SexDrive 48 Skrevet 24. Juni, 2024 Jeg besøgte Julie (Angelgirl) https://annoncelight.dk/showad/345420 i tirsdags i Odense. Det var overordnet set en rigtig god oplevelse. Jeg blev mødt af en sød og smilende ung kvinde, der gav mig et kram, inden hun som det naturligste i verden klædte sig af lige for øjnene af mig. Ikke noget opstyltet eller krukket, hun tog simpelthen bare tøjet af; det kan jeg meget godt lide. Efter at have anvendt det diminutive badeværelse, gik jeg hen til sengen hvor en stadig smilende Julie stod og ventede på mig. Hun kyssede mig og vi stod sådan længe og kyssede mens vores hænder gik på opdagelse. Vi kom ned på sengen og kyssede noget mere, det var altså rigtig dejligt. Jeg kyssede rundt på hendes krop, og fik slikke tissekonen grundigt, en ting jeg særligt nyder. Derefter tog Julie min pik i munden og suttede den virkelig dejligt. Efter noget tid spurgte jeg om jeg måtte komme op i hende, og det måtte jeg sandelig gerne. Det gik rigtig godt i begyndelsen, men jeg nåede at kampsvede og blive helt træt før jeg spurgte om vi kunne skifte plads. Det kunne vi godt men i processen mistede penis det meste af gejsten, og den vendte desværre ikke rigtig tilbage. Julie forsøgte ihærdigt at sutte den op, og det var virkelig dejligt, så meget faktisk at jeg kom i hendes mund, og da jeg efterfølgende bad hende sutte mig helt færdig fik jeg flere korte orgasmer. Det var skønt og det var på ingen måde Julies skyld at jeg ikke kunne holde stiv længe nok til en ordentlig omgang. Når alt kommer til alt må jeg nok bare sande at jeg er ved at være en gammel mand. I mit forsvar skal det dog siges at værelset var temmelig småt og meget varmt. Julie var opmærksom på problemet men havde af indlysende årsager begrænsede muligheder. Alt i alt en rigtig god oplevelse hvis du er til en girlfriend experience med en helt almindelig ung kvinde. 5 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tingel 75 Skrevet 24. Juni, 2024 Lyder som en god oplevelse. Overvejer at besøge hende, efter din anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1419 Skrevet 2. August, 2024 Hvordan kommer man i kontakt med den søde Julie......Der er jo ingen telefonnumrer på nogle af hendes annoncer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GBlover 325 Skrevet 2. August, 2024 Julie AngelGirl: https://annoncelight.dk/showad/407553 Så er det fordi Julie ikke er på. Jeg kontaktede hende via annoncen. Hvis jeg har forstået rigtigt må hendes Onlyfans ikke bruges til slags kontakt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2543 Skrevet 2. August, 2024 GBlover skrev, for 4 timer siden: Hvis jeg har forstået rigtigt må hendes Onlyfans ikke bruges til slags kontakt. Helt korrekt forstået, pigerene bliver udelukket fra OnlyFans, hvis de sælger sex eller andre IRL møder. PS. Det er altid en god ide også at indsætte et link til annonce profilen, så kan man altid finde den ny annonce som der er oprettet på samme annonce profil, når den gamle er slettet som det er tilfældet her https://annoncelight.dk/profile/JulieAngelGirl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GBlover 325 Skrevet 2. August, 2024 Nej, det passer ikke i det her tilfælde. Julie har fået ny annonce og profil. Så alle tidligere links kan ikke benyttes mere, heller ikke det link til profilen du satte i min anmeldelse i juni måned. Jeg er ikke modstander af profil links, når det af andre end anmelderen bliver sat med omtanke og hensyn. Og ret skal være ret, Julie deler ikke annonce med andre, så her er det en god ide, jeg kunne eller burde selv ha' sat det, bevares. Her var der et mål til dig, kan vi sige så, men hvad er det i forhold til alle de unyttige links og selvmål du har lavet. Det er altid en god ide også at indsætte link til annonce profilen, siger du. Nej, det er det altså ikke, kun hvis man gerne vil skrive i tråden og støje, som du gør. PS. Der er for meget stads ved du godt. Lad os klare det selv, os der er i områderne, der har besøgt pigen og ka' give et par ord med på vejen. Var jeg moderater var du lukket ned. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julie AngelGirl 26 Skrevet 4. August, 2024 Annoncelight lukkede min annonce ned og derfor måtte jeg oprette en ny og alle links er derfor forsvundet.. Beklager det rod der er kommet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julie AngelGirl 26 Skrevet 4. August, 2024 Tusind tak for den fine anmeldelse, er så dårlig til og skrive tilbage på sådan noget. Men dine ord gør mig rigtig glad, så tak! Jeg husker tydeligt vores dejlige intime stund sammen og håber vi ses igen når jeg kommer tilbage 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1105 Skrevet 4. August, 2024 lille_peter skrev, den 2.8.2024 at 19:44: Helt korrekt forstået, pigerene bliver udelukket fra OnlyFans, hvis de sælger sex eller andre IRL møder. Utænkeligt. Der er tonsvis af GP’ere der har onlyfans konto og de reklamerer endda med det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VildeViking 61 Skrevet 4. August, 2024 NoobGPexplorer skrev, for 2 timer siden: Utænkeligt. Der er tonsvis af GP’ere der har onlyfans konto og de reklamerer endda med det. Det kan være noget hun selv har valgt at hun ikke lyster, måske nemmere at holde det adskilt og måske forskellige clientele, den ene ksns sakkens være familie far og konen der kigger dejligd billeder sammen, den anden er når han skal forkæle sig selv uden konen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1105 Skrevet 5. August, 2024 VildeViking skrev, for 16 timer siden: Det kan være noget hun selv har valgt at hun ikke lyster, måske nemmere at holde det adskilt og måske forskellige clientele, den ene ksns sakkens være familie far og konen der kigger dejligd billeder sammen, den anden er når han skal forkæle sig selv uden konen Det var lille Peter der kom med et postulat jeg finder usandsynligt. Det har intet med Julie at gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg