg er blevet lidt immun overfor tilnærmelserne qua mine tidligere oplevelser med bar pigernes spil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13866 Skrevet 29. Juli (edited) Apollo skrev, den 26.7.2024 at 12:12: En af dagene fandt jeg en lidt buttet kvinde på Thaifriendly, der var klar på ST på mit hotel for 3000 baht. Jeg kender en som gerne kommer til min condo på sin egen motobike for 1000 ThB for ST - 2000, hvis det skal være uden kondom - hun er ca. 40 år, pæn og velholdt og snakker rimelig godt engelsk. Hun har arbejdet i massagesalonen lige ved siden af BambooBar, som er mit favourit sted til at finde freelancere. Ankom tidligt, så du kan sidde og se pigerne ankomme og du kan sidde og kigge dem ud og se hvor de placerer sig - eller vink dem hen og byd dem på en drink eller betal den de har bestilt - det plejer at være en god indledning og hvis de spørger: "You take me tonight" - så er det bare at aftale prisen - normalen er 2000 for LT, men nogle lidt pænere og yngre piger forlanger måske 3000 uden at servicen af den grund bliver bedre og de vil ofte også kun gøre det med kondom. Ellers er der jo både Republica og Insomnia m.fl., hvor du kan finde frække freelancere. Men jeg kender det godt med at musikken er for høj og der er for mange piger at vælge imellem - så f.eks. Soi Six, kan virke for overvældende - men så besøg en GC (GentlemensClub), hvor du kan sidde og hygge lidt, evt. få lidt godt at spise, mens du ser pigerne an - eller spiller en omgang pool - inden turen går ovenpå - og hvis en pige ikke er nok for at få den op at stå - tager du bare to - og det kan du ofte gøre til ca. 3000 ThB Redigeret 29. Juli af Jernsvinet 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr. Duck 243 Skrevet 30. Juli Jernsvinet skrev, den 29.7.2024 at 10:36: Jeg kender en som gerne kommer til min condo på sin egen motobike for 1000 ThB for ST - 2000, hvis det skal være uden kondom - hun er ca. 40 år, pæn og velholdt og snakker rimelig godt engelsk. Hun har arbejdet i massagesalonen lige ved siden af BambooBar, som er mit favourit sted til at finde freelancere. Ankom tidligt, så du kan sidde og se pigerne ankomme og du kan sidde og kigge dem ud og se hvor de placerer sig - eller vink dem hen og byd dem på en drink eller betal den de har bestilt - det plejer at være en god indledning og hvis de spørger: "You take me tonight" - så er det bare at aftale prisen - normalen er 2000 for LT, men nogle lidt pænere og yngre piger forlanger måske 3000 uden at servicen af den grund bliver bedre og de vil ofte også kun gøre det med kondom. Ellers er der jo både Republica og Insomnia m.fl., hvor du kan finde frække freelancere. Men jeg kender det godt med at musikken er for høj og der er for mange piger at vælge imellem - så f.eks. Soi Six, kan virke for overvældende - men så besøg en GC (GentlemensClub), hvor du kan sidde og hygge lidt, evt. få lidt godt at spise, mens du ser pigerne an - eller spiller en omgang pool - inden turen går ovenpå - og hvis en pige ikke er nok for at få den op at stå - tager du bare to - og det kan du ofte gøre til ca. 3000 ThB Tak for at dele din viden. Synes selv at jeg kender thaipige miljøet i Danmark gennem mange, mange år, men har aldrig taget skridtet med en tur til Pattaya. Det gør jeg snart. Jeg er motiveret for at slappe af med god mad og ingen stress, men også - når det gælder piger - freelancerne. Har noteret BambooBar, Republica og Insomnia, tak for det. Har du et forslag til et girlfriendly hotel i nærheden ? Er helt OK for mig at det er lidt dyrt, bare det er lækkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13866 Skrevet 30. Juli (edited) Dr. Duck skrev, for 5 timer siden: Har du et forslag til et girlfriendly hotel i nærheden ? Er helt OK for mig at det er lidt dyrt, bare det er lækkert. Nej, egentlig ikke, da jeg altid har booket en condo (lejlighed med eget køkken og bad, en lille altan og 2 værelser) på Pratamnak gennem Airbnb med swimmingpool, gym og evt. havudsigt (book til 2 personer - koster det samme og du har ingen, der kan komme og sige at du ikke må medbringe skiftende veninder eller behøve checke dem ind i bogen - når jeg booker over 28 dage, får jeg eg god rabat og betaler kun ca. kr. 100,-/dag incl. el og vand - har allerede booket til mit næste besøg, hvor jeg kun skal betale kr. 70,-/dag + el og vand) - men hvis dit limit er højere, ville jeg anbefale dig at finde et med spa-bad, så