Hop til indhold
SexDrive

Katia er virkelig “Magic”

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Jeg besøgte Katia Magic https://annoncelight.dk/showad/383767

i Odense i onsdags.

Det var en overvældende god oplevelse. Katia er simpelthen en af de sødeste, frækkeste og mest imødekommen kvinder jeg nogensinde har mødt.

Alt hvad hun skriver i hendes annonce synes at passe. 

Både hvad angår behandling og eget mindset. 

Jeg synes hun er smuk og lækker, men det synes hun tilsyneladende ikke selv. 

Men hun er sød at snakke og pjatte med, og utrolig dygtig til at skabe en let og flirtende stemning.

Hun er ganske enkelt helt fantastisk. 

Det er selvfølgelig vigtigt at understrege at der ingen hanky-panky er, udover en usædvanlig dejlig penismassage.

Redigeret af SexDrive
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
First timer skrev, for 5 minutter siden:

Det lyder også meget pirrende det nu skriver

Hun er ekstremt pirrende, har også haft glæden ved at møde hende for noget tid siden, hun er fræk lækker og massagen er helt i top.. Men desværre efterlades jeg meget sulten efter mere som der jo ikke tilbydes. Kan helt sikkert anbefale hende, tantra helt i top <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
SeriøsXXX skrev, for 12 timer siden:

Hun er ekstremt pirrende, har også haft glæden ved at møde hende for noget tid siden, hun er fræk lækker og massagen er helt i top.. Men desværre efterlades jeg meget sulten efter mere som der jo ikke tilbydes. Kan helt sikkert anbefale hende, tantra helt i top <3

Ja det kan jo bliver dyrt, når man i den grad får skærpet appetitten på at slikke pussy og andre spændende ting.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Apropos appetitten.... hvor meget får man lov til at røre ved hende...? Jeg vil da gerne lade mine hænder stryge hen over den krop! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ons skrev, for 19 minutter siden:

Apropos appetitten.... hvor meget får man lov til at røre ved hende...? Jeg vil da gerne lade mine hænder stryge hen over den krop! :-)

Og det må du også men der er visse områder - meget interessante områder - du ikke må røre…….. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, den 12.9.2024 at 15:54:

Og det må du også men der er visse områder - meget interessante områder - du ikke må røre…….. 

Okay... jamen sådan er det jo bare! Men så længe man kan få lov til at lege lidt med, så går det nok. Så må man jo nyde synet af resten! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...