Hop til indhold
Apollo

Rejser til Thailand om to uger vil gerne have nogle nye råd

Recommended Posts

newbee skrev, for 14 timer siden:

Jeg magter ikke det med bus har gjort det 1 gang de 1000 baht ca. man spare er ikke det værd at lande kl. 6 og skulle vente til kl 8 før bussen kører.

Nej tak jeg er brugt efter flyveturen og vil bare gerne til mit hotel/condo og tjekke ind og få et bad og måske et par timer på øjet

Jeg har en enkelt gang været nødt til at tage en taxi hele vejen til lufthavnen til 2000 ThB, men det var også første gang, jeg var i Thailand og ikke var så sikker på hvordan det hele fungerede og om jeg havde tid nok i lufthavnen. Chaufføren som ikke kunne spor engelsk kørte så nonchalant ud  af motorvejen med hænderne omvendt/indvendigt i rattet. Andre gange er jeg blevet afhentet i en transit og kørt til busstationen i Naklua - men sidst kørte chaufføren så hurtigt gennem Pattaya tidligt om morgenen, for at samle de andre passager op at vognen nærmest fløj tværs over gadekrydsene at jeg troede vi allerede skulle til at lette - nej så hellere spare de penge og køre stille og roligt med bussen hele vejen - det kræver bare at man forstår at booke ankomst og afgange efter det, så man undgår at måtte tage en taxi til/fra lufthavnen. Der er heller ikke meget ved at ankomme for tidligt, da man så evt. ikke kan få adgang til sin condo - men nu kender jeg efterhånden, hvordan det hele foregår og forstår at tage min forholdsregler og evt. online booke bus i forvejen - det koster kun få bath ekstra - men så er man sikker på en plads i bussen, hvor man sagtens kan få en på øjet, hvis der har været alt for mange utålmodige forældre med små børn i flyet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er bare dejligt der er mulighed for os alle.

Os der har det bedst med privat taxa der venter på os i lufthaven.

Samt dem der ynder at tage bussen.

Jeg siger ikke det ene er bedre end det andet - man skal bare gøre op med sig selv hvad der er vigtigt og forskellen er ca. 1.000 baht = 200 DKK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har helt ret, newbee :)

Vi er alle forskellige, og gudskelov for det !

Den første gang jeg kom til Pattaya, tog jeg også bussen fra Suvarnabhumi og det var helt fint !

En lille sjov historie fra dengang;

Vi stoppede ved Pattaya Klang, og skulle videre med songthaew ( bathbus ) til 3. Road.

10 indiske mænd prøvede at forhandle prisen fra 100 bath til 50 bath :lol:

Den thailandske chauffør grinede og begyndte at køre !

Det var et syn for guder, da de 10 mænd begyndte at løb efter bilen, meget villige til at betale de 100 bath ( 20 kr ) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
GMC62 skrev, for 52 minutter siden:

Du har helt ret, newbee :)

Vi er alle forskellige, og gudskelov for det !

Den første gang jeg kom til Pattaya, tog jeg også bussen fra Suvarnabhumi og det var helt fint !

En lille sjov historie fra dengang;

Vi stoppede ved Pattaya Klang, og skulle videre med songthaew ( bathbus ) til 3. Road.

10 indiske mænd prøvede at forhandle prisen fra 100 bath til 50 bath :lol:

Den thailandske chauffør grinede og begyndte at køre !

Det var et syn for guder, da de 10 mænd begyndte at løb efter bilen, meget villige til at betale de 100 bath ( 20 kr ) :)

Tak til jer, der generøst og uden moraliseren deler jeres viden. Og ja, vi er jo forskellige. Forskellig alder, forskellig tålmodighed, forskellige præferencer, forskellig pengepung. Jeg er blevet klogere af jeres anbefalinger og glæder mig til at prøve dem af !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså, jeg ville bruge thaifriendly.. måske fordi jeg har haft succes med det.. jeg underkender ikke dem der finder deres selskab på andre måder, gaden langs stranden i Pattaya er bestemt en mulighed.. det hele afhænger nok af om man synes at 1 times selskab er fint eller om man vil noget mere.. jeg synes at det er guld værd at have en fast elskerinde.. vi kan kneppe hjernen ud, sove lidt og kneppe videre.. og Nej...vi skal ikke giftes...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sjovt du nævner ThaiFriendly og på den måde finde en pige/kvinde for hele ferien.