du kan få dit private soapy-massage bad med en sød thai-pige uden tidspres - bare husk at spørge udlejer om ekstra håndklæder og evt. selv mebringe et par ekstra - især helt små håndklæder og vaskeklude, du ikke vil savne, så du har ekstra plads i kufferten til hjemturen. Pratamnak ligger ca. midt imellem Pattaya og Jomtien, så du kan gå til begge steder eller tage en bath-bus/moto-bike taxi eller Uber - jeg lejer blot en moto-bike til 100 Bath/dag, da jeg har motorcykelkørekort og derfor blot også skal medbringe et internationalt, der dækker Thailand - og ikke mindst har du på Pratamnak, nok det efter min mening Pattayas bedste night-market med den bedste streetfood. Området er rimeligt roligt og du kan tage bussen hele vejen dertil fra lufthavnen til Jomtien busstationen på Thapraya Road. Nogen steder vil eller må de ikke udleje under 1 md., så det kan være svært at finde Airbnb-lejligheder, hvis man søger på f.eks. kun 2 uger, men så søg på 4 og kontakt udlejer direkte og se om ikke det kan mingeleres lidt - min udlejer forlanger kun 10 dage - ellers lej for 4 uger, selvom du kun skal bo der i 3 - med 40% rabat er det alligevel billigere end kun at booke for 3 Evt. kan du kontakte min udlejer (forvent at det er et bureau) og høre, hvad hun ellers har: https://www.airbnb.dk/users/show/116608167 Redigeret 30. Juli af Jernsvinet 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GMC62 139 Skrevet 31. Juli (edited) Jeg vil give Jernsvinet fuldstændigt ret. Pratumnak området er rigtigt godt. I juni måned, boede jeg 2 uger i en Airbnb på Soi 6, View Talay 3. Super lejlighed ! Alt som er nødvendigt i det daglige, køkken, stue, soveværelse og badeværelse. Og ikke mindst, den bedste altan i skyggesiden, 8. sal med udsigt over stranden og gode stole at sidde i. Ventilator på balkonen, god AC i 2 rum. Lille shop og tøjvask i stueetagen. Og 24 timer security. Adgang til stranden 100 meter væk, via nøglekort Til den " svimlende " sum af Kr. 1. 800 Kr. for 2 uger. Bolt ( transport ) , FoodPanda ( madlevering ) gør tingene meget nemmere for den dovne Og når du så har 2 aftenmarkeder i meget tæt afstand , så bliver det næsten ikke bedre eller nemmere ! " What`s not to like " ? Bathbus til Pattaya i gåafstand , 10 bath ( 2 Kr, ) Soi 5 med mange gode barer, gode massagesteder og lækker mad tæt på. Godt, jeg har booket årets anden tur til mit favoritsted, Thailand, til september Redigeret 31. Juli af GMC62 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GMC62 139 Skrevet 31. Juli Et lille tip mere Hvis du ikke gider bussen og vil spendere lidt mere; NamsTaxi LadyDrivers [email protected] De møder dig i lufthavnen med et skilt, kører rigtigt godt og sikkert. Og du betaler 1.200 Bath ( Ca. 240 Kr ), og de kører dig direkte til din destination Jeg bruger dem hver gang og er yderst tilfreds med deres service ! 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newbee 362 Skrevet 31. Juli Vil gerne tilslutte mig @GMC62 NamsTaxi LadyDrivers Fremragende jeg har brugt dem siden 2015. Jeg magter ikke det med bus har gjort det 1 gang de 1000 baht ca. man spare er ikke det værd at lande kl. 6 og skulle vente til kl 8 før bussen kører. Nej tak jeg er brugt efter flyveturen og vil bare gerne til mit hotel/condo og tjekke ind og få et bad og måske et par timer på øjet 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GMC62 139 Skrevet 31. Juli Jeg tror jeg kunne blive ved ! Og jeg tror at Jernsvinet og andre som kommer til Thailand , vil give mig ret Thailand er det nemmeste land at rejse til og rejse rundt i ! Det mest fantastiske land, med de mest fantastiske mennesker, en natur , som vil imponere dig og mad som vil sende dig i himlen Der er en årsag til at Thailand kaldes " The Land of smiles ". Gå ned ad en gade, og du vil møde mennesker, som smiler til dig, hvis du smiler tilbage, så kører det bare ! Respekt er en meget " dyr vare " i Thailand ! Vær, undskyld mit sprog, forbandet respektfuld overfor ALLE thaier, du møder ! Det værste, for en thai, er at miste ansigt. Så derfor, behandl alle med respekt Jeg kom til Thailand tilbage i 2012, for første gang. Til Krabi, dejligt sted ! Siden da, har min kærlighed til Thailand bare vokset 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GMC62 139 Skrevet 1. August UPS ! Jeg beklager meget, jeg gik lige " All Thailand In " Svært ikke at gøre det 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg