Hop til indhold
Apollo

Rejser til Thailand om to uger vil gerne have nogle nye råd

Recommended Posts

butterfly skrev, for 3 timer siden:

Vil nok anbefale Pattaya først :) få raset af mht <3 osv, derefter tag flyver fra Utapao Airport til Phuket, stranden/vandet  på Phuket og omegn er bedre incl Phi Phi,  Krabi,  Koh Lanta 

Derefter tilbage til PTT og slut så af i BKK I et par dage

Skal siges at alt er billigere i PTT, Phuket har ry for mafia liggende tilstande mht taxi  osv total RIP Off :wacko:

Vandet/stranden i PTT og Jomtien  er noget shit :wacko: Koh Larn er ok :)

Konklusion: er det fest og farver <3:P PTT

Er det strand liv osv er Phuket og omegn OK 

Bangla Road i Patong  er ligeså støjende som Walking Street I PTT :shock:

Alt er 50 % dyrere på Phuket end  i  PTT 

Håber det er info nok 

Mvh Butterfly 

Min plan var os Pattaya først i 14 dage, så Phuket i ca. 1 uge og derefter 14 dage mere i Pattaya, også slutte af med x antal dage i Bangkok. Flyveren går alligevel derfra, så kan ligeså godt spenderer lidt tid der os. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænkte jeg installerer TF 1 måned før afgang for at se om der sker noget.. hold da kæft.. det må jo være sådan de hotte piger har det .. aldrig blevet spammet så meget.. 

Tror jeg venter til jeg er dernede ser ikke ud til at være mangel på action .. jeg fik dog 2 potentielle aftaler, men det sku svært at stole på med AI og translate ting idag.. hvis de skriver perfekt engelsk.. virker det sku ik seriøst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 11 timer siden:

@Jernsvinet  @butterfly 

Hvilken by vil i anbefale til nytår? 
Hvis i altså har holdt nytår i Thailand. :) 

Jeg synes det er for meget med alt det vandpjaskeri, bryder mig ikke om pludselig at få en halv spand iskoldt vand i hovedet, når jeg er ude at køre på motobike, da det er megafarligt og folk tænker sig ikke om - og holder mig hellere væk. Men ellers har jeg tidligere haft det rigtig sjovt i Soi Whitehouse i Jomtien, hvor vi var nogle danskere, der hyggede os sammen med at kaste lidt vand på gæsterne i de andre barer og dyppe pigerne i et stort kar med vand.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu tror jeg at Jerngrisen har misforstået noget, tror du mener Songkran, hvorimod jeg tror du mener happy New year :D

Vil i så fald anbefale Pattaya :P

Vil lige sige noget fra min kommentar fra igår,  Koh Chang er også en mulighed skønne badestrande kan nås med minibus ( 4 timer ) fra Pattaya og selvfølgelig også Koh Samui fra Utapao Airport 55 minutter også dejlige badestrande 

men det var bare et alternativ til Phuket :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
butterfly skrev, for 8 minutter siden:

Nu tror jeg at Jerngrisen har misforstået noget, tror du mener Songkran, hvorimod jeg tror du mener happy New year :D

555

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 13.8.2024 at 04:16:

Jeg synes det er for meget med alt det vandpjaskeri, bryder mig ikke om pludselig at få en halv spand iskoldt vand i hovedet, når jeg er ude at køre på motobike, da det er megafarligt og folk tænker sig ikke om - og holder mig hellere væk. Men ellers har jeg tidligere haft det rigtig sjovt i Soi Whitehouse i Jomtien, hvor vi var nogle danskere, der hyggede os sammen med at kaste lidt vand på gæsterne i de andre barer og dyppe pigerne i et stort kar med vand.

Ohh - jeg mener ikke Song kran, altså det de kalder for deres nytår. Mere et normalt nyt år :D 

Jeg skal nok lige have besøgt landet nogle gange, før jeg kommer i den periode med Song Kran. :razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg
butterfly skrev, den 13.8.2024 at 11:51:

Vil i så fald anbefale Pattaya :P

Vil lige sige noget fra min kommentar fra igår,  Koh Chang er også en mulighed skønne badestrande kan nås med minibus ( 4 timer ) fra Pattaya og selvfølgelig også Koh Samui fra Utapao Airport 55 minutter også dejlige badestrande 

men det var bare et alternativ til Phuket :)

Lige præcis, det er ikke Song Kran. :D 
Men kunne have været mere præcis, for jeg ved godt det med vandpjaskeriet foregår i den periode. :P 

Det kunne bestemt os være en mulighed.

Har set en del youtube videoer om alt mellem himmel og jord. Og disse små øer bliver os nævnt.

Jeg glæder mig bare til at komme afsted og nyde en velfortjent ferie ^_^

Redigeret af Den Anonyme

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som et indspark i debatten så holder jeg af Pattaya Beer Garden, som ligger lige ved indgangen til walking street.

Udemærket mad og en stille og rolig atmosfære hvor der er rig mulighed for at lære de lokale at kende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle 

Kunne vi ikke slå et smut ind over et emne, som måske er knapt så interessant, men dog vigtigt...

Risikoen for sexuelt overførte sygdomme. 

Jeg står overfor at skulle afsted og denne gang skal jeg ikke have en fast pige på. Denne gang skal der kysses nogle frøer.

Er det russisk roulette at samle en kvinde op på gaden eller i baren?

Jeg er klar over kondomets opfindelse, men sexuel aktivitet er jo mere end at rulle gummi på den lange.

Håber I vil dele jeres viden og erfaringer.

MVH C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Carajo skrev, for 1 minut siden:

Hej alle 

Kunne vi ikke slå et smut ind over et emne, som måske er knapt så interessant, men dog vigtigt...

Jeg står overfor at skulle afsted og denne gang skal jeg ikke have en fast pige på. Denne gang skal der kysses nogle frøer.

Jeg er klar over kondomets opfindelse, men sexuel aktivitet er jo mere end at rulle gummi på den lange.

MVH C

Det er jo altså en kalkuleret risiko.. Jeg knalder min faste kvinde derude uden kondom, - men kun hende.. jeg har ikke lyst til at få ødelagt min rejse med en kønssygdom.. jeg taler med vilje ikke om HIV... Her rækker tabletter i en uges tid jo ikke...og jeg aner ikke hvor udbredt det er i Asien... Min faste skønne kvinde stoler jeg på, - men jeg er da klar over at helt sikker findes ikke.. hun siger at hun ikke knalder med andre, og synet af hendes ansigt når jeg kommer i hendes mund er det hele værd... Hun bliver liderlig af det..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Carajo skrev, for 18 minutter siden:

Hej alle 

MVH C

Undskyld jeg blander mig :( er det ikke en afsporing af denne  tråd, bare min mening :)ellers findes der utallige tråde i general debat 

Butterfly 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, Butterfly, det kan du have ret i. Men jeg synes at debatten havde udviklet sig til en generel snak om adfærd og oplevelser i Thailand.

Og da jeg i høj grad kan relatere mig til overskriften på denne tråd, så synes jeg faktisk at emnet om sexuelt overførte sygdomme er relevant at bringe op. 

Men hvis trådstarter synes at det er for langt ud af en tangent, så beklager jeg og trækker følehornene til mig.

Mvh C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Helt Reel skrev, den 11.8.2024 at 10:22:

Lad mig evt. høre om nogen herinde skal til Thailand i højsæsonen, altså i november/december, evt. hen over både jul og nytår. Jeg planlægger selv en tur. Og det kunne jo være morsomt at støde på nogle danskere dernede. Skrive evt. en PB til mig.

Jeg var i Thailand i november, dog med fam. Men nåede da lidt sjov i både Hua Hin og BKK. Vil gerne mødes en anden gang. Tager afsted 10 dage i januar igen, denne gang alene :)  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...