Jeg benytter TF til ST og hurtige og korte sex dates. Igen hvordan vi benytter tingene forskelligt.

Til dem der ønsker at benytter TF er mit råd - Vær præcis, korte sætninger og nævn din pris med det samme.

Nogle af pigerne modtager hundredevis hvis ikke tusindvis af beskeder hver dag. En stor del af dem gider slet ikke bruge tid på dig hvis du ikke er i Pattaya.

Min besked er meget simpel:

I am in Pattaya now.

I want Short Time / ST now.

I will pay you 1.500 baht (Sæt beløbet udfra pigen, hvad du vil have og hvad du er villig til at betale. Normal prisen for ST er 1-2.000 baht)

I want (Indsæt i korte punkter hvad du ønsker):

.... (F.eks. tungekys)

.... (F.eks. blowjob uden kondom i 10-20 min)

.... (Osv.)

Vær ikke bange for at skrive noget du gerne vil have pigerne har hørt det hele og hvis de ikke vil gøre det siger de nej og så må du bestemme om du kan leve uden eller om du skal give hende flere penge og så vil hun alligevel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det hele findes på TF... Mange piger bliver rigtig glade for at blive spurgt om flere dages selskab.. Jeg bruger stort set ikke TF mere. Jeg mødes med den samme pige hver gang.. Jeg rejser kun til Thailand og Laos i forretnings øjemed.. så skal jeg ikke bruge tid på at finde piger...

Del dette indlæg

Link til indlæg
otto06 skrev, for 2 timer siden:

Mange piger bliver rigtig glade for at blive spurgt om flere dages selskab.

Nogle gange spørger de om man virkelig mener det - så det er måske ikke så ofte de får tilbudet - men, jeg synes det er dejligt at have den samme pige flere dage i træk, da man derved ikke behøver bruge tid og penge på at støve den næste op - og evt. risikere at løbe ind i en nitte - men ellers veksler jeg lidt mellem faste og nye piger - det er dejligt med piger, der kan lidt engelsk og som man ikke behøver forklare alt til og man kan komme lidt ud over den indledende konversation med - så har man ligesom lidt overskud, når man møder en ny til at svare på: "where are You from, how old are You, where do You stay" uzw.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er glad for alle bruger tråden flittigt og deler erfaringer. Jeg vil også gerne som perspektivering dele den mørke side. Gennemgående kan thaier virke venlige og smilende, men vær ikke alt for blåøjet og naiv. De er kun ude efter dine penge, og gerne så let og så hurtigt. Thaier er blottet for moral og etik som vi kender det fra vesten. De lyver røven ud af bukserne, så lad jer ikke narre.
Jeg har ikke kun oplevet det på min krop, men en af mine gode venner er også blevet franarret penge, fordi han som vi jo i vesten er vant til ikke at tro det bedste i folk. Desværre lod han sig også forføre sig af en thai kvinde, som han var kommet ret langt med i det private. …indtil hun forsvandt. Bliver de taget i deres ugerning - ja, så taber de ansigt og bliver ret så modbydelige.
Hvis det kun er sex delen, så er det cool cash og pure business. …og lad det kun være det. Aftal en tid og tro mig, du kommer nok til at høre, at hun lige pludselig  skal hjem, fordi hendes mor eller far ligger syg på hospitalet. Eller at hendes vandbøffel skal have medicin.
Prostitutionsmiljøet er gennemgående styret af folk fra Ihsaan provinsen, og som jeg spurgte en Thai kvinde (som ikke selv var fra Ihsaan), så ser selv de andre Thaier ned på folk fra Ihsaan, da de er opdraget til at hente penge hjem til resten af familien, selvom metoderne ikke er helt tro mod Buddhas anvisninger. Derfor er deres moralske kompas styret af andre mekanismer. Som farrang (vesterlændinge) så behøver de ikke lade sig styre af religion, men af at penge regner hurtigt ned på dem. ‘They regard you as Walking ATMs’ som en anden thai forklarede. Så inden vi glorificerer thaier alt for meget, og nytilkommende læsere ser tråden, så synes jeg at det vigtigt også at påpege dette.
Det er kun Ihsaan folk, der har lyst til at arbejde i dette miljø, da ingen andre thaier gør det.
Der er en lang liste af scams som de har lagt sig på. Lige fra pengevekslings scams til jetski udlejnings scams.

Jeg håber, det hjælper nye læsere…eller send mig en PM. Så kan jeg give flere tips på at undgå at blive udsat for scam dernede.

Pas på hinanden… :)

Redigeret af Apollo

Del dette indlæg

Link til indlæg

#Apollo

I prostitutionsmiljøet er de vel bare som os.

Vi rejser til Thailand fordi vi vil have mest muligt fisse for pengene - og de rejser til Bangkok/Pattaya  fordi de vil have flest mulige penge for fissen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
newbee skrev, for 22 timer siden:

Sjovt du nævner ThaiFriendly og på den måde finde en pige/kvinde for hele ferien.

Jeg benytter TF til ST og hurtige og korte sex dates. Igen hvordan vi benytter tingene forskelligt.

Til dem der ønsker at benytter TF er mit råd - Vær præcis, korte sætninger og nævn din pris med det samme.

Nogle af pigerne modtager hundredevis hvis ikke tusindvis af beskeder hver dag. En stor del af dem gider slet ikke bruge tid på dig hvis du ikke er i Pattaya.

Min besked er meget simpel:

I am in Pattaya now.

I want Short Time / ST now.

I will pay you 1.500 baht (Sæt beløbet udfra pigen, hvad du vil have og hvad du er villig til at betale. Normal prisen for ST er 1-2.000 baht)

I want (Indsæt i korte punkter hvad du ønsker):

.... (F.eks. tungekys)

.... (F.eks. blowjob uden kondom i 10-20 min)

.... (Osv.)

Vær ikke bange for at skrive noget du gerne vil have pigerne har hørt det hele og hvis de ikke vil gøre det siger de nej og så må du bestemme om du kan leve uden eller om du skal give hende flere penge og så vil hun alligevel.

Et emne som sex uden kondom, ville I skrive det allerede i opslaget eller vente til at mødes med pigen ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Dr. Duck Ja hvis det er alt afgørende for dig så skal du skrive det.

Hvis du kan leve med enten eller så er det bedre at vente og se kemien.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dr. Duck skrev, 1 time siden:

Et emne som sex uden kondom, ville I skrive det allerede i opslaget eller vente til at mødes med pigen ?

Min erfaring er, at ca 1/3 af pigerne er med på at droppe kondom, mod en lille merpris på ca 500 Baht...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fordelen i Thailand er at du finder nogle dejlige ladyboy bars der ikke er Go-go men lounge bars. Det synes jeg er meget hyggerligere end de stressende go go bars.

I Bangkok:

Check-in Bar, Sukumvit soi 10. Absolut bedste sted i BKK.
Cindys Secret, Sukumvit soi 11
Why Not, Sukumvit soi 4. Samme soi som Nana plaza men 400 meter længere ned ad gaden.

På Nana Plaza har du Obsession og i Soi Cowboy Cockatoo men det er go go bars med ladyboys.

I Pattaya har man også et godt utvalg.

- Delirious Bar Soi Potthole
- New Bar
- Cindys Secret Pattaya
- Peachy Lillys lounge
- kathoys'r'us (gogo - walkingstreet)

Man finder masser af oplysnigner på forumerne www.bangkokladyboys.net og ww.ladyboyspattaya.com

Håber det er til hjælp!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Apollo skrev, for 19 timer siden:

Det er kun Ihsaan folk, der har lyst til at arbejde i dette miljø, da ingen andre thaier gør det.

Man kan nu sagtens møde piger fra andre dele af Thailand - og faktisk kommer en stor del af pigerne i Pattaya fra Chonburi og Buriram.

I Bangkok mødte jeg flere piger fra Vietnam, ligesom der også var piger fra Afrika - pigerne fra Vietnam havde bare en tendens til at være for stramme - så hvis man har en tynd penis, vil jeg anbefale at man tager til Vietnam ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Man kan nu sagtens møde piger fra andre dele af Thailand - og faktisk kommer en stor del af pigerne i Pattaya fra Chonburi og Buriram.

I Bangkok mødte jeg flere piger fra Vietnam, ligesom der også var piger fra Afrika - pigerne fra Vietnam havde bare en tendens til at være for stramme - så hvis man har en tynd penis, vil jeg anbefale at man tager til Vietnam ;-)

Helt enig, Jeg er dog lidt i tvivl om hvor langt Isaan går ned, men jeg har også mødt flere piger fra Buriam og over til Ubon Ratchatani. Piger fra de sydlige egne er mere sjældne, men det er fint for mig, jeg er mest til de søde Isaan og Laos piger

Jeg har også bemærket de mange meget stramme piger fra Laos og Vietnam. Mærkeligt nok lader det slet ikke til at genere dem, at vi kommer og fylder dem helt ud, måske fordi det river mere i os en i dem at få den mast op, og de har anatomien til at klare det. Det giver også noget mere langsom og lidenskablig sex, som jeg oplever de tænder mere på en en lille hurtig kaninpik:P 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror at alle, der har været I Thailand kender til at pigerne bare vil have så mange penge som muligt... Eller, de fleste af pigerne vil. Men der er jo også de andre.. altså de piger, der er glade for dit selskab og for at være sammen med dig uden ret mange omkostninger... Jeg aner ikke om Apollo har været lidt mindre heldig?.. skåret over en bred kam kan man måske sige at hvis pigerne siger at de elsker dig i den anden besked, tror jeg at man skal være lidt opmærksom.. den virkelig smukke kvinde, jeg er sammen med ønsker ikke betaling, men kun at jeg betaler for os begge.. jeg giver hende lidt alligevel... Jeg synes iøvrigt ikke at vi skal brokke os over at nogle af pigerne ser os som omvandrende ATM maskiner.. vi ser jo heller ikke andet end en fisse og en mund.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lad mig evt. høre om nogen herinde skal til Thailand i højsæsonen, altså i november/december, evt. hen over både jul og nytår. Jeg planlægger selv en tur. Og det kunne jo være morsomt at støde på nogle danskere dernede. Skrive evt. en PB til mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Apollo skrev, den 26.7.2024 at 12:12:

så jeg fik vasket mit eneste par underbukser og brugte hårtørrer til at gøre det tørt.

Sur røv. Næste gang kan du med fordel bare købe nyt tøj - enhver rejseforsikring dækker det ved forsinket bagage (og det er vanvittigt at rejse ud af Europa uden forsikring), men selv uden forsikring skal flyselskabet dække "rimelige" omkostninger - det er bare lidt mere besværligt at få et flyselskab til at hoste op.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spørgsmål til de erfarene herre omkring tur til thailand :D 

Hvor mange dage er for lidt i Bangkok f.eks? Overvejer at slutte min rejse af der nemlig, og havde som minimum tænkt 7 dage. Kommer til at starte ud i Pattaya, muligvis et smut til Phuket også retur til Pattaya indtil afgang til Bangkok. 

Og med de nye visum regler, så er der dømt længere ferie :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 33 minutter siden:

Hvor mange dage er for lidt i Bangkok f.eks? Overvejer at slutte min rejse af der nemlig, og havde som minimum tænkt 7 dage. Kommer til at starte ud i Pattaya, muligvis et smut til Phuket også retur til Pattaya indtil afgang til Bangkok. 

Alstå, du vil Bangkok+Pattaya+Phuket på 7 dage? Det ville jeg aldrig gøre, uanset formålet (kultur/sex/strand). Det er en opskrift på stress at ville tre steder med lang rejsetid mellem på 7 dage. Se hvad trådstarter skriver om at 3 nætter var for lidt til Phuket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 37 minutter siden:

Alstå, du vil Bangkok+Pattaya+Phuket på 7 dage? Det ville jeg aldrig gøre, uanset formålet (kultur/sex/strand). Det er en opskrift på stress at ville tre steder med lang rejsetid mellem på 7 dage. Se hvad trådstarter skriver om at 3 nætter var for lidt til Phuket.

Nej nej, vil slutte af med 7 dage som minimum i bangkok.

Starter ud i Pattaya, muligvis et smut til Phuket også Pattaya igen - Hvor til sidst jeg slutter turen af i Bangkok med minimum 7 dage. :) 

Skulle have lavet ny linje efter "7 dage", så havde det ikke kunne misforståes. :) 

Jeg skal absolut ingen steder kun i 7 dage, og slet ikke Thailand, alene turen derover tager + ½ dag. 

Ferien er sammenlagt på over 1 måned, tættere på 1½ måned efter de nye visum regler. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 17 timer siden:

Hvor mange dage er for lidt i Bangkok f.eks? Overvejer at slutte min rejse af der nemlig, og havde som minimum tænkt 7 dage

Jeg var i Bangkok i 8 dage sidste år - og må sige at allerede efter et par dage, længtes jeg tilbage til Pattaya og pigerne der - så vil mene 3 - 4 dage er nok og hellere tage nogle flere i Pattaya. Phuket kender jeg ikke så meget til, men jeg er heller ikke så int. i at ligge i skyggen på stranden hele dage - og ellers har man i Pattaya mindst 5 forskellige strande at vælge imellem - ellers kan man tage  en tur til Koh Larn, hvor der er endnu flere ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil nok anbefale Pattaya først :) få raset af mht <3 osv, derefter tag flyver fra Utapao Airport til Phuket, stranden/vandet  på Phuket og omegn er bedre incl Phi Phi,  Krabi,  Koh Lanta 

Derefter tilbage til PTT og slut så af i BKK I et par dage

Skal siges at alt er billigere i PTT, Phuket har ry for mafia liggende tilstande mht taxi  osv total RIP Off :wacko:

Vandet/stranden i PTT og Jomtien  er noget shit :wacko: Koh Larn er ok :)

Konklusion: er det fest og farver <3:P PTT

Er det strand liv osv er Phuket og omegn OK 

Bangla Road i Patong  er ligeså støjende som Walking Street I PTT :shock:

Alt er 50 % dyrere på Phuket end  i  PTT 

Håber det er info nok 

Mvh Butterfly 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 5 timer siden:

Jeg var i Bangkok i 8 dage sidste år - og må sige at allerede efter et par dage, længtes jeg tilbage til Pattaya og pigerne der - så vil mene 3 - 4 dage er nok og hellere tage nogle flere i Pattaya. Phuket kender jeg ikke så meget til, men jeg er heller ikke så int. i at ligge i skyggen på stranden hele dage - og ellers har man i Pattaya mindst 5 forskellige strande at vælge imellem - ellers kan man tage  en tur til Koh Larn, hvor der er endnu flere ;-)

Cutter det nok ned til 5 dage istedet. :) 

Pattaya får min fulde opmærksomhed, Phuket er blot lige for at se hvordan de to er sat op imod hinanden.

Koh Larn var ikke nogen dum ide, har ikke hørt om den før, men kan se den ligger lige ud for Pattaya.

Har hørt om mange andre små øer, men ikke lige den. 

Tak for guldkorn ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...